Tilde Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #481 Del Skrevet 25. oktober 2003 Mor ringte i dag akkuratt da jeg satt inne på dikt.no,leste triste dikt ,tenkte dumme tanker og grein... Tror hun ble litt skremt.. Noen dager er bare slik.Da er det godt å ha en mamma som "kjefter",setter ting i perspektiv,kommer med blomst og tar en med ut på shoppingtur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. oktober 2003 #482 Del Skrevet 25. oktober 2003 Uff nei alle sager er ikke like lette desverre Det er bra du har en omsorgsfull mor ja hva skulle vi gjort uten de Håper du har blitt i strålende humør etter en shopping runde??? Trist å lese at du testet neg......har mensen kommet skikkelig?? god helg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #483 Del Skrevet 25. oktober 2003 fikk nettopp telefon. Den andre bestevennninna mi er gravid igjen.. Er selvfølgelig glad for henne,men samtidig så utrolig lei meg.. Dette var ikke dagen å få vite dette på... Men nei,jeg har ikke fått mensen.Bare testet negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 25. oktober 2003 #484 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ville bare inn og gi deg en GOD KLEM stakkar Tildemor du har det ikke lett om dagen!! Håper det snart blir TO BLÅ deg for det fortjener du virkelig!!!! Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. oktober 2003 #485 Del Skrevet 25. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #486 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg har ikke lest hele dagboken din så unskyld hvis jeg spør dumt nå - men holder du på med prøverør eller noe sånt? ... uansett ...håper det ordner seg for deg - det er grusomt å gå og vente og lure og irritere seg og å bli skuffet ..... en søndagsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter #487 Del Skrevet 26. oktober 2003 Takk for klemmer! :klem2: Har det ikke helt godt om dagen... virgo: ja,jeg holder på med prøverør.. Tror ikke det kommer til å bli noe forsøk før jul nå... :-? Mensen har ikke kommet enda...Dette er virkelig ikke normalt.Pleier maks være 4 dager over tiden.Trodde ikke kroppen min var så stressa som den tydeligvis er...Litt sint på kroppen min om dagen... Men hva kan jeg gjøre?! Ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 26. oktober 2003 #488 Del Skrevet 26. oktober 2003 Går du på hormoner og slik da - piller og nesespray? Jeg kjenner en som holder på med det nemlig - og merker hun sliter .....Så det er nok ikke helt enkelt for dere nei Ønsker deg iallefall lykke til !!! Og måtte mensen komme !!!!!!!!*krysse finger og tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. oktober 2003 #489 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hei på deg, lykke til videre som prøver. Klem fra Tex (-like stor i hjertet som i kjeften) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. oktober 2003 #490 Del Skrevet 26. oktober 2003 Heisann Tildemor Håper det var en deilig middag du fikk i dag og takk for en koselig prat på MSN Håper du er litt bedre humør nå og at mensen snart er kommet så du er klar for medesiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #491 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jepp,Pia! Det var en deilig middag! :D Bamsen var riktig så stolt av seg selv,da jeg kom ned var det dekkket bord med stearinlys og greier... Etterpå ble vi invitert bort til mor og far på vafler. De er nå snille og søte da... Har det bedre nå,men har enda ikke fått mensen... Rart og dumt,for teite meg får jo forhåpninger...Ene venninna mi testet ikke positivt før 18 dager over tiden nemlig...men den kommer nok ja... Ellers så er jeg litt glad fordi jeg har fått sånn skryt av et av diktene mine.. *stolt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. oktober 2003 #492 Del Skrevet 28. oktober 2003 :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. oktober 2003 #493 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja du er såååå flink og dikte det det jeg har sagt du skulle ha skrevet en bok Kjedelig når ikke mensen kommer,men jeg satser på vi leser TO Blå snart det hadde jo vært enden på lykke da Tildemor Har fortsatt en fin kveld!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #494 Del Skrevet 29. oktober 2003 Takktakk Pia! Oppdatering: Ingen mens. Ny negativ test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #495 Del Skrevet 30. oktober 2003 Fikk ringt Bergen i dag. Det blir forsøk!!! Jeg skulle bare begynne på medisinene likevel som planlagt. Jeg måtte spørre to ganger om hun virkelig mente det,trodde ikke mine egne ører,men ja,det skulle gå greitt uten den mensen. Rart... , men en STOOORlettelse da! :D Nå må jeg bare få ringt fotsoneterapeauten og bestillt en time.Traff henne på byn på mandag,hun kom og spurte hvordan det gikk etter blødningen.Så at hun ble lei seg da jeg sa det var SA.Hun sa jeg måtte bare ringe for å avtale.Jupp.Jeg er litt treig i avsparket. Ellers så har jeg spist krabbeklør i dag,men de var ikke så gode,så de var nok de siste i år. I kveld skal jeg kanskje på venninne kveld,har ikke hørt noe siden mandag,men rekner vel med at det blir.Ikke helt gira. Er ikke helt opplagt. Hesblesende på jobb for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 30. oktober 2003 #496 Del Skrevet 30. oktober 2003 Så flott at det blir forsøk på dere!! Det klaffer denne gang vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 30. oktober 2003 #497 Del Skrevet 30. oktober 2003 SÅ FLOTT DA TILDE Så da er vi snart igang da det blir spennende håper vi lykkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 31. oktober 2003 #498 Del Skrevet 31. oktober 2003 :enig_animasjon: Kjempe fint at du får sette i gang nå selv om det ikke har kommet noen ordentlig mens. Når du er instilt på å begynne nå, hadde vært kjempe nedtur om det hadde blitt utsatt. Ønsker lykke til! Klem fra Zianta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. oktober 2003 #499 Del Skrevet 31. oktober 2003 Så koselig å se at det blir forsøk for dere Lykke lykke til :D God helg :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #500 Del Skrevet 31. oktober 2003 :D Tusen takk for hilsener! Koselig! Jeg gumler sour cream and onion chips og verden ser litt lysere ut.. Var på venninnekveld i går og det var veldig koselig.Namnam sjokoladekake og is Det som er litt trist er at jeg fant ut at ei god gammel venninne jeg sjelden ser, sliter litt. Hun fortalte meg ting og tang da vi var alene i bilen hjem,og jeg blir litt lei meg.Lei meg fordi hun hadde/har det slik, og litt dårlig samvittighet bl.a. fordi jeg ikke har forstått hvor alvorlig det var..Skrev dette diktet i dag (ikke verdens beste,..men det forklarer jo litt..) lille perfekte pike du sier pappa var streng tie stille,alltid tidlig i seng gråt du, ble du låst inne alltid lyve,gråt i sinne (legg det på minnet) Du sier mamma var feig og kald mamma selv,redd du svikter ditt kall for hvem er du i dag lille venn du som føler deg så slem du stengte av ditt innerste jeg gjemte nøkkelen,glemte vei hvorfor sprenger det sånn på nå du lærte tross alt å gå å tørke dine tårer,klistre på smil aldri, alltid være i tvil hvem er du i dag lille venn hvor er nøkkelen hen? Det er for galt å drive slik psykisk terror mot barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå