@lfa Skrevet 16. mars 2005 #1561 Del Skrevet 16. mars 2005 Går bare bra med meg. Reiser snart på påsketur og gleder meg kjempemasse til det! :enig_animasjon: Har laget meg ny dagbok/blog utenom kg, sender deg link på pm jeg.... Foressten så drømte jeg om deg for en stund siden. Var på shopping og traff på deg og lillebompi. Etter en stund skulle du hjem, og bestemte deg for å reise sammen med meg for det var jo samme vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1562 Del Skrevet 16. mars 2005 Thanks!!! Må innom å kikke da vet du! Og det var jo absolutt samme vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 16. mars 2005 #1563 Del Skrevet 16. mars 2005 Så nydelig Bompi er Både jeg og eggstokkene mine gleder seg mer enn hva sunt er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #1564 Del Skrevet 17. mars 2005 He he... Ja,det kan jeg forstå Vimsevips Får håpe det går litt kjapt da I natt hadde vi klatt igjen.Bompi våknet vel i 3tiden tror jeg og fikk pupp,sovnet ved siden av meg,men våknet da jeg la henne over, lå minst en time og balerte i sengen etterpå... Så var det vel lyd i henne halv 6 også,da fikk hun ny bleie og fikk komme og ligge hos meg.Våknet til og klaget veldig da Bamsen stod opp i 7tiden,holdt på til kvart over 8 med å halvsove/syte,da la jeg henne over i vogga igjen tror jeg.Det går litt i ball når en er sååå trøtt.. Der sovnet hun tilslutt etter litt vogging og vi sov til klokka 10.Gull verdt!!Da kom hun opp til meg igjen og fikk pupp,så stod vi vel opp etter litt kosestund i 11tiden.Holdt henne oppe i 2 timer,så var det lallaetid igjen.Sovnet kjapt da.Tror hun blir litt trøtt selv av det styret sitt. Blir så trøtt av det syte og romsteringsstyret hennes. Tror jeg bør gi henne mer velling ,eller kanskje faktisk gjøre det så tjukt som grøt. Eller kanskje gi begge bryst på natta... Så irriterende når hun faktisk sovner,men våkner igjen når jeg flytter henne over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 17. mars 2005 #1565 Del Skrevet 17. mars 2005 Henning sovner også ved puppen, og det går faktisk å snike han over i sengen sin. Men 5 min etter på så våkner han. Det er ganske slitsomt, spesielt på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 18. mars 2005 #1566 Del Skrevet 18. mars 2005 Så søt Bompi var på bildene! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #1567 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk I dag har vi vært på det nye handlesenteret sammen med svigerinne og barn.Utrolig mye folk.Kjøpte meg en ny jumper,mascara og leppestift.Har ikke kjøpt det på 5 måneder minst,så den gamle mascaraen min var ikke av de beste lenger...Bompi fikk seg ny jumper med pusekatt på også. Da jeg kom tilbake til gjengen etter litt shopping alene,så hadde Bamsen prestert å kjøpe seg Grand Tourismo 4... :roll:Han skal liksom ha så lite peng for tida... Så da presset jeg ham til å kjøpe en søt rosa jakke til Bompi også som "straff".Hun hadde såååå lyst på den altså... Bompi likte seg iallefall.Ble bært på armen stort sett hele tiden slik at hun fikk kikket masse.Mange som smilte av den søte babyen... Tror hun likte korpsmusikk. I går var vi først i selskap og så på middag hos venner.Gikk greit å legge Bompi der.Det var verre da vi kom hjem og hun våknet.Fikk pupp,men klarte ikke sovne igjen på veldig lang tid.Prøvde å få Bamsen til å ligge på min side og stappe i tytt,men det funka ikke,for Bompi ållet,ballerte og friket,mens pappaen snorket støtt og stadig... Mannfolk!!Så jeg måtte bare flytte over igjen. :evil: Tror ikke jeg sovnet før etter halv 2 en gang.Halv 6 var det pupp igjen og da gadd jeg ikke prøve å legge henne over en gang.Orket ikke å kjempe for å få henne til å sove,så hun lå i midten.Der sov hun til halv 10!!! Men jeg ligger noe stivt og trengt føler jeg.Bamsen, det sovedyret,var ikke klar over at hun var i senga en gang... Men de to stod opp da,og tok en trilletur bort til mormor og morfar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #1568 Del Skrevet 19. mars 2005 Der gikk Bamsen og la seg, klokka halv 10 på en lørdagskveld... Han er visst ikke helt i form heller.Håper det ikke er noe influensadritt.Det vil jeg IKKE ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #1569 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva en egentlig ikke bør gjøre en lørdagskveld: lese i "Et barn for lite forumet" på NM.Tårene triller her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 19. mars 2005 #1570 Del Skrevet 19. mars 2005 Hva en egentlig ikke bør gjøre en lørdagskveld: lese i "Et barn for lite forumet" på NM.Tårene triller her... Absolutt ikke noe lurt sjakktrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #1571 Del Skrevet 20. mars 2005 Helt riktig det Vimsevips,men noen ganger er det greit å være klar over hvor heldig en er også... (Tanken slo meg ikke da de sprang ut med Bompi etter fødselen,men Bamsen ble livredd...) I dag har Bompi vært på tur med pappa,så kom mormor bort,fikk pizza og lekte, og så er hun nå med mormor ut på tur.Mormor syntes hun var såå skjønn i den nye søte jakken.Håper de kommer hjem innen halv 6 slik at jeg rekker å amme før jeg skal på kino... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 20. mars 2005 #1572 Del Skrevet 20. mars 2005 Enig i at det gir en liten oppvekker, men en tårevåt kveld, det blir det. Håper du har det fint på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #1573 Del Skrevet 20. mars 2005 Absolutt til begge deler. Så Hitch i luksussalen.Knaska popcorn og M.Jeg liker faktisk kombinasjonen jeg,tømmer M oppi popcornet,kanskje litt sært,men det er godt Ganske ok film,romantisk og med morsom dansing... Fikk melding av Bamsen under filmen da.Etter han hadde lagt Bompi så merket han en mystisk lukt...Og jammen hadde hun den megableia!Så blid på stellebordet da,men han måtte gi ekstra melk for å få henne til å sove etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 21. mars 2005 #1574 Del Skrevet 21. mars 2005 Popcorn og M, det har jeg ikke smakt før. Kanskje jeg skal prøve det neste gang? Så Hitch, kan altså anbefales. Da spørs det om jeg ikke går å ser den, men nå må jeg se å få bakt den gulrot kaka, med olje i, denne gangen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #1575 Del Skrevet 22. mars 2005 Bamsen er hjemme Og mormor kom og tok Bompi med ut,så da tok vi et skippertak med rengjøring.Fikk hengt opp en del bilder også.Har enda noen igjen da.Sent ute jaaaa....Men vi har en del.Bamsen måtte stå på en stige i trappa for å få opp to,litt skummelt,spesielt siden han har fått vond rygg nå. Har lyst å flytte senga vår også,men kanskje det ikke er så lurt med to vonde rygger... Bompi har også vært med mamma i badekaret.Koste seg masse helt til hun ble litt sliten... På med klærne, inn med velling og så rett i vogga.Sovna rimelig kjapt da.Bamsen marinerer nå i badekaret.Tror vi skal ut på noe når hun våkner.Fint vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #1576 Del Skrevet 23. mars 2005 Juhuuu! Vi har kjøpt 3 liter fersken maling!! Skal først og fremst male det fæle orange tapetet på do,men jeg har også sett meg ut noen skapdører nede som trenger fornying... Ellers så har jeg vært to turer med Bompi i dag,den ene sammen med mormor og hund,den andre alene.Bamsen sov på den første og fikk besøk av en kompis på den andre.Nå er Bompi på tur med pappa.Han ringte nettopp fra mobilen, han var så fornøyd for nå hadde han fått hilst på de fleste naboene ute i gata.Alle er jo ute i det fine været.Han var sikker på at jeg hadde "spionert" i vinduet,men jeg var faktisk på badet og sorterte bort alle Bompi klær som nå er for små.Tipper det blir en helt full plastpose. Sulten.Tror jeg skal lage en pastarett med sopp og bacon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 24. mars 2005 #1577 Del Skrevet 24. mars 2005 God påske! Pastarett med sopp og bacon - er det med creme fraiche og hvitløk? Det er min favoritt ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #1578 Del Skrevet 25. mars 2005 God påske!! Jeg lager med fløte,men creme fraiche er kanskje det den skal lages med når jeg tenker meg om... Namnam uansett! I går var vi på grilltur i skogen med Bamsens side,og Bompi fikk spenne fotball med søskenbarna.4 ganger fikk hun spenne ballen Kjempefint vær var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #1579 Del Skrevet 25. mars 2005 Spiste hos mor og far i kveld.Bompi ble redd lillebror og kjæreste... :-? Gikk fint på avstand og en liten stund på fanget mens hun så meg,men så kom lippa da lillebror ga henne litt kjapt over til kjæresten... Men jeg tror det har noe med hva de senser fra folk. De og vi var redde at hun skulle bli redd,så da ble hun redd... Morfar som kom litt sent og som igrunn burde være mye skumlere,var hun ikke redd.Men nå har hun ikke sett dem så mye som ham da.Tror morfar har litt barnetekke også da.. Fikk rydda litt i klesskapet i dag.Alle kjolene tok jeg ut og ned i et skap i kjelleren.Tror jeg har ca 20 kjoler... :oops: Men ikke alle passer lenger kan en trygt si.Størrelse 38,-hvor mange år siden er det?! Får kvitte meg med en del da,men noe er gøy å ha også for minnenes skyld, og dessuten så må jo Bompi ha noen utkledningsklær etterhvert... Bamsen har rydda garasjen,klippa greiner og feiet bort alle konglene osv i gårdsrommet. Når skal han begynne å male tro?! Neida,jeg kan godt male jeg,men han bør teipe.Det er han mye bedre på enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #1580 Del Skrevet 26. mars 2005 Ok.Da har han teipa,men jeg orket ikke male.Vondt i ryggen.Dessuten hadde vi ikke lyst å gjøre det rett før Bompis leggetid.Greit å gjøre det i morgen heller slik at hun kan være ute,og vi kan få luftet godt. Bompi hoppet over siste soving i dag,lurer på hvordan natta blir.I natt var hun iallefall flink,fikk pupp to-tre ganger,men sovnet kjapt og vi fikk sove til kvart på 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå