Tilde Skrevet 1. november 2003 Forfatter #501 Del Skrevet 1. november 2003 Uff,har ting jeg må gjøre i dag som jeg egentlig ikke har lyst til, blant annet å vaske huset... :-? Det er ikke gøy i det hele tatt... Har laget meg et lite halloweenkostyme da... Litt heks... Utsetter alt jeg bør gjøre....sitter her å hører på musikk,diller og sløver og utsetter,utsetter... Fikk høre at broren min hadde mistet jobben også,de var fire som måtte gå.Ikke bra,godt de ikke har kjøpt hus enda..Han skal klage da, en annen som er yngre i jobben,mindre flink,men som smisker med ledelsen, får bli.Han har visst tatt kontakt med fagforeninga.Men jeg skal hjelpe han å skrive noen søknader uansett,han vil egentlig ikke være der mer. Ingenting mens enda.Har jeg totalt hoppet over en måned?! Skal uansett ta en test til før jeg begynner på medisiner tenker jeg... Foreløpig ingen planer for kvelden.Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. november 2003 Forfatter #502 Del Skrevet 1. november 2003 :o :klø: Får snart besøk av ei viss venninne... Gruer litt,redd for å si noe feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. november 2003 #503 Del Skrevet 1. november 2003 ville bare legge igjen en liten hilsen i dagboken din jeg Ønsker deg lykketil med det besøket, går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 2. november 2003 #504 Del Skrevet 2. november 2003 Heisann Tilde!!! Håper besøket gikk bra :-? det blir som alltid bedre enn forventet heldigvis. Kom du deg på messen i går?? Det var masse fint,men noen storhandel ble det ikke :kgblunk: I dag er andre dag med spray går veldig bra,men er redd jeg ikke får det i meg eller gjør et eller annet feil Håper du får en fantastisk søndag :sjarmor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. november 2003 Forfatter #505 Del Skrevet 2. november 2003 Takk for hilsener Var ikke på messe Pia,fikk ikke de to første jeg spurte med meg, så da droppet jeg det. Besøket gikk bra det. Det er rart det hvordan barndommsvenner alltid "har" noe sammen,alltid finner den gamle tonen.Først gikk vi en lang skogstur og snakket masse.Fikk klump i halsen et par ganger ,men klarte å la være å grine selv. Så gikk vi på kinaresturant, hadde en herlig suppe og snakket mer.Det som var litt dumt da,var at det plutselig kom 8 teite (antakelig fulle) mannfolk og satte seg ved nabobordet.Han ene presterte å stille seg opp ved vårt bord,nistirre og si "Å faen!" to ganger.Skulle det liksom være sjarmerende?!! :evil: Venninna mi sa han skulle la oss være i fred(synes hun var tøff da),og da tuslet han bort.Men vi fikk fortsatt litt mer oppmerksomhet enn vi ønsket, så vi stakk og lånte en skummel video,reiste hjem til meg og kopte i sofaen. En veldig koselig kveld,men bamsen var ikke så fornøyd fordi jeg hadde sagt at vi to skulle finne på noe... Men han forstod jo hvorfor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. november 2003 Forfatter #506 Del Skrevet 2. november 2003 uff,nå dreit jeg meg litt ut.. Mor ringte og inviterte på middag og jeg kom plutselig panisk på at det måtte være farsdag i dag,hadede sett en plakat om det tenkte jeg.Så jeg lot jo selvfølgelig som jeg visste det... Mor spurte om når det passet for vi skulle vel til bamsemumspappaen også..?Så jeg ringte til bamsen på jobb og fortalte.Han ble irritert fordi vi hadde glemt det,han har egentlig ikke har tid til å farte rundt i dag.Ringer mor opp igjen og avtaler tid.Rett etterpå ringer bamsen og kaller meg et fjols,for det er nemlig ikke farsdag i dag,men neste søndag,det hadde han sjekket med broren sin... :oops: Bamsen mente jeg fikk ringe mor opp igjen,men det ble for flaut,så jeg sendte melding... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. november 2003 Forfatter #507 Del Skrevet 3. november 2003 Gikk hjem fra jobb i 11 tiden i dag. Orket ikke mer.Vondt i hodet og kaktus i halsen Har sovet en time og har sugd på råmelkstabeletter.Nå skal jeg ta slimløsende hostesaft.( Og hostesaft er jo godt da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. november 2003 #508 Del Skrevet 3. november 2003 Tusen takk for gratulasjon i boken min, Tilde.. Har smug-lest litt i din av og til siden vi er naboer.. :D Får håpe det klaffer igjen for dere snart også.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. november 2003 Forfatter #509 Del Skrevet 3. november 2003 Takk takk!!! :D Spraystart blir 12 november... :o Ikke lenge til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 3. november 2003 #510 Del Skrevet 3. november 2003 Spraystart blir 12 november..... Yi-Ha! Det er bare 9 dager til. Håper den forkjølesen du har begynt på er borte innen den tid kommer. Legg deg under dynen med en kopp te, eller hvis du har badekar så legger du deg selv i bløt i godt varm vann med godgjørende oljer. God bedring. Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. november 2003 Forfatter #511 Del Skrevet 3. november 2003 Takk takk Zianta! Badekaret er vurdert...men jeg har ingen oljer da... formen er litt bedre også heldigvis. Ellers så har jeg ringt og fått tid hos fotsone,men ikke før den 24....pytt pytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2003 Forfatter #512 Del Skrevet 4. november 2003 Ny vinterjakke i boks! :D Lei av å gå i samme jakken hele tiden...Også har jeg lagt av en svart kåpeliknende sak til imorgen.Måtte ringe bamsen først og høre om han hadde penger til låns... Kommer meg nemlig ikke inn på nettbanken slik at jeg kan få overført noe....ikke at jeg tror der er så mye igjen... Formen er også bedre! Kylte i meg alle remedier jeg fant hjemme i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #513 Del Skrevet 4. november 2003 Godt at ting er bra Liker å høre dette. Vil vil vil at alt skal gå bra for dere denne gangen!! Nytt tøy er alltid deilig. Må unne seg litt sånt innimellom da!! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2003 Forfatter #514 Del Skrevet 4. november 2003 :klem2: til Aricept! Ja,håper på at ting går godt denne gangen! Lurer faktisk på om jeg skal prøve å finne en annen å ta fotsone hos, eller kanskje reise til hun jeg går til i fritimene på jobb,problemet er at hun helst jobber dagtid,...og det er jo litt "medisinsk"?! Fotsone hjalp jo sist gang... Må også begynne å være litt flinkere å ta vitaminer..har slurvet med det i det siste.Tok gerimax blå før,men jeg ble så kvalm av de siden jeg ikke spiser frokost hjemme.Kan jo ta de på dagtid... Fotsoneterapeauten min sa at jeg burde ta omega3,6,9 fettsyrer, Bioselen + zink og B,C og E vitamin( helst i pulver i ananasjuice) Er hun helsefrik eller er hun helsefrik?! Men hun har jo rett da.Det er viktig å ta vare på kroppen og få et best mulig utgangspunkt.. Funderer også på tanken å ta en aromaterapitime en gang under forsøket for å stresse meg ned liksom...Lurer på om jeg skal overbevise bamsen at han burde stå i noe slikt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #515 Del Skrevet 4. november 2003 Aromaterapi?? ååhhh, har så lyst til å prøve dette. Må jo være det perfekte å stresse ned med. Bare si ifra, så skal jeg overtale jeg om at du trenger aromaterapi...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2003 Forfatter #516 Del Skrevet 4. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #517 Del Skrevet 4. november 2003 Og at du trenger å ha med en som moralsk støtte! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. november 2003 Forfatter #518 Del Skrevet 4. november 2003 Ja, det hadde gjort seg! Men jeg tviler på at han er sååå lettlurt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 4. november 2003 #519 Del Skrevet 4. november 2003 Hehe.. Men det er vel forsåvidt godt det da, at han ikke er såå lettlurt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. november 2003 Forfatter #520 Del Skrevet 5. november 2003 Da har jeg hjulpet lillebror med å oppdatere CV og skrive jobbsøknader! Dessuten fikk han med seg et skipsvrak til å ha i det nye akvariet sitt. Så snill atte... Ellers så gikk jeg land og strand rundt etter jobb idag for å se om det fantes noen bedre kåpe/jakker et sted. Men det gjorde det ikke,bare kjempedyre til nærmere 2000 kr, så da kjøpte jeg den jeg hadde hengt av.Og er fornøyd med det! Bamsen jobber overtid igjen...kjeeedeliiig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå