Zianta Skrevet 18. oktober 2003 #461 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei Tilde! Høres ut som du hadde en morsom kveld i går. Håper ikke du har alt for mye hodepine I dag er det lov til å slappe av og bare kose seg. Ha en fortsatt god helg! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #462 Del Skrevet 19. oktober 2003 Takk for det Zianta! Dagen i dag startet bra. Men så ble jeg litt sløv, og mismodig... Har noen jeg burde ringt,men lurer igrunnen på hvorfor de ikke ringte tilbake i går...eller i dag...Så da vil ikke jeg ringe igjen... Litt lei meg, men vet at det er teit... Skal på kino i kveld da.Bare bamsen og jeg.Spurte han om jeg skulle ringe og spør om noen ble med,men han sa nei.Når de ikke kunne ringe oss,så trengte ikke vi ringe dem... Teit og dum dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #463 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har ikke fått mensen heller :evil: Ikke gøy å være sen.. Tenk hvis det ikke kommer til å passe for de i Bergen hvis jeg blir for sen?! Innstillt på å begynne igjen nå. Føler liksom at jeg har kjent antydninger i flere dager nå,men ingenting.. Typisk når du går og venter at den blir forsinka. Men filmen i dag var gøy! Thomas Gjertsen synes jeg faktisk var flink da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 20. oktober 2003 #464 Del Skrevet 20. oktober 2003 Krysser fingrene for at mensen nå kommer fort... Klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. oktober 2003 #465 Del Skrevet 20. oktober 2003 Sender en rød bølge mot deg, og håper det virker. Min mens etter forsøket kom nemlig på lørdag. :blunke: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hilsen i fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #466 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jepp, ser bølgen! Men ingen skvulp hos meg enda... Hadde satt på huskelapp på mobilen i dag om at jeg måtte ringe Haukeland,(var ikke der da alarmen begynte så en kollega måtte skru den av... :oops: )men det kunne jeg jo ikke... Frustrerende!Jeg må ringe før den 23... Hadde vært herlig med en blå bølge da,men det er det få sjanser om i dette havet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter #467 Del Skrevet 20. oktober 2003 Pusesmil om morgonen stanger våt snute gnir fløyelsøyre klorer nytande låret mitt med smale augo men eg klør likevel så hoppte han der sit eg lodden i hjarta Bare en liten hyllest til pusegutt som er suuuuperkoooozen.Buksa mi er fullstendig hårete nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 20. oktober 2003 #468 Del Skrevet 20. oktober 2003 Håper alt ordner seg da! Regner med at du er ganske så innstilt på å prøve nå?? Går nok i orden skal du sjå! Klem fra Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 20. oktober 2003 #469 Del Skrevet 20. oktober 2003 Håper mensen snart dukker opp så vi kan dele rom i Bergen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. oktober 2003 #470 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hei Tilde Takk for hilsen i dagboken min ,..........Og lykke til med mensen *håpe den kommer snart*.....huff ....det er kjedelig å gå å vente på slikt ....... jaja ha en fin dag !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter #471 Del Skrevet 21. oktober 2003 Takk for hilsener Aricept,Pia og Virgo :D Har vært to slitsomme dager.Har sovet dårlig også. Bitteliten antydning til mens i ettermiddag,håper det... Fant melkesjokolade i kjøkkenskuffen,ikke helt feil... Bamsen ringte og sa han ble sen,men jeg har allerede spist med jobb så det var jo ok.Greit å få være hjemme alene litt også.Har en date med badekaret og en god bok tror jeg... Noe som irriterer meg er at i den siste boken fra Karin Fossum mangler det plutselig ca 30 sider midt i,det oppdaget jeg sist jeg lå der oppslukt i badekaret..."What the...?!" Og jeg har aldri særlig tid, eller hukommelse, til å ringe noen bokklubb å klage på dagtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 21. oktober 2003 #472 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jippi!!!! Sikkert mensen som har kommet nyt sjokoladen or ring Bergen i morgen!!! Da er vi igang Tildemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter #473 Del Skrevet 22. oktober 2003 Tja...svært lite antydning nå også.. Det var da 15 eller 16 jeg hadde sist gang? Den har liksom ikke kommet skikkelig,i det hele,ingenting rødt..Grr... Fikk ikke tid til å ringe Bergen heller,kaotisk dag. Ble litt sur på lite fleksible og surmaga folk...Ingen navn nevnt, men det er tydelig hvor det kommer fra... :evil: MÅÅÅÅÅÅ ringe i morgen...ikke at det blir noe lettere... Får håpe at det går i orden da nå når jeg er så sen... Kanskje jeg må inn ei uke seinere da.Og kanskje de ikke har plass da? Det blir jo veldig tett opp mot jul... Liker dette lite jeg... :-? *Male fanden på veggen..* Snart skal jeg noe jeg gruer meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 23. oktober 2003 #474 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hei! Har du husket/hatt tid til å ringe til Bergen i dag?? Og har mensen kommet ordentlig i gang nå?? Hører på litt musikk mens jeg venter i spenning på oppdatering. :klem2: Zianta Hva er det du gruer deg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #475 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ja,Zianta jeg har ringt... Men har en litt ekkel følelse rundt det fordi jeg egentlig ikke helt har fått den...Sjekket da jeg kom hjem og i dag, det ingenting på OBen foreløpig, men der var jo bittelitt i går...og jeg MÅTTE ringe i dag... Så er det det der sniiiikende "Tenk hvis...?" og det liker jeg egentlig ikke, orker ikke å bli optimistisk for ingenting...Men får jeg den ikke i kveld/natt/morgen så bør jeg kanskje ta en test...ugh... Men det er nok bare stress som gjør det... Jeg gruet meg til å møte noen...men det gikk rimelig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. oktober 2003 #476 Del Skrevet 23. oktober 2003 {{{{{{{{{{}}}}}}}}}} sender noen røøde vibber! Håper det hjelper!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #477 Del Skrevet 23. oktober 2003 Takk for det Aricept! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #478 Del Skrevet 23. oktober 2003 :veldigsur: :klø: In a nutshell... Glad det er helg i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #479 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ingen mens.. Tok en test... At det går an! Jeg blir sprø... Nå går kanskje hele forsøket i vasken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter #480 Del Skrevet 25. oktober 2003 Mule mot mule som to hestar ute i regnet smeltande stille mellom tunge fjell tek vi imot strie strømmer og eg drukner ikkje mot din våte flanke om himmelen skulle dette ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå