Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Bare innom for å hilse på :vinke:

10:20, det hørtes deilig ut :P Mner å ha en vag hukommelse om slike dager jeg også. Og denne morgenen burde i hvertfall vært slik :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titt tei!! :wink:

I dag har Bompi vært litt trøtt og sur synes jeg,har gulpet to-tre ganger også, uvanlig.Fremdeles surklete.Suger ut snue, pirker busemenn og sprayer med saltvann...Ikke feber.Virker kanskje som hun har mer problem med å sovne inn enn vanlig,men det kan ha med å gjøre at hun stjeler sin egen tytt med handa og så hyler... :roll: Prøvde å pakke hendene under dyna,men det var ikke populært,nei :wink: Slo nummeret til legen i 3-4tida,men da var de stengt.Får se på formen om jeg ringer i morgen...

Fikk uventet besøk av venninne og to barn også.Hun på tre ville også helst oppi lekegrinda,ikke så gøy når hun ikke fikk lov... Den er urgammel (Bamsen har brukt den) og jeg har ikke lyst at den skal bli ødelagt.

Bamsen jobber lenge, og skal visst gjøre det ut uka. Gøy :-? Har ikke så lyst at trillepika skal ut å trille med Bompi heller når hun ikke er helt i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært hos legen.En veldig koselig en. Lungene var helt fine,ørene også, det var bare slim som samlet seg opp i svelget.Må fortsette med nesespray og bygge opp senga slik at det ikke samler seg slik opp.

Og ellers så er jeg kjempefornøyd med at jeg klarte å legge henne rett i vogga nå. :P Tenkte jeg måtte prøve nå siden jeg måtte bygge opp uansett,men hun var så trøtt at hun nok ikke merket noen forskjell... :ler: Får håpe det går like greit senere.

Ellers så har vi bestillt tykke "ragger" hos farmor.Hun er sykemeldt nå så da går det nok kjapt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett i vogga igjen!!! :hoppe:

Bompi er oppe opp mot 2 timer,gnir seg i øynene,blir lagd,og sover i 30-45 minutt. Like clockwork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fyller morfar aaret,og Bompi har vert paa polet og handlet.Kjopte en vin til 254 kr fordi flaska saa stilig ut. :wink: Var ogsaa en tur og kjopte enda flere suglesmikker, en ullbody og en ullstompis.Tror han der pappaen skal faa vere med litt i denne shoppinga altsaa,ull er ikke billig...

Vi dropper babysymminga i dag og drar i selskap istedet.Bompi er jo forkjolet ogsaa.Tror morfar hadde blitt litt skuffet om ikke Bompemosti kom i selskapet hans... :wink:

Bompi har ogsaa faatt lekt med tastauret litt i dag...og mamma vet ikke helt hvordan hun skal faa tilbake de norske tegnene... :oops: Naa sover hun,uten gyngning av vogga,-fantastisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk veldig greit å legge Bompi hos mor og far i åttetiden og så trille henne hjem igjen senere.Måtte ta på hue da og stappe ned hendene og så rappet vi oss hjem så fort vi kunne.Jeg fikk litt vondt på fremsiden av hofta :( ,så jeg måtte stoppe opp noen ganger,men ellers gikk det fint.Hun vakna ikke engang da jeg tok av hua hjemme :P Guuudd shit!Men jeg syns det lukter litt mistenkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi trillet tur alle tre, og Bompi fikk komme ut av vogna og kikke litt i butikker.Det var spennende altså.Og så kjøpte hun to gensre på salg til mamma i morsdagspresang :wink:

I tillegg så har Bompi og jeg hatt babysvømming i badekaret for første gang,og det gikk kjempefint :P Bare litt dumt at en ikke kom så langt med frasparkene syntes Bompi.

Også har pappen tvunget meg til å rydde opp på badet...Fant frem en stålhyllegreie fra kjelleren,satte den ved siden av badekaret og la alle klærne hennes oppi den, istedet for å ha de liggende i vinduene og på håndkleholderen der de detter ned hele tiden.Vi skulle absolutt hatt et større bad altså. Jeg drømmer om å bygge ut badet vi har i kjelleren.Har et lite bad med bare dusj og do der,men gangen utenfor er stor og nokså unødvendig,så vi kunne revet ned veggen og bygd opp nye og fått et kjempeflott og stort bad der nede.Hjørnebadekar,steamdusj...Drømme ,drømme..

:tunge1: Men det hadde kostet flesk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei natt... :( :-x

Det var ei stund der jeg bare "haaaata"...

Bompi har begynt å sparke av seg dyna,skikkelig kult.Føttene oppå dyna... :roll: Tytten blir heller ikke særlig lenge der den skal være,klåfingra lite nattmonster... Så i dag har jeg vært å kjøpt nattpose.Så løser det forhåpentligvis et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre natt i går.

Og i dag har vi vært hos fysioterapeauten.Bompi fikk masse skryt.Er faktisk litt tidlig ute med ting også :P Grabber etter ting når hun ligger på magen,prøver å spenne ifra med føttene,og hun har rullet fra mage til rygg.Omvendt har hun ikke gjort enda tror jeg,men skummmelt nærme noen ganger på stellebordet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ENDELIG kan jeg ha god samvittighet for fadderbarnet mitt i Peru!!! Har nettopp bestilt gaver og sendt brev fra Planshop sin side...Phu! Har hatt dårlig samvittighet leeeenge... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Tildemor!!!

Nå er det en stund siden jeg har vært innom her, var liksom litt lettere når du var inne på gravidsidene hi,hi

Hm kansje du kommer der snart igjen.

Håper alt står bra til med deg og din lille familie.

I går ble jo Zianta mamma så nå venter jeg i spenning når det skal skje med meg.

Kan godt vente noen uker til da, men da er det nok venting.

Skal på ny kontroll på fredag blir spennende og høre hva han sier.

Godt og høre at alt står bra til med jenta de :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Pia! :P

Ja, her går det bare bra :P (stort sett da...)

Spennende tider i møte for deg nå ja... Tvillinger da gitt!! Tror jeg hadde vært rimelig på tuppa om jeg skulle hatt tvillinger... :wink:

Denne natta var bedre.Bompi sto vel opp halv ni i dagmorges sånn cirka,men vi drøyde det litt... Koste litt.Ellers så har vi vært på butikken og handlet, og nå sover hun heldigvis igjen.Masse gråt denne gangen,stuptrøtt da.

Hun liker iallefall Babybjørnen nå.Ikke et knys,følger bare intressert med på alt det rare mamma gjør og suger på den ene reima.Har henne fortsatt inn mot brystet da,selv om hun holder hodet ganske så godt.Synes det er greit å ha øyekontakt innimellom. Får se om jeg tester andre veien en dag snart.Virker litt skummelt liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bursdagshilsenen :P

Så flott at nattposen fungerte :) Og på veiingene framover vet du at Bompi er aktiv og langt framme, da er det kanskje ikke så rart at hun ikke veier alt for mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vimsevips :P

I dag har Bamsen tatt seg fri :P Og jeg har vært på fotpleie :P Må jo benytte meg av gavekortene jeg har fått! Har 1450 igjen enda da :tunge1: Hun frøs 2 vorter jeg har på storetåa så nå bekymrer jeg meg litt for babysvømmingen i kveld da.Men jeg kan visstnok bare ta på vortemiddel mente hun. Skal tilbake igjen om 2 uker og fryse mer,det gikk visst 3-5 behandlinger for å få de bort, men kanskje mindre om man var flink med vortemiddel hjemme innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...