Sessa Skrevet 23. september 2003 #381 Del Skrevet 23. september 2003 En aldri så liten klem fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. september 2003 Forfatter #382 Del Skrevet 23. september 2003 Takk Sessa,den gjorde godt i dag... Har visst et dikt i FUBs blad Utspring i dag ifølge Zianta..Det er jo litt stilig da Det fikk meg til å gå inn på "diktboken" min på dataen og kikke litt....ikke akkuratt oppløftende lesing... Skriver bare når jeg er i "humør" for å si det slik.Trist å lese "bestemordiktet" mitt igjen f.eks. Tok mot til meg og sendte det på mail til mor på jobb.Lurer på hva hun kommer til å tenke når hu leser det... Fikk bare så lyst å dele det med noen som kjente bestemor og som var der i den aktuelle situasjonen. Sendte også et aldri så lite kjærlighetsdikt til bamsemums, overskriften var "Umulig oppgave?!" Her er det: Kan du lytte mine tårer kan du stanse mine hull kan du tømme hele glasset og enda be om mer kan du fylle hele såret og kanskje danse solen bort da er du mannen som får tørke mine flir Så spørs det hvordan han reagerer på det I dag fikk vi hjemmelagd pizza på jobbb...utroooolig goooood!!!! Spiste 5 stykker,ble helt imponert av megselv, og er rimelig stinn enda... Lager ingen middag i dag,bamsen får klare seg selv når han kommer hjem... Spekulerer enda på denne jentekveldgreia,har funnet ut at jeg ikke har særlig lyst egentlig.Kommer sikkert mange perifære,også blir det sånn overflatig vissvass "Hva gjør du nå?" og babyprat Men litt vanskelig å vri seg utav nå,samtidig som jeg på en måte synes det er litt feigt av meg....Folka er sikkert helt greie,men jeg har liksom ikke så lyst å tørrprate med folk jeg har lite til felles med... Føler jeg må sette opp en :D fasade overfor de folka,og det gidder jeg liksom ikke, tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. september 2003 Forfatter #383 Del Skrevet 23. september 2003 Nå har jeg snakket med ei venninne og gitt beskjed at jeg ikke kommer. Hun forstod det godt,hadde forventet det,var ikke sååå gira på å treffe de hun heller.. Så da er det fikset iallefall Ellers så har den pizzaen i dag gitt meg en forferdelig ånde, påstår bamsemumsen... Kan jeg aldri tro?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 23. september 2003 #384 Del Skrevet 23. september 2003 *sniffe*sniffe* Vil du ha en Smint? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. september 2003 Forfatter #385 Del Skrevet 24. september 2003 Eeeh...ja! :oops: Han som lagde pizaen fortalte i dag at det stod "ekstra hvitløk" på sausen,så det er kanskje ikke så rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. september 2003 #386 Del Skrevet 24. september 2003 Men den var sikkert innmari god!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. september 2003 #387 Del Skrevet 24. september 2003 Trenger forresten ingen Smint idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. september 2003 Forfatter #388 Del Skrevet 25. september 2003 I dag stinker jeg iallefall ikke... Hadde samtale med teamleder idag.Veldig ok. Fortalte om hvordan ting hadde vært, han beklaget dersom han hadde gjort det vanskeligere for meg og gav meg skryt for å våge å være åpen om SA etter ferien.Han sa også at jeg denne gangen ikke måtte slite meg ut,men benytte meg av alle sjanser jeg hadde til å få fri.Jeg måtte gi beskjed om jeg ble dårlig og trengte å slippe ting.Dette var tross alt bare jobb,og bare noen uker av noe jeg måtte leve hele livet med... Det var ingen som kom og takket meg etterpå for å slite meg ut... Godt å høre det,og møte forståelse.Han og kona har to barn,men hadde også hatt tre SA, så han visste hvor tungt det kunne være. Tror det skal gå bedre denne gangen psykisk i forhold til jobb iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #389 Del Skrevet 25. september 2003 Så godt å høre! All støtte hjelper masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. september 2003 Forfatter #390 Del Skrevet 27. september 2003 I dag er jeg litt grumpy... Var oppe hos bror til bamsemums og så på den nye vedovnen hans.Vi har også hatt lyst på lenge,men jeg vil jo ha en som jeg synes er fin da,som jeg er fornøyd med,ikke en som tilfeldigvis er på tilbud nå... Og så blir jeg litt irritert da over hvor forskjellig vi ser på økonomiske spørsmål... Jeg mener vi bør spare litt før vi kjøper,og iallefall vente til etter forsøket(masse penger til medisiner osv.) før vi bruker så mye penger på noe annet.Bamsen vil bruke kort...GRRRR....såå typisk mannfolk... Bruke penger en ikke har.... Også sier han jeg er så søt når jeg er sint.... Nå dro han på fisketur.. Fant det vel tryggest å bli borte litt til furien har roet seg ned,ikke har vondt i hodet lenger,ikke glefser og ikke er så forferdelig knipen med suss... Har invitert et vennnepar på oksestek i dag.Tror jeg skal ha fløtegratinerte poteter, blomkål,gulerøtter og soppstuing til. Lurer på om det kan være godt med litt kald tzaitziki til også...?! Og kanskje jeg skal lage en eplekake? Vet ikke helt om jeg gidder,men mor og far var innom med noen epler, og jeg bør jo få brukt de til noe... Har litt vondt i hodet da,kanskje derfor jeg ble så sur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. september 2003 #391 Del Skrevet 27. september 2003 Ja mannfolk og penger hører ikke alltid sammen "Har jo masterkort" sier min NEEEIIIIII sier jeg. Uff vil ikke ha mer gjeld en vi allerede har. Min vil ha ny pc,men jeg vil vente til etter forsøket så det blir vel til det Hørtes snadder ut med oksestek nam,nam Håper hodet ditt blir bedre. GØD BEDRINGS KLEM FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. september 2003 Forfatter #392 Del Skrevet 29. september 2003 Hjemme i dag.Sov lite i natt,hadde vondt i hodet(igjen!) og følte meg rimelig dårlig i dagmorges,så da ringte jeg og sa jeg ikke kom. La meg igjen og hadde noen sinnsyke drømmer f.eks.om at jeg måtte barbere leggene,skulle i bryllup/fest og ha på fin kjole,hadde kjempedårlig tid,folk ventet, men jeg var på et fremmed bad med bare sysaker i skuffene,og toaletttaska mi innehold ikke det den skulle.Ingen barberhøvel,ingen sminke.. Skikkelig sånn frustrasjonsdrøm.. Tyd den den som kan! :-? Vet jeg bør være flink å gjøre masse hjemme idag,rydde i klesskap,vaske klær,rette noen stiler, men...URK! Skal iallefall se på en video for jobb,det kan jo ikke være så galt.. Oksesteken ble forressten veldig god...Nammenamme! Men jeg klarte å kutte en god del av den ene neglen min med den superskarpe potetskrelleren ifra Tupperware,-vondt! Livsfarlig! Bamsen måtte overta når superfjolsi ikke klarer skrelle poteter en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. september 2003 #393 Del Skrevet 29. september 2003 Hei du! Ville bare stikke innom og si: God Bedring! Håper du blir frisk snart. Trøste klem fra Zianta :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. september 2003 Forfatter #394 Del Skrevet 29. september 2003 Takk Zianta :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. september 2003 Forfatter #395 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg kjeeeeder meg sååååååååå.... Har ikke gjort noenting lurt...henger her.....så litt på Dr. Phil..ingenting gøy på tv.....gumlet litt sjokolade...ble ikke bedre.....gitt pusen mat.... Hvor har dagen blitt av?!!! :o Nei,nå SKAL jeg rydde i klesskapet! *logge av* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 29. september 2003 #396 Del Skrevet 29. september 2003 Aricept liker at du bytter avatarer, men allikevel at de likner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. september 2003 Forfatter #397 Del Skrevet 29. september 2003 Nå har jeg ryddet og sortert i klesskapet mitt! :D Finklær har jeg hengt inn i et eget klesskap, jeg har sortert hverdagstopper fra festtopper, lagt tilside sommerklær og klær som er blitt for små Fant mange klær jeg ikke har brukt på leeeeenge.Det blir liksom at jeg tar fra toppen hele tiden og går i det samme om igjen og om igjen,og føler at jeg ikke har "noenting"...også handler jeg litt... Tipper jeg har ca 100 t-skjorter, 40 langerma topper og 30 gensre...sånn cirka....kanskje mer...tror ikke jeg skal telle... He he..avatarer ja....må jo skifte antrekk og frisyre innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 29. september 2003 #398 Del Skrevet 29. september 2003 Håper du er bedre nå?? Deilig å få ryddet i kleskapet da finne klær man har glemt. Men det var da vannvittig med klær her går klærene til fretex orker ikke ha sååå mye klær i kleskapet jeg. Håper du er bedre i morgen så du klarer å gå på jobb. GOD BEDRINGS KLEM FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. september 2003 Forfatter #399 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke bedre,hjemmme i dag også. Det regner og er mørkt og tragisk ute...,men det er jo på en måte litt positivt.. :blunke: Ja,Pia,det er vanvittig med klær,og jeg har gitt mye klær til Fretex og til venninner opp gjennom tidene,men jeg må liksom ha klærne et par år før jeg kvitter meg med dem...Det KAN jo være at jeg skulle få lyst å ha på meg akkuratt den t-skjorta en gang... eller at jeg blir slank nok til akkuratt den buksa igjen (I wish!) Men eg er kjent blant mine venninner for "å være flink på salg"...og på hver lønn må jeg liksom "snope" litt klær... Ikke så veldig lenge siden jeg hadde en oppryddning sist,så det var ikke så mye å bli kvitt denne gangen,men det ble nå en pose.Blant annet en veldig fin sjokoladebrun dressjakke i str.38 som jeg vel har hatt i 10 år,har endelig innsett at det nok vil være umulig å få den igjen over puppene noen gang igjen, så nå får jeg gi den bort.. Det er hardt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 30. september 2003 #400 Del Skrevet 30. september 2003 Kjenner igjen det med at klærne "kanskje" passer igjen en dag ja :D Leverer selv jevnlig en sekk med klær til Fretex.. Men blir liksom ikke noe god plass for det..... Klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå