Tilde Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #181 Del Skrevet 9. juni 2003 :D Pia: Billettene koster 10800 pr person for 14 dager inkludert frokost.Litt mer enn vi hadde tenkt å betale for en ferie i år,men hvis vi får den så reiser vi! Det er så billig å spise og drikke der nede at vi kan ta oss råd til det fant vi ut.Det har jo forsvunnet ut en god del penger dette året pga prøverør, ny seng og diverse andre ting.Bamsemums sine feriepenger er nesten brukt opp allerede. Håper bare at det er plass, har vært inne og lest masse om Phuket på nettet nå. Men hvis det ikke går så får vi jo bare finne på noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 10. juni 2003 JIPPPI!!!!!! Fikk melding fra bamsemums på jobb i dag,da kom det et gledeshyl fra min pult, og da måtte jo alle på jobb vite hva det var... :oops: Men de smilte godt av meg da, selv om de nok var litt misunnte he he... Gleder meg villt! Dessuten fikk jeg vite i dag at jeg får avspasere resten av denne uka!!!Juhuu! Gledesdag!! Da må jeg bare følge godt med og finne ut når jeg har eggløsning, så kan jeg kanskje få reist til Bergen snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 11. juni 2003 Sov ca 2-3 timer i natt... :o Var på overnattingstur med elever,og de liker ikke alltid å sove om natten, også er det kjempemorsomt å vekke lærerene litt. Lå i sovepose oppå luftmadrass og FRØS!! Måtte ta på en fleece jakke med hette for å få sove.Klokka 4 i natt måtte jeg noe inni granskauen på do, så da gjorde jeg det Hutre hutre! Men det var nå koselig også da! Grilling,bading, fotball, litt ramp og mye humor. Nå er jeg nettopp komt hjem og skal gå og legge meg i den store gode kontinentalsengen vår,med herlig god og varm dyne.Forhåpentligvis så får jeg sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #184 Del Skrevet 11. juni 2003 Fikk heldigvis sove, sov vel fra ca ni til ett(da tror jeg klokkeradioen hadde stått på en stund), men jeg føler meg passe groggy og mørbanket i kroppen. Kunne godt tenkt meg å legge meg her og nå,men må prøve å holde ut til kvelden slik at jeg ikke ødelegger rytmen helt. Syklet til apoteket og kjøpte profasi-sprøyten i dag slik at jeg har den klar.Eggløsningstesten var ikke positiv i dag heller.Hva skjer om jeg får den på fredag tro? Tror ikke klinikken er helgeåpen...?! Kanskje det går an å vente til mandag?Tror det. Laget herlig middag i dag, rosmarinmarinerte lammekoteletter,basmatiris, salat og nydelig fløtesaus,drakk litt vin til også.Nam nam. I morgen skal jeg sove leeeenge og kanskje ta en tur i butikker å bruke litt av pengene jeg forventer har strømmet inn på konto innen den tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #185 Del Skrevet 13. juni 2003 :o Vet nesten ikke om jeg våger å reise til Thailand... Leste i Dagbladet i går om at Thailandske myndigheter vet om at terrorister planlegger angrep mot turistmål som Pattaya og Phuket. Scary bisness :o Har slettes ikke lyst å bli sprengt i hel av ei bilbombe. Sa til Bamsemums at jeg ikke ville lenger, og han var også skeptisk,men nå avventer vi altså situasjonen. Har ikke avbestillt ennå. ÅÅH, jeg som gledet meg sånn! :evil: Teite terrorister!! Ellers så har jeg ingen EL ennå. Ringte til Bergen for å høre hva som skjer om jeg får det i helga. Jeg skulle bare ta sprøyta som vanlig og ringe dem så fort som mulig på mandag morgen, og antakelig skulle jeg da opp på tirsdag. Uh...blir litt matt egentlig. Jeg har ikke vært flink til å ta verken folsyre eller kosttilskudd i det siste..,underbevisst sabotering?! Blir en gravid så er det jo heller ikke så lurt å reise til Thailand... Får fnatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #186 Del Skrevet 15. juni 2003 EL i dag!!! :D Ringte land og strand rundt for å få tak i ei sjukepleiervenninne som kunne sette sprøyta på meg...Hun lå og sov :oops: Men nå er iallefall det gjort og nå må jeg bare sørge for å få ringt sjukehuset tidlig i morgen slik at de kan avgjøre om jeg skal komme opp i morgen eller tirsdag... Håper det blir tirsdag for jeg kan egentlig ikke reise i morgen,må avlyse avtaler da,og heller ikke på onsdag. Vurderer også å ligge over på sjukehushotellet slik at jeg holder meg mest mulig i ro etter innsetting. Men det er jo ikke så spennende å være der oppe alene og stirre i hotellvegggen..Får se hva det blir til, tror nok at jeg ligger over.Legene likte jo ikke at jeg reiste hjem rett etterpå sist gang.Har iallefall vært flink til å ta folsyre de siste dagene. Uff,det blir spennende nå fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. juni 2003 Forfatter #187 Del Skrevet 15. juni 2003 Sov utrolig lenge i dag.Har vondt i hodet,er litt dagen derpå... Hadde en del kollegaer på vorspiel hos oss i går,skulle på lønnningspils og jeg sluttet ikke å drikke når vi gikk ut slik jeg pleier..Tipper jeg drakk i allefall 1 1/2 flaske rødvin. Var ikke særlig full ute,men det slo til da vi kom hjem, soverommet spannt litt kan du si så jeg stod opp og spilte litt dataspill på nettet, men jeg var ikke særlig god... Kom vel på 12000 plass eller noe slikt. :oops: Rart å tenke på at dette kanskje ble siste "sprell" på ganske lenge.. Det var iallefall gøy! Fikk mange lykkeønskninger også.Mange av dem som spurte hvordan vi lå an i løpet nå. Koselig at de bryr seg.Traff også lillebror og en kompis ute,ganske festlig og kompisen sa jeg var søt..Tjihi! Har tatt dagen i dag ganske rolig,var og fikk satt sprøyta hos venninna mi, spiste frokost der i 4-5 tiden..ehemm...og var med ut på tur til nærmeste lekeplass. Bamsemums reiste på fisketur og kom hjem med 4 små fisker til pusen.Driver å koker de nå tipper jeg, jeg sa han fikk gjøre det selv.Er ikke i form til å rense noe fisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 15. juni 2003 #188 Del Skrevet 15. juni 2003 Heisann Tildemor!!!! Oi spennende da tenk allerede på tirsdag hvor dan virker dette med fryse forsøk?? Er det bare en sprøyte med EL OG ikke noe annet??? Du MÅ skrive et innlegg etter du har snakket med sykehuset er kjempespendt kunne jo tro det var jeg som skulle inn :oops: . Lykke lykke til ihvertfall lykke klemmer fra piamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #189 Del Skrevet 16. juni 2003 For et styr! :o Nå har jeg snakka med sykehuset to ganger, ringt og bestillt fly, pluss at jeg står i venteliste på hotellet. Det som var problemet er at de tiner eggene i morgen,men de ville helst ringe til meg før jeg reiser slik at jeg skulle slippe bomtur om eggene ikke er ok.MEN, så var det det at jeg MÅ jo ha en flybilett, og jeg måtte være hos dem før kl. 14.00. Kan ikke gamble på slikt Så da måtte jeg bestille uansett.Løsningen hvis eggene i første strået ikke er ok er at de tiner opp det andre stået også, slik at de setter inn det dagen etter om det første skulle mislykkes... Kompliserte saker.. Jeg håper virkelig at det første strået med fem frosne egg skal være ok! Vil jo helst at vi skal ha en andre mulighet med det andre strået om det ikke skulle gå bra. Uff,kommer til å være dritnervøs i morgen :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 16. juni 2003 #190 Del Skrevet 16. juni 2003 LYKKE TIL . Jeg håper at det klaffer for dere denne gangen, skal krysse alle fingrer og tær. Sender deg mange posetive tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 16. juni 2003 #191 Del Skrevet 16. juni 2003 LYKKE TIL Håper det går bra med dere denne gangen, tenker masse på dere vet du. klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuneland Skrevet 16. juni 2003 #192 Del Skrevet 16. juni 2003 Så spennende da! Nesten uutholdelig spennende er det. Jeg stiller meg i rekken blant lykkeønskerne, håper virkelig du kommer hjem med friske, flotte egg som spirer og gror i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. juni 2003 Forfatter #193 Del Skrevet 16. juni 2003 Tusen takk jenter! Nå har jeg bestillt hotell også.Fant ut at jeg ville ligge i byen heller,synes det er litt skummelt å gå alene når det er mørkt oppe på Haukeland fordi det er så "øde" der rundt sykehuset. Skulle ønske at bamsemums kunne være med,men jeg får være tøff jente og klare det selv. Håååååååper at de første eggene tåler opptining... Skal ringe opp imorgen tidlig for å høre :-? Skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. juni 2003 Forfatter #194 Del Skrevet 17. juni 2003 :o Utrolig nervepirrende her...Er ganske shaky enda.. Da jeg ringte opp første gangen fikk jeg beskjed fra laboratoriedama om at det ikke hadde gått så bra med det første strået og at de måtte tine det andre også.Det andre er jo det der de ikke har delt seg så mye. Måtte ringe opp igjen om en time... Tusen tanker for gjennom hodet.HVA gjør jeg nå?!!! : :cry: :-? Utrolig hvor sent en time kan snegle seg avgårde...... Så ringte jeg igjen da,ble satt på vent...,men så kom hun da,- hun er forressten kjempekoselig!.Hun trodde det skulle gå bra,tre egg så fine ut!!!og hun ville sette de inn i dag. Lykke ,lykke! :D Men hun måtte høre med legen.. så hun måtte ringe meg opp igjen.... Nye nervepirrende minutt... Men det gikk bra da.Så nå venter jeg bare på at svigerinnen min skal komme og kjøre meg til flyplassen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuneland Skrevet 17. juni 2003 #195 Del Skrevet 17. juni 2003 God tur, og masse lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 17. juni 2003 #196 Del Skrevet 17. juni 2003 Åhhhhh KRYSSER FINGRENE FOR AT ALT GIKK BRA I DAG :D Blir to spennende uker for oss alle på kg dette. klemmer fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 18. juni 2003 #197 Del Skrevet 18. juni 2003 Og jeg krysser fingrene så utrolig masse for deg. Håper dette er "gull-eggene" :D Stor klem fra Wit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #198 Del Skrevet 19. juni 2003 :D Da var det gjort! To små gullegg klorer seg forhåpentligvis fast inni livmoren min og vokser og vokser.... En ny ventetid har begynt.Har litt blandede følelser rundt dette. Glad,lettet,redd,optimistisk,skeptisk,våger ikke håpe for mye osv. osv. Tror hverken jeg eller bamsemums våger å håpe så mye som vi gjorde sist gang..litt for redd for nedturen. Mor er på ferie og sendte meg flere meldinger blant annet denne "Lov meg ingen flere graviditetstester!" og jeg lovte,men det skal nok holde hardt tror jeg.Skal ta blodprøve 1 juli. Blir leeeeeeenge å vente...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. juni 2003 #199 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette håper jeg går deres vei nå Yildemor, for nå har dere ventet lenge nok synes jeg. Krysser tingrende for dere jeg. Skal se tiden fyker frem til 1 juli :D Klemmer fra pia ps: håper vi snakkes på chatten snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 19. juni 2003 #200 Del Skrevet 19. juni 2003 Dette håper jeg går deres vei nå Yildemor, for nå har dere ventet lenge nok synes jeg. Krysser fingrende for dere jeg. Skal se tiden fyker frem til 1 juli :D Klemmer fra pia ps: håper vi snakkes på chatten snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå