Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Sitter og laster ned fra Kazaa,og lurer litt på hva slags musikk jeg egentlig liker...kommer jo ikke på noe å søke på...

Er en del innom på FUB også ,Zianta.Men pleier som regel bare skumlese de 10 siste innleggene.Blir nok mer under forsøket.

Bamsen er reist på jobb i dag også,må jobbe mye for tida.

Litt kjedelig,-også blir han litt sur fordi jeg har ferie... fyrer enda mer opp om misnøyen hans med min jobb :ler:

I går lagde vi hjemmelaget pizza og så " Beat for Beat" og "Doctor Sleep" med et vennepar.Skummel film syntes jeg,hoppet i sofaen flere ganger,men bamsemums presterte å snorke...

I natt drømte jeg selvfølgelig skikkelig skummelt om vampyrer og selvmord, sikkert pga av filmen og en fortelling om vampyrer som jeg leste på skolen i går.... :o Ja,jeg er lett skremt og lett påvirkelig... Glad vi ikke lånte "The Ring" slik vi hadde tenkt.Den skal visst være skikkelig fæl.

Villmark er forressten den skumleste filmen jeg har sett tror jeg...Har aldri vært så anspent i en kinosal før.Det er et eller annet med at det er så realistisk....Tenkte at "Jeg skal i alle fall ikke på telt/hyttetur med det første!!!" Det morsomme er jo at bamsen var like redd..,-det gjorde det ikke spesielt bedre når jeg klemte hånden hans i kinomørket, og han niklemmer tilbake... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Tilde :vinke:

Måtte jo ta en tur og se hva som skjer hos deg også. Er ikke helt oppdatert på situasjonen din, men skjønner at det er nye forsøk i anmarsj? Håper det går bra denne gangen.

Ellers er du ikke den eneste som er trøtt og lei av bråk om dagen, men jeg fikk i hvert fall et par dager på øvelse nå, jeg - vekk fra alt som heter mail og pc-er. Det hjalp. Så nå er ved meget godt mot igjen.

Ha en herlig helg! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Tusenfryd!

Var å så "Buddy" i kveld og koste meg nesten gløggihel...

Utrolig bra,morsom og koselig film! :klovn:

Den skal jeg jammen kjøpe dersom den kommer på dvd! :D

Nå skal jeg gå og angripe Bamsemums.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Buddy er virkelig en film alle bør se :sjarmor:

Håper du fikk slapp av skikkelig i går og du som har høstfeie neste uke heldigen!!!

Kjempe koz og prate med deg i går!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos å snakke med deg også :D

Og jepp,Buddy var en HERLIG film!

Da han sprang nedover brygga...YESSS! :enig: Noen ganger blir jeg bare så lykkelig av film... :lol:

Har spist eplekake og lest dikt til metaforene danser foran øya på meg...

Går med en liten dikter i magen,men har ikke helt troen på at jeg er god nok når jeg leser andre... Bamsen mener jeg skal gi ut noe en dag slik at vi blir rike :ler: Jeje...

I morgen skal jeg sove leenge...kanskje rette noen stiler(om jeg gidder)...kokkelure litt her....ta meg en tur...bruke litt peng(?!)....rydde litt...gå på kino igjen(?!)...sånn cirka...

Kanskje ingenting. Jeg er en mester i ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuu, jeg er nerd... :roll:

Time inn og time ut på å lese dikt i dag også...

Av og til er jeg rarere enn jeg liker.. :wink: Lite fornuftig iallefall...

Mange andre ting jeg burde lest,men det er ikke like lystbetont...

Nå kommer vel snart bamsen hjem og spør meg hva jeg har gjort idag... :oops: Han kommer til å fnyse...og synes jeg er skikkelig teit og rar og lat og nerdete...

Jada,vi er ikke helt like der,arbeidsnarkomanen og kvasi-intellektuelle meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal slappe av og nyte ferien du er kjempe flink som klarer det ikke alle som gjør det :wink:

Ja kansje det var en ide at du burde skrevet en diktbok da blir jeg den første som kjøper den for jeg synes du er kjempe flink :sjarmor:

Du er så heldig som har ferie i dag datt regne ned phu jaja me koser oss i bhg litt mindre barn og lager god mat.

I dag laget jeg kakao til hele bhg og jammen falt det i smak nam,nam

Ha en fin mandag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Aricept :P

I dag har jeg også vært litt nerdete og i tillegg er jeg litt :rodme:

Men jeg har også fart som en vind over huset med bøtte og spann. Flink!Bamsen gav meg nemlig streng beskjed om at noe måtte jeg gjøre.. he he..og så koste han seg fordi han vet jeg haaaater rengjøring...

Men jammmen må vi få tak i ny vaskehjelp snart! Vi måtte si opp hun vi hadde fordi hun slarvet(begynte muligens å se litt dårlig?! :roll: ) og skrev timer med gaffel..

Det kan umulig ta 3 timer å vaske vårt lille hus...GRRR :frustrert:

Hadde jeg vært veldig nøye idag hadde jeg nok brukt 2,men i dag brukte jeg 1...rask som lynet..

Nå vil jeg ha ei ung jente,ikke ei treig, mer og mer svaksynt dame som det ikke går an å si noe til.. :evil: ( bare litt irritert når jeg tenker på det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med rengjøringshjelp :lol:

hvor mye er time betalingen??Hm uff nei må ikke sette griller i hode på meg nå :roll:

Ja jammen har det regna her i høstferien det er jo som bare himmelen åpner seg,men synes det er litt deilig også jeg :sjarmor:

Janå nærmer det seg ringetid til Bergenhåper den er i rute føler den er det heldigvis, søtsuget har startet :ler::ler:

Ha en fin kveld og nyt de to siste feriedagene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen kan ta med seg soveposen og luftmadrassen,kjøpe seg ei oppblåsbar, og ha alt dette på kontoret...

Jeg kjeeeeder meg....

Og når jeg ringer og er frekk og uanstendig i telefonen fniser han bare som en flau liten gutt,sier han kommer snart og ber meg stryke ei skjorte...

GRMPFL! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør man når alle venninner enten har barn,er gravide, er avholds, skal bort eller bor for langt borte...?! :roll:

Jeg er trøtt og lei,men det er fredag,og det hadde vært gøy å tenkt at man hadde muligheten til å finne på noe sprell iallefall... :roll:

Føler meg litt utenfor i min egen aldersgruppe.... :(

Neste helg skjer det iallefall noe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett når du føler deg utenfor når det gjelder barn i vennekretsen.

Vi er ganske heldige er ikke så mange som har og de som har startet så altfor tidlig.

Håper du får en fin helg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...