Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Hei Tilde!

Vil ønsker deg lykke til med de to eggene!

Håper de klorer seg så godt fast at du om et par

måneders tid begynner å få en voksende mage og

tilslutt en eller to små babyer!

Det synes jeg du har fortjent :lol:

Hilsen Amanda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: SOMMERFERIE!!!!!:hoppe:

Takk Pia og Amanda! :D

Siste dag på jobb,var sosial og spiste kake. Fikk sagt god ferie til folk og hørt hva de skal gjøre for noe spennende.

Selv vet jeg ikke helt lenger hva jeg vil..Sa til bamsemums etter at vi hadde lagt oss igårkveld at dersom jeg nå ER gravid så vil jeg egentlig ikke risikere noe med å reise til Thailand.Det er jo mer fare forbundet med å reise dit, da kan vi heller reise en annen plass.Han forstod jo argumentene mine,men har selvsagt veldig lyst å reise, det har jo jeg også da... Tenker jeg får høre med en lege hvis det blir aktuelt iallefall.Tror jeg vet hva han kommer til å si. :roll: Får bare vente å se.Skikkelig plaster på såret tur om vi ikke er gravide iallefall :wink:

Skal til et vennepar og spise i kveld fordi en venninne av oss har kommet til Norge igjen, da blir det 3 gravide venninner tilstedes(men jeg tells vel egentlig ikke da..) Blir spennende å se magen til hun jeg ikke har sett på mange måneder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bekjennelse

jeg har to små spirer i magen min

to små frø

"dette skal gå så bra så"

ingen dramatikk

ingen himmmelstormende orgasme

bare kritthvite lakensmil

og et håp

jeg ikke våger tenke for høyt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her i bare truse og lang strikkejakke.Herlig å bare sløve litt på søndager,stod opp for lenge siden,men har ikke dysjet enda.Må snart komme meg i den.Bamsemums var ute igår, så nå må han ut gå for å hente bilen og jakken sin...he he

Jeg var hos ei venninne og så video og spiste chips med hvitløk i, sånne som ser ut som pasta. Fikk beskjed om at jeg hadde en herlig ånde i dagmorges..."Dra deg vekk!"sitat bamsemums :ler:

Har fått to koselige telefoner så langt i dag, venninna mi som ville si hadet og lykke til og snart skal vi ut å spise på en kina resturant med svoger og nieser.Gleder meg, har lyst på vårrull og kylling i karri, eller kanskje sånn med brokkoli og østerssaus.Nam nam. Føler meg plutselig som Pavlovs hunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke siden innsetting i dag!

Litt skummelt,er de der ennå tro?

Prøver å ikke tenke og håpe for mye på det. Hvis jeg ikke håper for mye så blir det ikke så galt om det ikke går liksom...kanskje :roll:

Skal ned på trygdekontoret med reiserekningene i dag.Gleder meg ikke,det regner og er ufyselig.

Skal også se om jeg finner en liten gave til bamsemums,det er nemlig bryllupsdagen vår i dag

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MASSE MED BRYLLUPSDAGEN :hjerte:

Så koselig mannen din er da!!!

ja nå satser vi på at de klorer seg fast i magen din vet du

ha fortsatt en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her fortsatt med kryssede fingre og tær :D Blir ikke gjort så mye på jobb når jeg sitter sånn men :hoho:

Skal tenke mega masse på deg i neste uke.

Stor klem fra Wit 21+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du får gjort litt da iallefall ,Wit :lol:

Bare du fortsatt krysser tærne så kan du få bruke fingrene dine på jobb, ok?!

Det er sol i dag også,men den har ikke nådd terrassen vår enda. Litt trøtt, hadde en dårlig natt.Hadde kanskje litt å gjøre med at jeg var litt solbrent på ryggen og at det var så varmt.

Bamsemums er "fortvilet" over at jeg har fri, jeg er litt for ernergisk om nettene,i går lå vi å snakket til nesten ett og han som skulle opp tidlig..

Bamsemums fikk vite at han fikk lønnsøkning igår så det var veldig gøy. Det går en god stund før det blir noen lønnsøkning på denne damen... :roll: Ellers så har jeg jo selvsagt begynt å tenke "men jeg kan jo egentlig teste nå...?!" Men bamsen var ikke særlig for den ideen."Nei,nå venter du sånn at det ikke blir slik som sist.."Er jo enig,men det kribler litt kan du si.

Nå er jeg veldig spent på om jeg får mensen eller ikke... :roll:

Den skal jo være i anmarsj nå.Hadde vært fint om jeg ikke fikk den for da hadde jeg blitt litt sikrere,gladere,mer optimistisk..Men jeg synes nesten jeg kan merke at den kommer :( Men det trenger jo faktisk ikke bety at jeg ikke er gravid, heldigvis.

Men tante Rød er ikke særlig velkommen uansett!

I kveld skal bamsen på båttur med jobb.Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på enda..,blir litt selskapssjuk av å ha ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tilde!!

Dette blir kjempespemdt, klarer nesten ikke

vente selv før du skal teste :lol:

Men er enig med mannen din du MÅ prøve

å vente litt med testing.

Krysser fingerer og bein, tvi tvi håper det går deres

vei har troen på det!!!!

Klemmer fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Tilde :D

OK da, så får jeg løse opp kryssingen med fingrene.... men jeg har bedt bebis om å krysse sine så da går det vel like greit??? H*n er jo flink til å krysse beina, så da så... :hoho:

Håper tante ikke har kommet, og jager henne langt bort slik at hun ikke kommer tilbake på minst 9 måneder.....

Klem fra Wit 21+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o En dag igjen...

Dette er nesten uutholdelig.Synes det er fælt å gå å vente slik.

Men jeg har enda ikke fått mensen, og det er jo det beste,men også det verste på en måte fordi det øker håpet mitt, og jeg er så redd for å håpe for mye... I noen øyeblikk tenker jeg "Jeg må jo bare være gravid!", men i andre så prøver jeg å overbevise megselv om det motsatte.Det kan jo være at mensen er uregelmessig, og det kan være at eggene ikke er der..

Ringte til Bergen og snakket med de bl.a. om hvor lang tid det tar før resultatet vil komme på blodprøven.Hun sa at det måtte jeg snakke med legekontoret om, men sa også at dersom jeg fikk positivt resultat på CB i morgen så kunne jeg ringe opp allerede da og avtale tid for UL....Det er helt uvirkelig iallefall.

Uff, vanskelig å ha så mange motstidende følelser. Tipper jeg får problem med å sove i natt, kommer bare til å ligge der og kverne og kverne. Vil så gjerne tro og håpe...men samtidig er jeg nødt til å være realistisk... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi krysser fingrene for deg vet du :lol:

Må bare spørre om en ting.......Må du til Bergen å ta ul, trodde du kunne gjøre det hos spesialisten åsså maila de det opp.

Tror jeg har lest det???

Lykke til i morgen tenker på deg hele tiden!!!

klem fra pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER SÅ MYE. JEG ER SÅ GLAD PÅ DINE VEGNE.

Håper dette går bra og at dere blir foreldre til 2 (?) velskapte barn i mars/april.

Jeg skal følge med deg, vær du sikker. :D

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må Gratulrer deg her også jeg :sjarmor:

GRATULERER MED GRAVIDITETEN :enig:

Nå blir det spennende om det er en eller to i magen!!

LYKKE TIL TILDEMOR :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...