Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Takk for hilsener Aricept og Pia :D

Humøret er litt bedre i dag da, synes ikke så synd på megselv lenger,:lol: Ble litt bedre av å chatte med deg i går da Pia...

I dag sov jeg kjempelenge,stod opp rett før 12.. :o Men jammen var det litt godt også.Pusen hadde da anfall utenfor soveromsvinduet "Miiijaaaoouuu! Slipp meg inn! Miiiijaaaouuu"

I dag er planen å kjøpe ny bukse(er) til bamsemums,kjøpe ny ansiktskrem til meg,muligens noe rettearbeid, god middag, qualitytime og kanskje på kino bare oss to.. Bamsen sa i går at han skulle være romantisk i dag :lol: Snakket sammen i går om det å være "utenfor",vi føler det litt begge to,har få venner igjen som er "tilgjengelige",men det er litt vår egen skyld også da som ikke lenger tar så mye kontakt med de med barn..Rekner med at de ikke kan før vi har spurt de og sånn...jepp...

Nå tror jeg at jeg må vaske håret skal jeg vise meg offentlig i dag.Psorasisen har også komt tilbake for fullt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal på kino i kveld med bamsemums,ei singel venninne og mor og far.. Litt av en gjeng :lol: Skal se "Mors Elling".Gleder meg!

Fikk handlet både bukse til bamsen og krem i dag.Kjøpte Scen Tao krem fra Babor som jeg fikk anbefalt sist gang jeg var på hudpleie (som jeg ikke hadde råd til å kjøpe da), kostet 518 kr!!! Hun bak disken virket ny og sa"Du blunket jo ikke en gang!" da hun sa prisen. Ja,jeg er enig i at det er dyrt, men jeg reknet med det.Har funnet ut at vanlige kremer som L'Oreal sine ikke er gode nok for meg,blir så tørr, så da får jeg heller stå i litt og kjøpe gode merkekremer. De er jo litt drøyere også.Får nå bare håpe at den er så god som hun sa...

Etter shopping reiste vi opp til svogeren min, der ble det mye leking med tantungene.Koselig,men du blir litt "tappet" da.Så også i albumene deres fra de var små, og leste kommentarene for dem,det syntes de var kjempegøy.

Nå har vi spist Kreolske reker,sett litt på discovery, drukket to glass vin og snart tripper vi ned på kinoen for å treffe de andre.Blir kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tilde!

Håper du har koooost deg i helgen. Var filmen fin?

Ville bare sende en liten hilsen nå som jeg har kommet hjem og takke for oppmuntringene under veis. Det er godt å ha noen som tenker på en og som krysser fingrene.

:kysse: Klem fra Zianta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt.

Hektisk,men gøy dag.

Snakket om puberteten,slik blir det :lol: og :hoho: av.

Viktig å kunne le litt og avmystifisere, om det nå fins noe mystisk igjen da... De ble nå heeeelt musestille en stund da,innimellom all fnisingen,tydeligvis interessant...

Fikk også besøk av to "gode gamle", så det var veldig koselig. :P

"Mors Elling" synes jeg ikke var så bra,ble litt skuffet faktisk.Det skjedde ikke så mye kan du si..

Ellers så merker jeg mensen er i anmarsj.Har fått ei nydelig kvise på haka... :-?

Skal gå og stresse ned i badekaret tror jeg,før jeg kanskje kaster meg over noen bøker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mors Elling" synes jeg ikke var så bra' date='ble litt skuffet faktisk.Det skjedde ikke så mye kan du si..[/quote']

Ja, den var skuffende. Så den i helga med store forhåpninger - Elling er jo så bra. Denne var en stor skuffelse i forhold. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YESSS!!!! :enig:

Bamsemums kommer snart hjem med Dollypizza nummer 11!!!!!

*slurpe slafse* Kjenner hvor jeg sikler bare jeg tenker på det...

Har ikke spist siden klokka to, så jeg skal jammen koooose meg...

Kommer han ikke snart da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You weren't there...distant...far away... :digge:

Fkk 5 nye cder i posten i dag fra cdon.com :D

Another day- Lene Marlin

Sweet injections- Bertine Zetlitz

The best of 1990-2000 ltd.-U2

Tunnel of love- Bruce Springsteen

Born in the USA- Bruce Springsteen

Koser meg! :D :digge:

Glad foreldrene mine introduserte meg for Bruce Springsteen da jeg var liten.Tekstene er bare utrolig bra,spesielt på "Tunnel of love" ,også kostet de to cdene bare 69 kr per stykk :D

Gleder meg til i morgen,skal på kurs om dagen,skal visst være bra, og på fest på kvelden.YESSS!

Har jeg noe å ha på meg tro?! :sexy: Bør kanskje vaske noen bher og bukser.Haugen på badet er stor...

Er bedt i tupperware selskap også,men det dropper jeg. Har vært i to i år :o ,og jeg trenger virkelig ikke mer.Teit å gå når jeg vet at jeg ikke skal ha noe, dessuten blir jeg bare fristet og jeg har tenkt å spare litt peng..

Ikke fått mensen enda...Irriterende!

Jeg ville ha den i dag, helst ikke i morgen...

Wow! "My love" med Lene Marlin var fin.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvernede peanøtters blues

Noe må skje

snart

Men hva gjør en

når det bare blir liggende

dette

usle

dette

ynkelige

som spiser deg

ustanselig

salt, salt

og du blir rimelig kvalm

senere nummen

tunga henger ut

alt smaker og lukter det samme

alt dreier seg om

dette

alt

skålen er uansett tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen i dagboka mi Tilde :D

Jeg vet jeg er veldig heldig, håper bare det snart snur seg for deg også :trøste: Synes så synd på deg som har slitt så masse. :(

Kos deg masse med musikken. :D Mannen min var ute og kjøpte meg bærbar CD-spiller som jeg kan ha med på sykehuset :D Det er deilig å avslappende med litt musikk.

Klem fra Wit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilseen Wit.Alltid koselig når noen er innom :P

Kurset i dag var utrolig gøy og inspirerende,jeg satt slik :engel: hele tiden.Gøy å gå på kurs når det er noe matnyttig, og når foreleseren er flink.

I godt humør i dag selv om jeg er litt sliten.

Det er fint vær,jeg har vært flink,har hatt det gøy,har lært noe nytt,blitt minnet på noe viktig,har vært sosial,har spist nydelig mat og skal på fest :perebrus: :enig_animasjon: :digge::sexy: :klem2: :hjerte:

Må bare barbere legger,dusje og finne ut hva jeg skal ha på meg, drikke bittelitt og trippe avgårde...

Dessuten skal jeg tenke at dette blir GØY og ikke grue meg eller få prestasjonsangst for de folka som kommer til å være der.Jeg har bestemt meg for at dette skal være gøy.Hvis de skal være så sabla seriøse og bare snakke jobb,så kan jeg bølle litt jeg...tror nok jeg skal klare å finne noen medsammensvorne også.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg masse i kveld :sminkedokke:

Kjedelig når ikke mensen kommer i tide da :evil: ,jeg som trodde vi skulle til Bergen sammmen :sjarmor:

Så gøy å gå på kurs når du føler du får utbytte av det synes det er så

alt for ofte det er elendige forelesere.

HA EN SUPER HELG HÅPER ME SNAKKES SNART :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp!

Litt brisen nå... Klarte å lokke 4 stk til meg på nachspiel.. kozxeelig!!

En er veeeeldig kjekk da... :Nikke: he he.... :wink:

Tilde er brisen! tralala la laz! :klovn::sprettoy: :pippi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi gøy å lese du hadde det kjekt i går :hoppe:

Satser på at formen ikke er alt for galen i dag da :ler:

Det er deilig me en fest inni mellom!!!

Ha en fin lørdag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...