Tilde Skrevet 23. august 2003 Forfatter #321 Del Skrevet 23. august 2003 Takk for koselige hilsener! :D Det gikk kjempebra med å være ute Pia, det blåste mye og skumle mørke skyer var der hele tiden,men vi fikk faktisk noen solglimt også. Men i ett tia reiste vi hjem og da begynte det å regne, og da var det nesten en vegg av regn,så vi var veldig heldige.. :D Vi var temmelig glade for det når vi så de megasize dråpene. Fikk også snakket litt med ei her om dagen som både har tatt hormonkur, spontanabortert, adoptert og i tillegg fått naturlig. Litt godt å snakke med noen som vet litt om hvordan ting er og føles. Var og fikk ansiktsbehandling i dag og det var herlig! Hun begynte faktisk med å massere ryggen litt for å få meg til å slappe av.Det hadde jeg ikke reknet med så det var jo en positiv overraskelse. Voksing av øyenbryn er derimot ikke spesielt herlig.. :o Men alt i alt veldig deilig å unne seg litt luksus i hverdagen. Da jeg var ferdig der kom bamsemums og hentet meg, så gikk vi og så på Harley utstillingen på Sandnes.Begrenset hvor lenge jeg synes det var interessant,så jeg tok meg en svinsetur på Vågen også, også gikk vi på Dolly.. En halv nr 11 og halv nr 17,stor sprite og medium cola, det er temmelig fast. Får kanskje ei venninne på besøk i kveld og hadde tenkt å lage pizza,men tror jeg dropper å lage det nå. Ingenting som slår Dolly. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. august 2003 Forfatter #322 Del Skrevet 24. august 2003 Kjøttkaker i dag :D Hva er det med slik "gammelnorsk" mat som kjøttkaker,komle, fårikål og lammefrikasse?! Det er jo bare det beste jeg vet...nesten.... Ellers så har det vært en daff dag. Fint vær,men har jeg vært ute? Neeiii... Har lest litt,sunget tullekosesanger for katten slik at bamsen måtte flire,vasket klær og sett på tv. Leser Kvinner om natten av Tove Nilsen, han har ikke voldtatt henne så langt i allefall....drittsekken Har planer om å vaske håret og kanskje trippe ut en tur og lufte vettet. Jobb i morgen...helga har gått for fort, igår var jeg oppe for lenge og i dag sov jeg for lenge.Kommer til å straffe seg.Skal være ute hele dagen igjen i morgen.Trooor det er meldt fint vær?! Håper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. august 2003 Forfatter #323 Del Skrevet 25. august 2003 Nyyydelig vær i dag! :D Hadde en kjempefin tur. Da jeg kom hjem i dag klarte jeg å glemme å skru av alarmen... Gjett om katten skøyt som ei pil opp trappa da ulinga starta! Temmelig flaut for jeg har glemt det et par ganger nå.. Mor ringte også i dag (midt i finalen i Ungkaren...) og spurte om jeg ville komme bort en tur og hente en gave til katten. HÆÆ?! :o Gave til katten?! Tenkte at nå må far ha kjøpt noe sprøtt på Fretex eller noe.Men så var det kokt torsk da. Mor hadde allerede lagd to fiskegratenger av fangsten til lillebror så nå kunne pusen få resten.Bestefar hadde renset.. Pusen var helt i himmelen, murret,purret og koste masse etterpå,før han mett og god la seg til midt på stovebordet.. Blir vi ikke alle litt søvnige etter fisk?! Nå er jeg trøtt og bamsen roper"lalletid!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 26. august 2003 #324 Del Skrevet 26. august 2003 Hi,hi ja du fikk med deg finalen i Ungkaren du også. han tok ihvertfall ret valg eller??De var jo sååå søte sammen. Nå spørs det hvordan det blir med han norske ungkaren hi,hi blir litt morsomt. Hvordan går det med deg da??Har du fått snakket med de i Bergen?? Tenkte jeg skulle ringe i neste uke hvis jeg ikke hører noe før. Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. august 2003 Forfatter #325 Del Skrevet 26. august 2003 Ja,jeg MÅTTE jo bare se finalen... Har bare fulgt med sånn halvveis ellers,men jeg må si han valgte riktig dame.Utrolig hvor mye overflatig vissvass hun andre presterte å si....ble nesten flau av å se på... Nei,jeg har ikke ringt Bergen enda. De har ganske ugunstig telefontid for meg da. Har ikke så lyst å ringe fra jobb.Det er folk rundt overalt,og jeg vil helst være alene når jeg ringer... Så jeg utsetter og utsetter.Men det kan være jeg kan klare å få det til i morgen.Lure meg bort et sted.Får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. august 2003 #326 Del Skrevet 27. august 2003 Blir spennende og høre om du har ringt Bergen Du må huske og holde meg oppdatert vet du. Skal du på treffet på Dolly eller??? Håper eg hører snart fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. august 2003 Forfatter #327 Del Skrevet 27. august 2003 :D Godt at du "maser" Pia.. Nå har jeg nemlig ringt!!! *stolt* Men det blir en stund til da...Antakelig så skal jeg begynne på medisiner i november,alt kommer jo an på når jeg får mensen de to neste gangene. Men nå er det iallefall gjort.Var jo egentlig ikke noe å grue seg for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 27. august 2003 #328 Del Skrevet 27. august 2003 Så flink du er Tilde Bra du ringte kansje jeg skal ringe i morgen får se hvis jeg tør hi,hi. Men de har sagt de skulle sende brev hm jeg får se. Gleder meg til og følge deg, håper du får mensen de to neste mnd på rett tid dag!!! Klemmer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #329 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg har også ringt nå hi,hi Det ser ut som vi kansje starter likt for meg er det også oppstart me medesiner i november!! Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. august 2003 Forfatter #330 Del Skrevet 28. august 2003 :D :o Wow! Dette blir spennende.. Kanskje vi ender opp i senger på siden av hverandre?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #331 Del Skrevet 28. august 2003 Halloen Tilde!! Dette blir utrolig artig altså Tenk begge uttak i uke 49 morsomt, du vet jo mer hva du går til. Jeg gruer meg masse til medesiner og inn og uttak. Tenk sååå morsomt da om begge haddde lykkes måtte nesten ha truffet hverandre da hi,hi Men vi treffes nok på Haukeland i desember Klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #332 Del Skrevet 28. august 2003 Så artig da hi,hi ganske rart og tenke på i grunnen da Håper virkelig dere lykkes DERE SKAL LYKKES!! Jeg er kjempe spendt vet liksom ikke helt hva jeg går til med medesiner og alt som hører til må si jeg har hatt litt blandet følelser i dag Tenk så artig da hvis vi havner i hver vår seng hi,hi klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #333 Del Skrevet 28. august 2003 Så artig da hi,hi ganske rart og tenke på i grunnen da Håper virkelig dere lykkes DERE SKAL LYKKES!! Jeg er kjempe spendt vet liksom ikke helt hva jeg går til med medesiner og alt som hører til må si jeg har hatt litt blandet følelser i dag Tenk så artig da hvis vi havner i hver vår seng hi,hi klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #334 Del Skrevet 28. august 2003 Tror dette er tredje ganger jeg prøver og få sendt deg noen ord GRRR det går så treigt på kvinneguiden for tiden :x :x Utroligt artig at vi skal ha uttak i samme uke håper virkelig vi lykkes begge to. Synes det er ganske skremmende vet liksom ikke helt hva jeg går til med medesiner og alt som hører til. Håper virkelig dere lykkes ja for denne gangen SKAL DERE LYKKES . Det blir en spennende tid fremover vi får bare smøre oss med tålmodighet så går nok tiden fortere enn vi aner :o klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 28. august 2003 Forfatter #335 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg forstår hva du mener Pia. Det ER skummelt å skulle sette igang.Men som regel så er det ikkke så galt som du skulle trodd.. Bare tenk på meg og sprøytene f.eks., det gikk jo greit.Var jo ikke så farlig... Morsomt hvis det blir på likt da, men alt kommer jo an på mensen og når eggene er modne, men sjansen er der jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. august 2003 #336 Del Skrevet 28. august 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: De kom vist alle sommen ja ja hi,hi Takk for koselig prat på MSN i kveld Håper du får en fantastisk helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 29. august 2003 Forfatter #337 Del Skrevet 29. august 2003 Trøtt og sliten...og skal være barnevakt i kveld Håper de sover lenge i morgen tidlig,ellers så blir det video eller cartoon,ingen tvil..Tante Tilde vil sove leeeenge! Da klokka ringte i dagmorges forstod jeg ingenting,jeg var sikker på at det var helg.Men den gang ei..Men har hatt en grei dag ellers da på jobb. Koselig faktisk. Hva skal jeg servere smårollingene da tro? Blir liksom ofte pizza, vet de liker det,men det er litt kjedelig også synes jeg.Bamsen derimot er storfornøyd når han får hjemmelaget.. Hmmm...Ned og sette deig....eller kanskje myse litt i skapet og se om jeg har noe barnesafe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 29. august 2003 #338 Del Skrevet 29. august 2003 Lykke til i september Tilde :D Skal krysse alt for deg. Denne gangen MÅ det bare lykkes.... Misunner deg ikke å starte med medisiner igjen, MEN tenk på at det kan komme noe utrolig positivt ut av det. Håper du får masse fine og befruktede egg. Stor klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 31. august 2003 Forfatter #339 Del Skrevet 31. august 2003 Takk Wit! :D Ellers så var jeg på KG treff i går og det var koselig! Morsomt å se ansiktet bak nicket liksom.. Men jeg var rimelig trøtt da,det tar på å underholde 5 og 6 åringer.Spesielt når sleipe bamsemums reiser på fisketur lørdagformiddag istedet for å være lekeonkel...knurr... (Ja, men jeg har aldri vært med i den båten før...Det er jo perfekt fiskevær..Kan jeg ikke?!! )Følte jeg satt og gjeispet hele tiden på treffet,men det var ikke for at jeg kjedet meg altså! Dagen i dag er rimelig daff.Sov alt for lenge...Våknet tidlig da av en pus som mjauet utenfor vinduet og ville inn,og lyst var det også,men jammen sov jeg ikke videre til 12.00.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 31. august 2003 #340 Del Skrevet 31. august 2003 HEISANN TILDE!!! Så du var på treffet, så koz da tenkte masse på det når jeg var ute og reiste. Håper alt går bra med deg?? Lyst og chatte litt?? Klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå