Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Kos deg i helga :P

Finn en fin kjole som passer til årstiden :-?

Jeg var på tur i vinden med 5-åringene i dag. På veg hjem utbryter den ene: "Nå klarer jeg snart ikke å leve lenger i denne vinden!" Rett etterpå kom regnet.. Jeg har sjelden sett noen gå så fort baklengs tilbake til barnehagen :wink:

Vel tilbake fikk de være inne, selv om de andre var ute, og på komfyren stod det varm kakao til dem. Så i grunn hadde vi 4 gode timer ute, og en herlig halvtime inne før de andre kom inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takktakk! :P

Men jentefesten blir neste helg altså...Orker ikke to festligheter på samme helg lenger. :wink:

Men i dag fikk jeg vite noe veldig dumt... Venninna mi som er fadder havnet på sykehuset i dag. :( Blindtarmen.Må være der i 3-4 dager.Bra at det går godt da,men jammen ikke gøy at hun går glipp av dåpen og at slikt skjer.Mannen og dattera skal visst komme likevel da.Hadde noe alvorlig skjedd med henne så vet jeg jammen ikke hva jeg hadde gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt sjokka jeg.Ikke lenge siden vi hadde dødsfall i familien heller,og nå plutselig dette... Bompi var jo i sitt første barneselskap der i går,frisk da,det kom visst etter vi gikk...Hun trodde det var omgangssyke først visst.Du tror at ting ikke skjer deg og de du kjenner,men det gjør de jammen etterhvert.Jeg håper det neste blir at noen vinner i lotto da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Var og hentet bildekaka av Bompi,så kjempefin ut,men da vi kom hjem hadde hele bildet sklidd av kaka og lå i tusen knas på ene sida...Ble sååå lei meg.Hadde gleda meg slik til Bompikaka :( Ringte for å høre om de kunne fikse det,men konditoren hadde gått for dagen, så overtok Bamsekjeftesmelle telefonen, og nå blir det heldigvis fikset.Men jeg tror det ikke før jeg får se det liksom. Vi kjørte jo bare beine veien hjem... skal ta bilde av den i dag iallefall.Skal få hentet den senere i dag,men det betyr at vi ikke får reist og besøkt venninnen min på sykehuset :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordnet seg med kaka... :trøste:

Skjønner ikke helt hvordan bildet kan ha gått i tusen knas, da bildene jeg har brukt til kaker er såpass "myke" at de tåler litt om ikke annet... :klø:

Men, håper det ordnet seg og at dere får en fin dag i morgen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @lfa :P

Bildet så ut som et tørt tynt flak. Konditoren beklaget så mye da vi kom tilbake,det var de som ikke hadde festet det.Det hadde bare sklidd rett av og dermed brukket.Og vi kjørte jo veldig forsiktig også,hadde jo hele bilen full av koldtbord,ingenting skjedde med det... Men vi fikk nå med et ekstra bilde av Bompi,itilfelle det skulle gå galt igjen,eller til en annen kake.Litt ekstra pynt fikk vi også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Vimsevips :P

Dåpen og selskapet gikk veldig bra! :P Bompi var sååå flink!Litt utålmodig etterhvert i kirka,men da stakk vi to ut i sakrestiet og koste oss der istedet.Presten sa også at hun var vakker. Og det var hun også i den flotte dåpskjolen :P

Mye fint fikk vi også,begge to.Jeg fikk blant annet to gavekort på velpleie, så nå kan jeg gå og få massasje for den vonde ryggen min.Klokke,penger og smykke fikk jeg også. Bompi fikk smykker, armbånd, smykkeskrin, tallerk, min første tann og min første hårlokkskrin og Bæ bæ lille lambestikk.

Ble koselig også, ungene hadde det gøy, stolleken, danseleken,gjemmeleken og tikken,og faren min organiserte skuespill med tre av jentene som Bukkene Bruse og ham selv som trollet :ler:

Maten var bra og kakene gode,Bompikaka aller flottest selvsagt. :P Men ingen vågde jo å spise av Bompi da,så det var ganske mye igjen av kaka.Bamsen tok den med på jobb i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare skryte litt av Bamsen min jeg!

I går hadde jeg jo 30årsfest med venninnene,reknet med at det ikke ble noe levelig miljø for verken mann eller barn hjemme, så jeg hadde ordna det slik at Bompi og Bamsen kunne få ligge over hos mine foreldre på mitt gamle rom.Og det gikk han med på!!! :P Tror ikke det er alle mannfolk som hadde gjort det,-å ligge over hos svigers,passe baby på 3mnd og gi melk to ganger på natta... Syns han var ganske flink jeg!:kline:

Og det synes han selv også....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en snill bamsefar! :P

Skulle vel egentlig bare mangle, men disse mannfolka får jo aldri nok skryt, så... :lol:

Fikk du en fin fest, da? :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,de får vel ikke det... Men ikke mye å skryte av i dag dessverre :-x

Og ja,jeg hadde en fin fest.Koselig når vi bare er jenter :P Trodde jeg skulle blitt mer brisen,men jeg drakk vel ikke så mye heller da...Sengekamerat fikk jeg også... :sjarmor:

( Men det var fordi hun fælte og ikke vågde ligge i kjelleren...)

I dag fikk Bompi gaven fra to av fadderene,den var blitt litt forsinket.Og jammen var det flott gave! Bompi er nå den stolte eier av et Afacan bilde. :P Og til hun flytter ut på hybel så gjør det ingenting om det henger på mammas vegg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært sosiale og vært hos venninne M.Gøy med nye leker altså! Bompi er minstemann og gruelig populær hos de andre da.Søt baby en bare mååå ta på... :ler: Blir gøy når hun også kan krabbe,gå og være med å leke mer aktivt.Og guuu som hun lo av venninne Ms sanglek.Jeg vil også få henne til å le slik... :sjenert:

En av Bamsens kompiser kom også innom for å se og gi gave til Bompi i dag.Bamsen har bare vært litt fornærmet... Og jeg er egentlig ganske enig.Det har liksom tatt en del år for oss å få dette barnet,Bamsen er stolt som få og så tar det sååå lang tid før han kommer... :roll: Jaja.

Bompi fikk nattas og mat rett over 9 i dag,og jammen sovnet hun som en sten.Ganske herlig med fri fra halv ti i kveld altså...Må prøve å få henne til å legge seg tidligere.Dessverre betyr nok det at vi to ike kan larje til i ti tiden om morgenen... :-?

Ellers knakende flott med snø. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.Da har jeg vimset og vast leeenge nok.Lagt inn dåpsbilde av Bompi på galleri også.Nå mååå jeg begynne et nytt og bedre småbarnsmorliv og gå og legge meg! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Bamsen har fått tilbud om å kanskje flytte utenlands for å jobbe et år... :o

O' skrekk blandet fryd og masse betenkeligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskutert litt, og det kan jo være at det kunne vært litt gøy da... :wink: Men så er det hus her og min jobb og slikt også da. Kanskje lillebror kunne bodd her og passet huset?! Orker ikke å "flytte" igjen altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...