Hermione Skrevet 10. juli 2003 #241 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei Tilde! Eg er ny dagbokskriver her på kvinneguiden. Har lest gjennom heile dagboka di og ville berre seie at eg kryssar fingrane for deg! Det er jo ekstra trist å få ein SA når du har prøvd å bli gravid så lenge. Men som Mayamor seier kan det vere at du har mista ein tvilling. Kjenner faktisk to andre som opplevde dette, og babyen som var igjen i magen klarte seg heilt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #242 Del Skrevet 10. juli 2003 Takk for gode ord! Går bare hjemme og klarer ikke gjøre noen ting.Har en haug med klær som burde vært vasket, hagemøblene bør oljes, jeg har pakke å hente på posten..Men jeg bare suller her, har vondt i hodet og blir mer og mer fortvila for hver gang på do.. Jeg håper at det kan være en tvilling,muligheten er jo absolutt til stede, og det vi så på UL kan jo tyde på det, men gnagende tvil er vondt og vanskelig.. Det er så lenge å vente til neste onsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #243 Del Skrevet 10. juli 2003 Du lille lille spiren min vil du ikke komme til mamman din? Vet du ikke at jeg lengter så har du virkelig tenkt å gå? Kjære lille spire bli hos meg klor deg riktig godt fast inni meg jeg skal være boligen din bare voks du, bli stor og fin Pappaen din han lengter så søte lille deg du må ikke gå vi lover å elske deg lille venn velkommen er du, velkommen, velkommen og velkommen igjen Vi har håpet, ventet og lengtet så lenge på små lubne armer og øyne blå si det er deg, deg vi skal få kjære lille spire jeg elsker deg har så store håp for deg alt du skal være og alt du skal bli vil så gjerne bli mammå di kjære lille spire bli hos meg mammaen din skal passe godt på deg her ut i verden jeg ber at du kommer men ikke så tidlig ikke nå i sommer vent til mars du lille venn da vil jeg se deg liten, men stor en fantastisk gave til far og mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 10. juli 2003 #244 Del Skrevet 10. juli 2003 Kjære Tilde for et flott dikt. Håper at alt går bra for deg, håper det bare var falsk alarm og at det var ditt egentlige egg som kom ut. Mange klemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. juli 2003 #245 Del Skrevet 10. juli 2003 Sender masse *trøsteklemmer*, tenker masse på deg. Diktet ditt var flott og veldig rørende! *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. juli 2003 #246 Del Skrevet 10. juli 2003 TRØSTEKLEMMER, håper dette går bedre enn dere tror!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 10. juli 2003 #247 Del Skrevet 10. juli 2003 Å - Tilda ! Krysser alt jeg har og håper alt går bra ! Mange klemmer fra Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 10. juli 2003 #248 Del Skrevet 10. juli 2003 Å ! Håper at alt går bra - mange klemmer fra Trude. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 10. juli 2003 #249 Del Skrevet 10. juli 2003 Obs ! Den kom visst to ganger - men da blir det dobbel virkning sikkert ! Trude . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #250 Del Skrevet 11. juli 2003 Takk,- jeg håper det virker.. Vanskelig å gå her hjemme å ikke vite, da er der godt å ha den nye Harry Potter boka å "forsvinne inn i" . Har kommt 200 sider på bare en dag så den varer nok ikke så lenge da.. Bamsen har ferie også etter i dag så da blir det ikke så ensomt iallefall..Venner er reist på ferie,ikke at jeg egentlig har lyst å se folk.. :-? Kunne gått to steder å grillet igår,men jeg orket ikke,vondt i hodet og nok med meg selv.Jeg er slik at jeg ikke klarer å lyge om hvordan jeg har det,så det er bedre at jeg bare holder meg hjemme.Prøver å la vær å tenke så mye på det,men jeg må jo ofte på do og da er det der igjen.. Stakkars bamsemums,han er jo supersnill med meg da,sier han tror at ting skal gå godt,gjør ting i huset,prøver å dra humøret mitt opp og takler mine grumpy hormonelle utbrudd med glans.. Glad jeg har en slik mann.Men er litt redd for at han bare tenker på alle andre sine følelser og ikke sine egne..Han fortalte det til broren sin i går iallefall, men han måtte love å ikke si det videre til resten av familien.Uff, tror bamsen har mer håp enn meg for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 11. juli 2003 #251 Del Skrevet 11. juli 2003 Men kjære deg Tilde blør du ennå?? Har det ikke stoppet ennå?? Jeg føler med deg som må vente helt til neste uke for å få vite hva som skjer. Hvilken dag skal du til legen?? Skal komme innom på mandag, håper alt går bra for dere. :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juli 2003 Forfatter #252 Del Skrevet 13. juli 2003 Var på Ikea i går med ei venninne som nettopp har kjøpt seg si første leilighet.Morsomt å være med noen som ikke bare desperat leter etter kassa og utgangen...(Bamsemums er ikke så glad i å dra Ikea med meg) Kikket på sofaer,hyller,databord og altslags,fasinerende hvor mye de kan få plass til i de små"leilighetene" de har laget til.Jeg kunne veldig godt tenkt meg noen nye garderobeskap med fiffige løsninger til å romme alt dilldall og nye hyller/skap til stua...Men det var egentlig ikke såå mye jeg likte der, det var mer bare en laaaang kikkerunde.Jeg kjøpte bare to vevede kurver til å ha aviser i og 8 nye kleshengere,begrenset meg kraftig..og venninna mi kjøpte bare en klespose :o Men hun ville ha minst mulig å flytte sa hun,og lovte at jeg kunne få være med på utallige flere Ikea-runder.Tror behovet mitt er mettet for en liten stund da.... Ellers så var vi og kjøpte inn ny rulle og malerkoster, plastikruller og tape til å tape lister med igår.De hadde ikke jotun maling der vi var så vi ventet litt med det,dessuten hadde jeg bare skrevet ned navnet på de to aktuelle fagene og ikke fargekoden... :oops: Skal male i enten Symi eller Hydra fra Lady Terra.Begynner sikkert å ta ned en del bilder og slikt i kveld pluss ta ut av seksjon og vitrineskap Uff, det blir litt av en jobb..Slekter på far min,samlemani på altslags dilldall,har virkelig problem med å hive ting også. Tror jeg skal være hard og legge endel pynteting på loftet etterpå og kanskje også hive noe...hmmm :-? Torsdag skal vi reise på biltur så innen da må alt være ferdig, må vaske en god del klær også innen den tid.Og onsdag skal vi på sykehuset... Tror nok at det ultralyd bildet vil vise at alt er borte jeg,klarer ikke helt tror noe annet.Synes det er bedre å forberede meg på det egentlig. Bamsemums sier iallefall at han tror noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #253 Del Skrevet 14. juli 2003 1. strøk!!! :D Utrolig mye lysere og finere med en gang Men for et styr, vi brukte sikkert tre timer bare på å tape alle lister,karmer og kontakter.Satte møblene midt i rommet med gamle laken som beskyttelse også hadde vi plastikkdekke på gulvet, -DET var faktisk litt skummelt for det var glatt på nakne tottelanker.. Svigermor og sambo kom og hjalp oss etterhvert med malingen så da gikk det kjapt unna.Veldig greit for han er så høy at han ikke trengte å stå på noe for å male høyt De kommer kanskje i morgen tidlig og hjelper oss med neste strøk også. Snillt! Ute er det nå 28 grader så det var ganske varmt å male da... Utrolig flott vær vi har fått! Bamsen nekter å male kjøkken også nå,men har lovt at vi kan ta det når vi kommer tilbake fra ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude29 Skrevet 14. juli 2003 #254 Del Skrevet 14. juli 2003 Flinke dere er som pusser opp i finværet ! Vi skal male soverommet neste uke. Vet ikke helt farge ennå, men antagelig Symri eller no sånt. Klem, Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #255 Del Skrevet 15. juli 2003 Ferdig!! Ble kjempefint! Svigermor med sambo troppet opp ti over ni i dagmorges, jeg fikk ligge litt lenger.. Da jeg stod opp klokka 10 (sov utrolig dårlig i natt) så satt de på terrassen og var så fornøyde med segselv, "Vi er snart ferdige!!" Og sant nok, en liten time senere la jeg de siste finishing touches med en liten kunstnerpensel.Bamsen lovte å invitere dem på en bedre middag en dag når vi har kommet i litt bedre orden, slik det er nå er de nesten umulig å lage mat på kjøkkenet. Hadde grandis før i dag Bamsen hadde også fortalt om blødningene og at vi skal til ul i morgen før jeg stod opp, og det synes jeg er litt greit. Dessuten var bamsen hos legen i dag og fikk ordnet en ny og bedre legeerklæring slik at vi kan få igjen på forsikringen.Jeg orket ikke å være med,sa han fikk ordne opp i de greiene, og det klarte han.Legen hilste så mye og sa han håpet at det gikk bra i morgen. Ellers i dag så har jeg ligget litt på terrassen, solt meg og lest Harry Potter. Godt over halvveis nå.Nå sitter jeg bare å venter på at bamsemumsen skal komme hjem fra fisketuren sin i Egersund,så skal vi begynne å rydde møblene på plass. Tenkte vi skulle forsøke å ommøblere litt,la sofagruppen og spisebordet bytteplass.Men er litt usikre enda om det vil fungere..Har et stort skap som er nødt til å stå på en vegg. Der kom han.He he! Han satte på stereoanlegget, rumsterer rundt, plystrer og rocker villt til Shania Twains "Man,I feel like a woman" Får vel gå og hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #256 Del Skrevet 15. juli 2003 Vi klarte det! Alt i stua har skiftet plass,til og med det store skapet klarte vi å få på en annen vegg.De to svarte skinnsofaene,skinnstolen, stuebordet, det store skapet og stereobenk m/tv osv fikk plass i ene enden av stua og i den andre enden satte vi en rød sofa på skrå i et hjørne med en stor flettet kurv ved siden som telefonbord,satte vitrineskapet på en kortvegg, midt på gulvet la vi det persiske teppet på skrå (i linje med sofaen) og satte også spisebordet og stoler midt på teppet i samme vinkel.Fant også ut at vi lar være å henge opp gardinstengene og gardinene en stund, veldig lyst og luftig uten,persienner har vi jo. Ble ganske stilig og annerledes, og vi fikk mye bedre gulvplass enn tidligere.Har fått hengt opp de fleste bildene også. Bamsen var en reser med hammeren, måtte nekte han å henge opp alle.Må jo få litt vurderingstid hvor alt passer også... Etterhvert merket jeg et slags stikk i magen så jeg våget ikke gjøre mer, så bamsen måtte sette inn servise og krystall i vitrineskapet,det var visst en prøvelse... spesielt siden jeg kom med kommentarer fra sidelinjen Men etterpå var han sååå stolt... Fyren liker faktisk å rydde og ordne, en stooor fordel spør du meg! Nå håper jeg bare at mor og far kommer innom på vei tilbake fra sykkelturen til onkel og tante. Er sugen på litt skryt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. juli 2003 #257 Del Skrevet 15. juli 2003 Heisann Tildemor :D Så deilig å være ferdig med opppusingen, de har jo vært kjempe effektive og dere må selvfølgelig være stolte av resultatet Vi holder også på å pusse opp uff det tar tid,men er nok ferdig før piamannen reiser i nordsjøen på mandag Vil bare ønske deg LYKKE LYKKE til i morgen, håper at blødningen ikke var så farlig alikevel!!! klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juli 2003 Forfatter #258 Del Skrevet 15. juli 2003 Takk Pia! :D Håper virkelig at blødningen ikke var så farlig og siden jeg merker små stikk i magen nå,så er kanskje det gode tegn...?!!! Uff, vi gruer oss til imorgen begge to. De kom innom og vi fikk skryt De sa at det virket større nå,lysere,var koselig og den skråvirkningen syntes mor var spesiell og "kul" Far mente vi burde hatt det beint da,men...han ble nedstemt. Nå har vi det kult og litt bohemaktig.. Må bare kjøpe meg noen litt store grønne planter nå så er jeg fornøyd (har tatt knekken på to nå nettopp...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 16. juli 2003 #259 Del Skrevet 16. juli 2003 Hvordan går det Tilde, er så spent på om alt er bra. Jeg krysser fingrene for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 16. juli 2003 #260 Del Skrevet 16. juli 2003 Venter i spenning nå vet du... Sommerklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå