Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Det gikk egentlig slik jeg forventet, det var en spontanabort.

Hadde bestemt meg for å ikke grine før jeg kom hjem,men da tårene trillet på bamsemums mens han kjørte klarte jeg ikke la vær... :cry:

Stakkars, han hadde håpet så. Men livet går videre, vi får bare prøve på ny.Starte på medisiner igjen så snart som mulig...

Vi reiste innom Plantasjen og Kvadrat for å gjøre noe litt positivt, og fikk dermed handlet hageputer til halvpris,tre planter,en krukke, et playstationspill til bamsen og en sommerkjole til meg.Måtte ha noe å trøste oss litt med...

Og nå har vi tenkt oss ut og bade.

I morgen reiser vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit, jeg føler virkelig med deg.

Du er tapper....virkelig. :( :cry:

Men det går nok bra til slutt kjære deg, du skal se at det vil ikke bli for lenge til du sitter med en baby i armene.

Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive som kan trøste dere nå, alt blir liksom så overflødig. :-?

Men jeg skal følge med deg videre og ønsker dere all mulig lykke fremover. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det var veldig trist å høre hadde kjempe toren at denne skulle gå bra.

Men du virker som ei positiv dama så dere lykkes nok neste gang, alle god ting er tre vet du.

Tenker på deg tildemor og bamsemus.

Håper dere koser dere i varmen og god tur i morgen!!

Klemmer fra Pia :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: ups litt skrivefeil,men hva gjør vel det når

jeg fikk de til å dra på smilbåndet :ler:

Ønsker dere det beste :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg skikkelig lei meg :(

Hadde håpet det var en tvilling eller det egentlige egget som kom ut. Skjønner godt at du er lei deg.

Men, IKKE gi opp. Det lykkes for deg også til slutt. Det er jeg sikker på...

Stoooor klem fra Wit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

har ikke vært innom her på en stund jeg så jeg har ikke sett før nå hva som har skjedd... og jeg syns det er kjempe leit å høre at det ikke gikk bra med med graviditeten Tilde :cry:

du virker veldig tapper men det er vel ingen tvil om at du har det vondt om dagen. håper du likevel etter en stund klarer å se fremover. en dag kommer du til å sitte der med en kjempe nydelig liten baby i armene dine, dere kommer til å klare det til slutt.

trøste klem fra sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da Tilde, det var trist å høre, men du skal ha skryt for at du fortsatt er så positiv, det kommer nok godt med. Tenker på dere, og krysser fingrene for dere..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tapper og tapper, vet ikke jeg....

Har mine øyeblikk der jeg ikke er særlig høy i hatten..

Gruer meg til å begynne på medisiner igjen,jeg har ikke engang ringt til sykehuset enda for å avtale noe. Gruer meg til å begynne på jobb og når alle spør meg om ferien til Thailand....også gruer jeg meg til å treffe venner igjen... Utrolig nok.

Vi reiste avgårde til Danmark rett etter vi fikk bekreftet at det var en SA, så jeg har ikke sett dem enda. Den ene venninna mi hadde vært innom med blomster og sendte meg melding og lurte på hvor jeg var, men jeg var på ferie(les: stukket av) Tanken har slått meg at jeg bare vil bure meg inne og aldri se folk igjen, iallefall ikke gravide venninner... :roll: Men det er ikke en særlig god plan, og det er bare glimtvis at den dukker opp..

Men det var herlig å reise bort!

Pakket bilen og dro avgårde, bare oss to. Først reiste vi til Skagen,ville ha hotell for vi skulle bare være en natt, men der var det fullt over alt så vi fikk ligge privat hos et gammelt ektepar, koselig og fint til bare 275 kr.Gikk ut og spiste og drakk den kvelden og dagen etter var vi på Skagen museet før vi reiste avgårde til Kolding og la oss på Hotell Tre Roser, var innom Koldinghus festning og spiste bøffer og drakk.Så fant vi ut at vi ville til København og på Tivoli, og suste av gårde i flott vær.Suste avgårde er absolutt riktig ord,utrolig gode veier i Danmark.

På campingplassen rett utenfor byen la vi oss til i to-tre netter og hadde det kjempegøy! Brukte nesten en hel dag i Tivoli,Bamsen pleier å være ei pyse når det gjelder karuseller,men denne gangen kjøpte vi dagskort og da måtte han jo bruke det for å få valuta for pengene...

Tror han er kurert nå, vi tok faktisk det der høye tårnet der du plutselig blir sluppet 57 meter rett ned 3 ganger! (Guu,som jeg hylte!)Og han tok en karusell mer enn meg for da begynte jeg å bli litt kvalm..Også var vi på buffetmiddag på Herzegovina resturanten i Tivoli.....NAM!!! Utrolig masse god mat.Så var planen at vi skulle til Odense og treffe noen vi kjenner,men været var stygt så vi kjørte videre, og havnet i Blåvand på Hvidbjerg camping.Utrolig flott 5 stjernes campingplass der du kommer gratis inn på badeland(flott!)en gang til dagen, og kan dysje i varmt vann og lage så mye mat du vil gratis i anleggene. Ingen teite 4 minutts poletter, ingen betaling.Fiskevann med masse ertende fisk(bamsen og kompisen ble ganske irriterte..), cowboyland og gratis pinnebrød over bålet. Dessuten var det mange hyggelige mennesker der som vi kom i snakk med, ble mye kortspill og drikking i naboteltet.Vi hadde ikke planlagt å være der,vi skulle videre til Tyskland,men det droppet vi.Dro bare på en dags shoppingtur til Citi i Flensburg og fikk handlet masse snop,en whiskey og 14 vin.. :wink: Og på dagstur til Ribe, må bare dit når jeg er i Danmark,det er fast.Fin og sjarmerende gammel by med mye vikinghistorie.Synes sånn er gøy (Bamsen er ikke like begeistret)

Det er første gang jeg er på skikkelig campingtur som jeg kan huske,vet jeg var to ganger da jeg var liten, og jeg har vært speider så jeg har jo ligget i telt,men jeg ble positivt overrasket.Har alltid sett på camping som litt harry,men det var nå gøy da.Er været stygt eller du misliker nabolaget er det bare å flytte...

Men noen netter ble det lite søvn, våknet ei natt klokka 5 av at teltet bølget ned over meg og at vinden ulte og regnet hamret, full panikk! Ut og dunke ned plugger, og dra ned flagrende teltduk.Det blåste nærmest orkan.Registrerte flere som var oppe og slet med teltene sine.Klokka 7 ble vi vekket igjen av naboen som sa at teltet vårt holdt på å lette... :o Det var ikke tull.Ut igjen,marka var blaut,teltet flagret, bamsen og jeg rimelig frustrerte.Mange hadde pakket og reist.Inne i teltet merket jeg at litt av soveposen min var våt. Dam på gulvet. :evil: Vinden som stod på hadde gjort innerteltet også vått på min side,da rømte jeg inn i bilen.. Klokka 9 var bamsen og kompisen travelt opptatt med å fikse telt igjen...Det var rett før vi pakket og reiste avgårde,men det skein opp og vi ble to dager til.

Så reiste vi til Ålborg og der skulle vi ha hotell bestemte bamsen.Nå var han lei av luftmadrass!Det ble to netter på Scheelsminde herregård 10 minutt med buss utenfor sentrum. Koselig og fint sted,turer i Jomfru Anes gate,kino og 20 retters kinesisk buffetbord, og jeg fikk sett på både glassblåsing og keramikk i byn og shoppet fra meg siste rest.

Veldig fornøyd med shoppingen! Har fått meg nye gode regnklær for en slikk og ingenting,en allværsjakke,en dongerijakke og to Kellobukser,to glassskåler fra Lene Højlund, en katteskål i keramikk, en antikk kinesisk vase til mor, en kjempesøt kosebamse som ligger og sover(MÅTTE ha den!),en skinntaske til ei venninne,søt brevpost,to malerammer, to katte- og en uglefigur i keramikk, to nye campingstoler og et campingbord, masse snop og ja,en del vin...

Bare litt nervøse da vi kjørte i land... :sjarmor:

Alt i alt, en veldig fin ferie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tilde!

Lenge siden jeg har vært i dagboken din nå, men du er ei glemt. Det var kjempe leit å lese om din SA. Jeg fikk helt vondt i meg.... Jeg håper virkelig du slipper det en gang til! Ønsker deg alt godt videre og jeg skal krysse armer og ben for deg.

God varm klem fra Sessa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sessa! :D

I dag har jeg bare sløvet hjemme, suset rundt på nettet,kost med katten, skrevet et brev til fadderungen min,ryddet litt,grått litt og tatt meg av full mann som kom hjem fra utdrikkningslag.Han var hjemom,prustet som en gal etter sykkeltur hjem,dusjet,var casanova, sov en time,jeg foret ham med kalkunstek og vann,var på do, fikk på seg nye klær og ute av døren igjen var han.Klar for ny dyst.Det er hardt å begynne å drikke klokka ti om morgenen... :roll: Lurer på hva slags tilstand han er i neste gang han kommer hjem..

Var i to selskap i går, et hos mor og et hos ei venninne, i det siste ble det litt mye babyprat og det takler jeg ikke så godt enda...

Ble egentlig litt pissed off.. :evil: Folk må jo få snakke om hva de vil, men...hadde jeg hatt en venninne som nettopp hadde hatt en SA så hadde jeg "jobbet" iherdig for å holde temaet unna babyer...

Litt pissed off og sur og sint og lei i dag...

Skal holde meg inne så jeg ikke biter hodet av noen...

Kjøpte noen dvder i Tyskland så kanskje jeg slenger på en av dem og gumler bamsemums og vingummi.Høres ut som en god plan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært bortreist og ikke fulgt med så mye i det siste... men jeg skjønner at det har gått galt. Det var fryktelig trist. Jeg føler med dere.

Vi får satse alt på at det klaffer en gang til, ok?

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmer tilbake til sommerlekker Tusenfryd i bikini.. :wink:

I dag holder jeg på å bli gal av kløe i hodebunnen! :evil:

Har vært inne på lookfantastic.com og bestilt to ulike scalptreatments, en fra Kerastase til å ha på om natten og en fra Wella til å bruke etter shampo.Jeg har psorasis i hodebunnen som kommer og går, og spesielt når jeg er bekymra eller stressa så kommer det iallefall...

GRRR! Klarer ikke la vær å klø..

Jeg håper de kommer kjapt!!!

Forbanner meg på hvorfor jeg ikke har tatt oljepillene i ferien slik at jeg unngikk dette her. :sinna:

Nå skal jeg gå og dusje og vaske håret med Dermo Calm fra Kerastase, håper det hjelper iallefall litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den store jenta

hiv seg på senga

dreg dyna over hovudet og

slepp ut den lille

ho taklar alt det svære

mykje bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest diverse tråder om oppdiktede personer og gjenkjennelighet i dag så fikk jeg en litt sånn :o følelse... Tror nok at jeg er svæææært gjenkjennelig for de som kjenner meg, og liker jeg egentlig det?!

Neeeiii...egentlig ikke...men på en annen måte så er det jo ikke sååååå farlig,forteller det meste til folk uansett.Men merker at det er ting og tang jeg ikke skriver, og det er vel kanskje lurt det også, å ikke utlevere alt,men også teit å legge bånd på seg på en måte.Så ------ , ---- ,----- og ------, hvis dere har sett meg her,så gi meg et hint da... :wink: Sniker!

I dag har jeg planer om å male..

Store ambisjoner om å få til noe fantastisk flott..Joda...det pleier sjelden bli så bra som en har tenkt, men det er jo gøy å prøve da.

Ellers så var jeg inne på netthandelen for første gang i går, og det var farlig det! Nå er jeg snart den stolte eier av en popcornmaskin(svært hard budrunde!),sleivesett i plast,manikyrsett, nesehårsklipper og en dusjradio... Alt det en virkelig trenger!

Jeg må si at jeg nå har litt mer forståelse for bamsemums,han var nemlig litt hekta der en stund, kjøpte masse ting og tang som jeg fnyste av..Han er nemlig den stolte eier av en sparkesykkel med motor, masse underbukser og sokker,en flytebåt for barn,diverse jakkker og tre svære bokser med skruer.Jeg mente han hadde et par skruer løs..men jeg ser nå hvor lett det er å la seg rive med.. så jeg har nedlagt forbud for megselv...en stund iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ARRG!!! :evil: :oops:

Nå har jeg kjøpt en hårføner også...

Angret med en gang "By over meg! By over meg!", men ingen hørte...

Fikk den 700 kr under webpris da,men...likevel...litt irritert på megselv :oops:

Bamsens første dag på jobb i dag så han kommer ikke hjem på en stund.Og jeg kjeder meg,men gidder ikke gjøre noe.. Burugle!

Burugla Tilde

trallalalala

sitter på en pinne

trallalalala

vil ikke venner ringe

trallalalalala

for hun er super teeeiit

trallalalala

og riktig sommerfeeeiiit

trallalalala

i sitt eget bur hun skjeeeiiit

trallalalala..

Dikting på høyt nivå... :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...