Gjest sunshine-t Skrevet 31. august 2003 #341 Del Skrevet 31. august 2003 ser at jeg ikke har skrevet i dagboken din!! Fysj og skam på meg!!! Tusen takk for en kjempehyggelig kveld i går!! Håper du kommer på neste treff også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 31. august 2003 #342 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg bare hopper innom for å si takk for i går, det var kjempekoselig å treffe deg. La ike merke til at du gjespet en enesste gang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 31. august 2003 #343 Del Skrevet 31. august 2003 Hei Tilde, jeg har med spenning lest meg gjennom dine prøvelser og kommer med interesse til å følge deg gjennom høsten! Jeg håper virkelig at det klaffer for dere denne gangen - det har dere fortjent! Hilsen Siddisen Veronal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. august 2003 Forfatter #344 Del Skrevet 31. august 2003 Takk for det Veronal! Jeg synes også det er vår tur snart.. Nå er det 3 år siden vi giftet oss og jeg sluttet på p-pillen. Jeje... Men noen ganger så lurer jeg faktisk på hvorfor vi gjør dette her....f.eks. når nevøen min hylskriker så ørene våre holder på å dette av, når niesene er vrange, når gravide venninner klager over kvalme eller når venner forteller de ikke får sove om natten osv... Vil vi virkelig dette så mye at vi går gjennom dette her?! Ja, jeg lurer av og til.. Men jeg ender stort sett opp på "ja, det er verdt det.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 1. september 2003 #345 Del Skrevet 1. september 2003 ja! det er absoultt verdt det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 3. september 2003 Forfatter #346 Del Skrevet 3. september 2003 Tror dette jobbåret blir bra egentlig...Mye positivt som skjer nå iallefall. Men det kan jo være det er stille før stormen. Har en liiiten gryende mistanke om det også nemlig... Men altså, ting ser bra ut så langt. Når jeg ser meg rundt hjemme så lurer jeg litt på hvordan vi klarer å rote slik bamsen og jeg gjør.. Skulle hatt større hus til ting og tang.Greit,jeg vet jeg er et rotehue, klærne mine tyter ut av alle skap og flyter på bade-og soveroms gulv(hadde jeg organisert skikkkelig og kastet litt så hadde jeg kanskje fått plass til alle), men noe som virkelig irriterer meg er bamsens skinnjakke og nystrøkne skjorter som han henger over spisestolene i stua....Grmfrt!Er det noen plass å henge dem da?! :evil: Lurer på om det er en slags utspekulert avansert teknikk for å få meg til å rydde?! Noe stort husmoremne er jeg ikke.. Dessuten så er jeg gaaanske likestillings....ispedd en god porsjon latskap...Men jeg liker å ha det ryddig da! Det er bare et kav når vi er rotehuer begge to... Mulige løsninger: 1) Sortere klær smartere og gi bort en del 2) Kjøpe en kommode og en skittentøykurv til 3) Kjøpe tørketrommel slik at tørking av klær går mer effektivt 4)Gidde å sette skoene inn i garderobeskapet 5) Få skjorter og skinnjakke vekk fra stue 6) Kvitte oss med fryseren og heller kjøpe fryseskap 7) Ikke ha posten på stuebordet,få bamsen til å hive reklamen rett i avfall 8 ) Bære ut papiravfallet oftere 9) Rydde bedre plass i bod/kott og stue flere ting inn 10) Hive/gi bort krimskrams 11) Rydde 5 min før vi legger oss 12)Kjøpe ny cd rack slik at alle cdene får plass 13) Organisere kjøkkenskap bedre 14) Ikke kjøpe mer dill vi ikke trenger 15) Få bamsens tomme ølbokser kjappere ut fra kjøkken 16) Vaske vinglass dagen derpå.. jupp..har planene i iorden iallefall Verre med viljen....,-ôg kjøpekraften for øyeblikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. september 2003 Forfatter #347 Del Skrevet 4. september 2003 Ugh..ser på listen fra i går :o Får kanskje prøve å gjøre noe i helgen.. Ellers så er jeg litt vasstrukken i dag. Hadde ikke badehette, må kjøpe det,svømmebriller og neseklype tenker jeg.Gikk hjem med litt bløtt hår,får håpe jeg ikke blir sjuk. Litt trøtt,gleder meg til helg. Kunne faktisk tenkt meg en skikkelig fest da, eller noe skikkelig godt i matveien... Lyst til å skeie ut litt på en eller annen måte..Å sove leeeeenge virker heller ikke så dumt Bare så synd det ikke er lønn enda. Åh,kom på noe jeg har lyst på : krabbeklør!!! Det er sååååååå godt! Nei,nå må jeg ned å finne noe mat her... *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 5. september 2003 #348 Del Skrevet 5. september 2003 Tusen takk for hilsenen i dagboken min! Har akkurat lest gjennom hele din dagbok (ikke akkurat produktiv på jobb her nei). Det var nesten litt skummelt å lese fra dag til dag. Men da jeg kom til der du hadde skrevet om begynnelsen på SA ville jeg nesten ikke lese mer. Jeg husket innlegget fra Gravid forum siden. Og innbilte meg at hvis jeg ikke leste videre så ville det gå bra. :-? Det er vanskelig å holde humøret oppe når jeg leser om alle det ikke går bra for både her på KG og FUB forum. Alle sier at vi må håpe på det beste, men være forbredt på det værste. Hvordan kan man forbrede seg på dette spør nå jeg. Hvis det ikke går bra så vil jeg selvfølgelig bli skuffet og lei meg. Det er jo helt naturlig. I dag er 2. dag med spray for meg. Får vondt i nesen/svelget. Men så fra din dagbok at du også hadde det i begynnelsen. Håper det går over for meg også. Så gøy å lese om at det var et KG treff. Det kunne jeg tenke meg å være med på neste gang det er (selv om jeg er ganske ny her). Jeg X fingre og tær for det neste forsøket ditt. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. september 2003 Forfatter #349 Del Skrevet 5. september 2003 Takk for hilsen Zianta! :D Håpe og forberede oss på det verste ja..ikke lett.. Mye ambivalente følelser ute og går da...høyt og lavt...numment... Noe av det vanskelige er å snakke med folk synes jeg...Følelsene svinger så mye når en oppe i noe slikt, og lite gjennomtenkte kommentarer fra familie og venner "brenner seg fast".. De kan tro at de forstår, men du merker at det gjør de egentlig ikke,bare en brøkdel... Merker at jeg heller tier,orker ikke slenge ut all dritt, for det er mye dritt. Alle prøver liksom å glatte over,få meg på bedre tanker osv. osv.,får liksom ikke si alt før de begynner på remsa si,men jeg trenger av og til å få være lei meg og liten...Tøft å være stor og sterk hele tiden. Men jeg tier stort sett.Smiler.Stenger av... Og synes nesten det er rart at ingen spør... Og noen dager er jo helt fine.Andre dager har jeg ikke lyst å se noen. Er det jeg som er feig eller er det de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. september 2003 Forfatter #350 Del Skrevet 5. september 2003 Det ble reker og krabbeklør i dag Spiste alt for mye,tror jeg hadde 3 skiver med krabbe, også spiste jeg ørten reker og krabbeklør utenom...Pusen var helt vill,det luktet og smakte himmelsk for pusegutt.Vi heiv han ut på terrassen først,men han stod bare og mjauet og ville inn til godsakene,så han fikk komme og sitte ved bordet.Han fikk vel en 12 reker og litt krabbe så jeg håper han ikke blir dårlig.. Gikk og tok et bad etterpå og ble helt rar, la meg for å hvile litt i 7 tiden og våknet av at bamsen stod og lo av meg i 8tiden.Da hadde han ropt på meg flere ganger.Gikk ned og slang i sofaen,var kvalm og så litt på pop show med Tommy Steine.Er helt rar enda, tørr i øynene og supertrøtt,men må holde meg oppe litt til. Det har vært en knallhard dag.. Jeg har vært sur og sint, og kunne gjerne vridd noen tenåringshoder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. september 2003 #351 Del Skrevet 6. september 2003 Hei og hopp Tilde Stikker bare innom for å si hei. Krysser fingrer og tær for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. september 2003 Forfatter #352 Del Skrevet 6. september 2003 :D Takk for det Remyline! Jammen er du tidlig oppe på en lørdagsmorgen... Jeg våknet tidlig,men snudde meg bare og sov lykkelig videre til klokka 10. Hadde satt på alarmklokka Vil ikke ødelegge rytmen heller helt.. Var utrolig trøtt i går,satt her og kokkelurte,men strenge tante Marianne( ) fikk meg i seng.. Både Bamsen og jeg har vært litt slakke i hamsen i dag,hodeverk og trette. Har vært en tur i svømmehallen,men det ble ikke så mye trim av det,bare plasket rundt og fløyt. I kveld skal vi spise med et vennepar og gå på Pirates of the Carribean. Håper det blir gøy. Tror jeg skal ta to panodil zapp.Tror faktisk at det kan være været, får ofte vondt i hodet når det er litt trykkende.Bestemor var også slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 6. september 2003 #353 Del Skrevet 6. september 2003 Håper du slipper hodepinen på kino, og at dere koser dere skikkelig. Jeg drømmer også om en tur i en svømmehall, men bør vel vente litt før jeg tar med meg Ida dit...... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 6. september 2003 #354 Del Skrevet 6. september 2003 Ja jeg kom meg i seng jeg og etterpå, men så streng var jeg ikke Håper du koser deg på kino i dag, og slapper godt av i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. september 2003 #355 Del Skrevet 7. september 2003 Leser for å få med meg oppdateringen fra forrige uke. Jeg har hatt det kjempebra i London. Ha en fortsatt fortreffelig søndag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 8. september 2003 #356 Del Skrevet 8. september 2003 Takk for hilsen Tilde :D Jeg er enig i at arbeidsfordelingen er bra. Det blir liksom automatisk sånn nå, så hvis man skal flytte så velg å gjøre det mens man går gravid.... Ellers så har jeg allerede startet kryssingen for deg. VET at det vil gå bra denne gangen. Føler virkelig med deg nå som du skal starte med disse hormonene igjen. Noe herk altså. Ha en fortsatt fin dag da. Klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. september 2003 Forfatter #357 Del Skrevet 8. september 2003 Noe skikkelig herk,Wit! :evil: Gleder meg ikke.. Glad mandagen er over,egentlig verste dag i uka det. Fra nå av går det bare oppover..nesten....Snakket med ei på toget i dag, vi gjeispet om kapp,hun gledet seg allerede til helg Fikk melding fra mor i dag, nå er de på Antiparos, sol og fint vær....ikke lite misunnelig her jeg sitter.Øyloffing hadde vært gøy nå. Bamsen har sååå lyst å reise, men det går jo ikke med min jobb Men vi skal jo snart til Bergen i gjen... Fiiiin ferie det Skal ha med noe snacks på jobb i morgen,lure på om jeg skal gidde å bake noe eller bare kjøpe..Hadde vært litt digg med pizzahorn kanskje, men vet ikke helt om jeg gidder...på den andre side så hadde vært akkuratt det jeg kunne tenkt meg i morgen...pluss sjokolade og brus *slafse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. september 2003 Forfatter #358 Del Skrevet 8. september 2003 when you are with me, I'm free,I'm careless, I believe above all the others we'll fly.... Vi mangler en synge-høyt-og-digge-vilt-smiley!!! Tror jeg må høre "With arms wide open" før jeg gir meg. Sitter og diller litt på kazaa, bamsen jobber overtid og har ikke komt hjem enda.Ringte nettopp og sa at nå var det på tide å pelle seg hjem.Det får være måte på... Skal ikke bli heeelt utbrent før han er 30 da Fatter ikke at det går an jeg da..Hadde vært helt ødelagt av å jobbe så mye. Det ble ikke noe baking på meg.Orket ikke sette igang.Manglet løk til pizzahorn og egg til eplekake,det regnet,og jeg orket ikke gå på butikken bare for det. Får ta med noe Danmarkssnop og handle noe på butikken i morgen.Godt nok. Chattet litt med Pia og Marianne, badet,gjorde "leksene" mine og flippet litt tvkanaler.. Kjedet meg og spekulert. Jeg farget håret i går og selv om jeg har vasket det i dag igjen så synes jeg det lukter hårfarge... "and I don't know if I'm ready to be the man I have to be.." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. september 2003 Forfatter #359 Del Skrevet 9. september 2003 Is,peanøtter,sjokosaus, sprømix,after eight og brus gjorde susen i dag :D Akkuratt kicket en trenger i 3 tiden... Vet ikke hva jeg skal ha til middag i dag.Bamsen jobber overtid i dag også,antakelig hele uka. Kjedelig å spise alene.. Ringte bamsen nettopp og han var irritert for serveren var nede,så han leste nyheter og ventet.Dessuten hadde han vært og kjøpt ny dobbel cdrack :D Yes! Nå skal det endelig bli system og orden,har ambisjoner om alfabetisk organisering.Fikk nemlig en kommentar fra en suuuper ordentlig kollega på vorspiel en gang " så vanskelig å finne noe,de er jo ikke sortert..." :o Hmpfr! Nå kan jeg endelig kjøpe litt flere cder også, har ikke kjøpt noe på lenge.Bamsen er musikalsk analfabet,kan ingen tekster og kjøper aldri noe.. ,men plystrer mye da Broren hans derimot har en hel vegg med cder,+laster ned og brenner i hopetall.Gleder meg til å begynne. Play that funky music white boy! Var innom på FUB og leste litt.Ikke ofte jeg er innom nå,vil på en måte slappe av litt fra de greiene.Leste om ei som lurte litt på om hun ville takle et eventuellt nytt nederlag..jepp... lurer på det sammme...Egentlig er jeg ganske sterk...må bare få ut alt gørra,hyle,grine...også er jeg sterk igjen... Har ellers kjøpt meg KK og observerte at soverommet som ble pusset opp likner veeeldig på vårt. Før bildet altså. Tror ikke jeg skal begynne å snakke om å pusse opp det,da vet jeg om en som får fnatt. Det ble heller ikke så mye av det stooore ryddeprosjektet mitt i helga.Bittelitt da...kanskje mer neste helg... ting tar tid... Nå må jeg ha mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. september 2003 Forfatter #360 Del Skrevet 10. september 2003 Der kom den jammen! Cdene er ferdig sortert :D Gleeder meg til lønn! Tror jeg skal avtale å treffe ei venninne i Stavanger snart,og handle masse på platekompaniet...eller iallefall litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå