Tilde Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1541 Del Skrevet 8. mars 2005 I dag ble det halv 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #1542 Del Skrevet 8. mars 2005 Koselige naboer Vi ble der i 3 timer ,så dette lover godt.Skvaldra om ditt og datt og rare folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. mars 2005 #1543 Del Skrevet 8. mars 2005 Så flott at du kommer overens med naboene. Må løpe, Vesla har våkna igjen, tror noen av vannkoppene har begynt å væske :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #1544 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja, det var veldig koselige folk.Hu ene var hun vi kjøpte hus av sist gang... Hun innrømte at hun var glad for at vi ikke spurte om naboene da vi var på visning hos dem... I dag har vi også vært hos venninne M og truffet to kommende naboer.Hun går i barselgruppa med hun ene som skal bygge hus her oppe ,og hun andre er venninne av oss fra før, og dermed så fikset M møte for oss tre og barn i dag.Så Bompi har da fått kikket på både kommende klassevenninne og kommende kjæreste Ellers så har vi vært ute i Babybjørnselen i dag.Var en tur i hagen og så på pusen som tøffet seg oppe i et tre,var og hentet posten, og så var vi på lekeplassen og testet ei disse Bompi syntes det var ganske stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #1545 Del Skrevet 10. mars 2005 Først på cafe med ei i barselgruppa og så på selve barseltreffet.Siste "offentlige" gang i dag,så neste gang blir hjemme hos hun ene.Det blir spennende. I dag sov Bompi lenge!Helt utrolig.Hun fikk mat klokka 2 eller no i natt.Så fikk hun ny bleie og mat litt før 7,så sov vi litt i vår seng sammen og så fikk hun litt mat en gang i 8-9 tiden og så sov jeg til halv ti,listet meg opp av senga og spiste frokost,og det var ikke lyd i Bompi før 10.Jeg er helt imponert.... Men jeg gav henne vel ca 50 ml med velling på dagen i går da, og hun ble lagt litt sent pga det nabobesøket.Pappaen var sen med å komme å hente oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #1546 Del Skrevet 10. mars 2005 Ahhmmmrrrggglllll... Rrrraaammmmggglll....Slik høres det ut når Bompi får bade med mamma i badekaret Det er sååå deilig å bade altså.Ganske sliten tror jeg,hun slokna med 50 ml igjen i flaska i dag, som regel går det ned på høykant. Utrolig så fort denne uka har gått.Har liksom vært noe hver dag denne uka føler jeg, og så har det vært så flott vær.Det er det jammen slutt på nå... Neste uke tror jeg ikke det skjer noe særlig.Kanskje det var da Bompi skulle til fysioterapeuten igjen?!Husker ikke. Iallefall så er det snart lønn og det skal bli herlig.Ganske bortimot blakk... Da tror jeg Bompi skal få noen nye leker.Mamma er iallefall litt lei av de hun har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. mars 2005 Forfatter #1547 Del Skrevet 12. mars 2005 Det ble tre nye leker på Bompi, ei ny kaninrangle,en skilpaddedingeldangel og en ball med speil inni.Ballen har ikke slått så godt an ennå,ikke så lett å håndtere nemlig, men det kommer vel. Babysvømming i går var gøy,så gøy nå når vi går litt tidligere og treffer masse andre babyer.Men det er ikke så gøy når de andre babyene griner for da begynner sympatigrininga.Tror hun har arva mora litt der... he he... I dag prøvde jeg å få henne til å sove videre etter puppings i 8tiden,slik vi har pleid å gjøre i det siste,men en kosesyk pappa gjorde Bompi litt vel gira...Så ble det badings med pappen i stedet og soving etterpå. Nå er de på tur til mormor,og skal kanskje treffe farmor og tante på kafe.De skulle ha litt "kvalitetstid" og mamma skal dusje.Og vaske klær,og rydde kjøkken,de to siste tingene kom pappaen på... Så da får jeg vel gjøre noe da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #1548 Del Skrevet 13. mars 2005 I dag hr vi vært på frokost hos mormor og morfar og Bompi fikk banan for andre gang.Det var jammen nommi! Gapte som bare det og ville ha mer,men mamma sa stopp.Begynte med sinnahylene sine da det nærmet seg to timer siden våkentid også,så da måtte vi avgårde igjen.Får se om vi tar en tur igjen senere. Ellers så blir jeg helt dårlig av å lese om de som har en sønn savnet enda i Thailand, og om Lillen og lille Hokus og Pokus... Ufattelig hvor sårbart livet er.Hvor sårbar en er når en har barn.Orker ikke helt tenke tanken ut... Fikk jo bevist rett før jul at det kans skje hvem som helst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #1549 Del Skrevet 13. mars 2005 Da har vi vært hos I og hentet bamsene vi glemte der sist, og så har vi trillet tur i snøføyka til mormor igjen.Der fikk vi kjempegod sjokomoussekake. Masse ting jeg burde gjort,men jeg klarer bare ikke å begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #1550 Del Skrevet 14. mars 2005 Det snør,det snør, tiddelibom... Kjempefint ute,men i dag går jeg ikke ut altså.Lurer på om Bamsen kommer seg inn i gardsrommet når han kommer hjem egentlig.Det var en og brøytet her,men det lagde jo en skikkelig kant og det snør og snør og snør.Bamsen hadde visst brukt 40 minutt på en strekning han vanligvis bruker 7 minutt på...Skikkelig kaos i morgentimene visst. Bompi våknet til vår store skrekk og gru halv tolv i gårkveld...Meget rart.Fikk pupp og lå våken en stund og radlet med segselv.Så var det ikke ny pupp før i halv åtte tiden i dagmorges.Da stinket det så jeg skiftet bleie først.Stakkars,så ut som den bleia hadde vært slik ei stund.Masse zinksalve på. Hun sovnet igjen på armen min halv 9 og sov til kvart over.Tror kanskje det har med å gjøre at hun fikk velling bare en og en halv time før hun la seg. Men jeg begynner egentlig å bli litt bekymret for melkeproduksjonen min.Bør kanskje ikke gi så mye velling og MME. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1551 Del Skrevet 15. mars 2005 Bompi våknet klokka 2 i natt ,sovnet igjen ganske greit.Våknet igjen tror jeg midt på natten en gang...Så var det tid for ny bleie og melk en halvtime før pappen skulle stå opp... Lita rampejente Pappen er stadigt forundret over hvor blid hun kan være selv om hun stadig har verdens verste sjiddbleie Så sov vi videre til kvart på 9.Det betyr at det nå er snart tid for å komme oss ut på tur,siden hun nå har vært våken i snart 2 timer. Stakkar,hun ble så skuffet da den gule skeia hun gapte så ivrig for ikke inneholdt banan,men tran...Nesten rett før hun grein... Hun fikk banan for tredje gang i går nemlig,og det var sååå gode greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 15. mars 2005 #1552 Del Skrevet 15. mars 2005 Banan er som regel en storslager. Husker godt Even sitt første møte med banan. Det var slafs slafs gitt Koselig å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1553 Del Skrevet 15. mars 2005 Takk for det Sessa Hadde egentlig bestemt meg for å ikke gi henne banan i dag,men så var hun så sutrete og den siste bananen var nå meget moden...Og så er hun så søt når hun smatter i seg :hjerter2: Kom på jeg måtte forevige også,så jeg mata med ene og filma med andre.... Ellers så er jeg daff,har vondt i hodet og fikk litt sånn surt oppstøt tidligere,redd jeg skulle spy,men det gikk bra da. Og Bamsen har nå fått et jobbtilbud her,så da blir det ikke utlandet.Likså greit det.Kan heller gjøre det senere en gang egentlig,bedre om Bompi blir 3-4 år iallefall.Hadde litt skrekken for å bli sittende innemurt uten barnevakt og ingen kjente...Og så var det hus og katt da. Klarte forressten ta et skikkelig smilebilde i dag.Meeeget fornøyd med det,må bare overføre det til pcen og se om det ble så bra som jeg tror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 15. mars 2005 #1554 Del Skrevet 15. mars 2005 Så kjekt å lese at du koser deg med veslejenten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. mars 2005 Forfatter #1555 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, det gjør jeg! Det ble hele 3 smilebilder så jeg nå Bompi smil Og så klarte jeg ikke holde meg.Jeg måtte bare kjøpe Robeez sko til Bompi,noen søte rosa med en hvit pusekatt på.Er jo egentlig tøfler da.Gleder meg til de kommer i posten altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. mars 2005 #1556 Del Skrevet 15. mars 2005 Så søt hun er, Tilde!!! Men, fy skamme seg for å legge ut sånne hjerteknuserbilder nå som eggstokkene mine faktisk hadde roet seg litt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa Skrevet 16. mars 2005 #1557 Del Skrevet 16. mars 2005 Hun er nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1558 Del Skrevet 16. mars 2005 Takk takk begge to, og jeg er jo selvfølgelig heeelt enig Men i dag har vært en fæl dag egentlig, først måtte vi ut i et skikkelig drittvær for å komme oss til fysioterapeuten, og det passet absolutt ikke med leggetid heller. Derfor var det en rimelig sur Bompi som lå i vogna,og akkuratt når hun skulle til å sovne så var vi fremme.Der gikk det fint,så blid atte,men litt sur når vi gikk.Skulle ikke ha pupp først heller, men hun sovnet heldigvis.Etter en halvtime våknet hun,ville ikke ha no særlig pupp da heller. Litt sur etterhvert så jeg gav henne banan og prøvde å legge henne.Megavræling.... :-? Tok henne til slutt opp.Og holdt henne oppe lenger enn vanlig og gav henne velling til å sove på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1559 Del Skrevet 16. mars 2005 Tror jeg har spist for lite og sovet for dårlig... Bare litt sur kjerring da Bamsen kom hjem... :oops: Og nå kommer snart onkel og tante på besøk... :-? Vet hun har strikka noe til Bompi,men jeg eer ikke i særlig bra humør til besøk nå.Og pizzaen tar 25-30 min i ovnen.Blir knapt ferdige før de kommer.Håper Bompi er blid resten av kvelden.Tok heldigvis pupp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #1560 Del Skrevet 16. mars 2005 Forressten @lfa, jeg savner dagboka di.Hvordan går det?! Da har tante og onkel reist.Bompi fikk en nydelig offwhite jumper og lue,og så hadde de med seg lapper Bompi var ganske skeptisk til tante,fremme med leppa 3 ganger tror jeg. Lost i kveld Ellers så har jeg en sånn halvveis avtale om å gå på cafe i morgen med ei i barselgruppa.Håper på bedre vær da...Bursdagsgave må jeg også kjøpe til ene tantungen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå