Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Så synd at du ikke føler deg noe bedr i dag. :(

Nå må du ikke styre for mye der hjemme. Slappe av og pleie deg selv. Kansje ut og gå en tur. Litt frisk luft pleier å være bra for hodepine.

Det er merkelig hvor mye klær som bare krymper i skapet. :roll:

Jeg tror forskere brude se litt nærmere på det. Kanskje det utvikles noe gasser når man blander visse stoff typer. Det må være noe slikt, for mistenkelig mye av klærne jeg kunne bruke for bare 5 år siden, får jeg knapt nok leggen inn i nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi,hi godt at det ikke bare er i mitt skal klærene krymper :hoho::hoho:

ikke kjekt og høre du ikke er bra i dag heller :cry: håper du klarer å komme deg ut i frisk luft det hjelper ofte.

God bedrings klem fra pia!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener!

Godt det ikke bare er mine klær,ja.. :wink:

Har faktisk litt skrekken for å vise meg utendørs når jeg er sjuk..Vet at det nok hadde vært lurt,frisk luft gjør godt,men jeg føler jeg gjør noe ulovlig... Teit,men sant.

Superkjendisen som jeg er, så er det så mange som kan observere meg også :wink:

"Tilde er ikke syk,hun er bare lat og går ikke på jobb!" Syns jeg hører det...

Nå er jeg jo ellers en superduper lat person da,skal innrømme det :wink: men det gjør deg veldig kreativ...

Har tusen tanker om hvordan ting bør og skal være,og fikser og trikser,tar ting på gefylen og ordner opp, men så blir jeg av og til helt "lammet"....

Det stopper opp,jeg bekymrer meg for mye til jeg ikke klarer noenting, vet ikke hvor jeg skal starte...utsetter ting til i siste liten... Saboterer megselv på en måte...

Lurer av og til på om jeg av og til bevisst saboterer fordi jeg er redd for å lykkes, fordi da må jeg jo prestere hele tiden...da er det bedre med små glimt innimellom liksom... :roll: Shit happens, og går det så går det...Masse strategier ute og går...kanskje har jeg gjennomskuet meg selv,kanskje ikke...

:briller: Forvirrede tanker i en kokt innestengt hjerne..

Så ellers et program på BBC(?) idag,om ei dame som hadde kjøpemani,det var helt utrolig :o hvor mye det lille huset hennes inneholdt...Det var nesten ikke gulvplass,hun sov under en svær haug med klær og hun hadde jo dessverre brukt mye penger på dette.Tragisk. Som terapi måtte hun kvitte seg med mye hun hadde kjøpt og arvet på loppemarked, og så fikset de opp huset hennes så det var beboelig igjen...Etter loppemarkedet hadde hun ca. 17 store søppelsekker å gi til gjenbruksbutikker, og 10 til å bli knust og kastet.. :roll:

Tror jammen jeg skal gi litt jevnt og trutt til Fretex altså... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jeg ikke lekker?! :sminkedokke: Se min kjole... He he...

Fant mye rart da jeg ryddet i skapet ja,blant annet to topper jeg aldri har brukt...Plutselig har jeg noe å ha på meg igjen :blunke:

Men jeg har ikke ryddet i buksene mine,det er for deprimerende så det venter jeg litt med...Hadde besøk av ei venninne i går og hun fikk med seg to poser med klær da hun gikk,dressjakken blant annet...Ikke at hun fikk den over puppene heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der ringte det jammen på gitt,så da fikk jeg ikke skrevet noe mer....ikke at jeg husker helt nå hva jeg hadde tenkt å skrive...

Fikk besøk av ei venninne og sønnen hennes på 9 måneder,skikkelig godklump! (likner litt på Ole,Dole og Doffen.., runde kinn og store øyne) Så vi koste oss med varm eplekake(endelig bruk for eplene!), peanøtt og karamell is, druer, sjokolade,mozell og te. Lille hr. Duck hylte når han ikke fikk is fort nok,-for is var nemlig kjempegodt!!

Ellers så er jeg glaaad det er helg i morgen!!!!

Og at det er HØSTFERIE!!!! :enig:

Ædda bædda til dere alle! :wink:

Men det blir nok ingen store sprell akkuratt,både bamsen og jeg er ganske lite rike denne måneden, og bamsen har nå ikke fri heller...

Virket nå ellers som de hadde savnet meg på jobb,meget blide fjes da jeg dukket opp "Sååå gildt å seee deg! Godt å ha deg tilbake!" Mitt fjes var derimot ikke så lykkelig,ble nemlig litt småkvalm på toget... Har en tendens til å bli litt kvalm hvis jeg har sovet lite,og må stå opp tidlig... Bamsen snorker som et treskeværk for tiden :sinna: Passer dårlig med at jeg sliter med å få sove...

Men dagen gikk nå greit,ganske koselig faktisk. Men nå er det en som har blitt sykemeldt i en litt lengre periode,så jeg er spent på hvordan det skal gå...Heldigvis får vi inn vikar.

Bamsen har ikke komt hjem enda,mye overtid denne perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt og lei av dette styret på KG... :murvegg:

Synes ikke det er noe gøy her lenger...

Bare masse dritt og snøvleri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du kom deg på jobb igjen ikke noe kjekt å være hjemme!!

Hm tror ikke jeg får med meg så mye her på kg??

Hva er det som har skjedd???

Heldigen du som har HØSTFERIE kunne ønske det var meg :P

Jaja blir sikkert litt mindre unger og det er jo supert innimellom.

Håper du får en fantastisk fin helg!!!

klemmer fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Tilde!

Jeg ser du har skiftet igjen. Kult med alle avatarene dine i samme gener.

Det var fint å høre at du er i form igjen.

Takk for hilsenen på FUB. Det var gøy å oppdage. Er du innom det en fast også?

Kos deg i helgen.

Klem fra Zianta

(som snart skal ta sin daglige sprøyte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Try as I may I can never explain

what I hear when you don't say a thing... :digge:

you say it best when you say nothing at all...

I :hjerter: Bamsemums....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...