hanni Skrevet 2. desember 2004 #1401 Del Skrevet 2. desember 2004 hei Tilde. Bare sniker meg innom Den ammeteen er slett ikke så verst. Jeg er ikke særlig begeistra for urtete generelt - men den teen får jeg ned. Og jeg har også fått resept på spray nå - men jeg skal ta den når jeg skal pumpe da, for jeg sliter med å skvise ut noe. Lykke til iallfall! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #1402 Del Skrevet 2. desember 2004 Takk hanni Drukket 3-4 koppper til nå,og ja den teen er slett ikke så verst heldigvis. Liker den jeg.Synes ikke den sprayen har hatt den store virkningen enda,kanskje en gangLurer på om jeg får vondt i hodet av den? Eller kanskje jeg bare fikk vondt i hodet?! .Men det er liksom ikke godt å si når det er 5 minutt før Bompi vil ha pupp... Sprayer jeg, så vil hun ikke ta,og plutselig så vil hun når jeg ikke har sprayet,og blir selvsagt frustrert når det kommer tregt.Merker det er lite/sakte melk nå...Har prøvd å intensivere, litt stress ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 3. desember 2004 #1403 Del Skrevet 3. desember 2004 huff - det hørtes stressende ut. Håper du får orden på det snart... Nå skriker det fra bagen her... Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #1404 Del Skrevet 4. desember 2004 Jepp,jeg synes det er stress.. :-( Og det er ikke noe gøy når hun vræler når jeg legger henne til brystet heller.Forstår jo nå at hun nok er sulten,men noe glupsk og frustrert..Gjør meg ikke akkuratt rolig og avslappet slik at melka kan komme det da. Hadde besøk på dagen i går og da var hun helt umulig,hjelper ikke akkuratt med tilskuere heller.Men det virker nå som det er litt funksjon i den sprayen heldigvis. Fikk gitt henne en del melk i går da.Men nå har jeg blitt litt sår på den ene brystvorta...Typisk. I dag kom en av naboene på døra vår,en gammel mann,-han burde kanskje ikke blande seg, men det var masse vann på garasjetaket vårt..Han som bodde her før var stadig oppå og rensket. Jammen skal han ha takk for at han "blandet seg"! Det var mange tusen liter oppå der og hele taket kunne kanskje ha kollapset om det ble noen dager til Fullt av barnåler og kongler hadde tettet til sluket.Selger hadde ikke sagt til oss at det var noe som måtte ordnes jevnlig... Kunne kanskje tenkt oss til det selv da,men... Så bamsen har feiet masse oppå der og tatt alle takrennene på huset samtidig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #1405 Del Skrevet 4. desember 2004 Hvorfor mååå jeg alltid ha tusen tilbehørting som gjør meg litt stressa?! Nå kan jeg jo ikke spise halvparten selv engang... Bamsen(og gjester) er jammen bortskjemte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #1406 Del Skrevet 5. desember 2004 Sliter med amminga i dag.Pumpet meg nå og jammen kom det lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #1407 Del Skrevet 6. desember 2004 5200 på vekta i dag Sååå flink til å løfte hodet hos fysioterapeauten også Høyeste vi gar sett. Bamsen er hjemme fordi han er dårlig så han fikk også være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #1408 Del Skrevet 7. desember 2004 Da har jeg vært på min 6 ukers og klaget min nød... Fikk diverse resepter og tilvisning til kiropraktor for ryggen.Får håper det hjelper.Bamsen er dårlig i dag også så da slapp jeg å ta Bompi med meg,det var ganske greit,selv om det hadde vært kjekt å vist henne frem til legen. Bompi og pappa sover enda nå når jeg har kommet hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #1409 Del Skrevet 9. desember 2004 Da har Bompi tatt toget for første gang og vært innom på både morfars og mormors jobb.Var såå sjarmerende og i godlaget, alle på mormors jobb ble kraftig sjarmert Og mormor fikk se at hun drøste for første gang. Litt melk måtte hunogså få inne på et ledig kontor før vi trippet videre for å treffe pappa,for så å reise videre til sykehuset. Der fortsatte godlaget helt til Bompi måtte ha på seg alle klærne igjen.Det er jammen olstrete og stress for en liten baby altså! Men, hun fikk 10 av 10 poeng!! Det er jo kjempebra!Sist gang hadde hun 7,9 av 10. Så nå trenger vi ikke gjøre øvelser mer, bare stimulere vanlig og så blir det nok fysioterapi hver tredje uke istedet for hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #1410 Del Skrevet 10. desember 2004 Uææh! Men heldigvis var det siste gang hos tannlegen dag.Han gjorde et innhugg på 1200 i pengebeholdningen min,kjempestilig nå før jul... Svigerinna mi passet Bompi mens jeg var der, og hun sov hele tiden heldigvis.Hadde ikke lyst at hun skulle gi henne melka jeg hadde pumpa.Men jeg fikk bruk for den senere selv da Bompi ble litt for gira til å ta puppen... Rar sånn av og til. måtte ut og trille tur også da hun var trøtt ,men ikke helt klarte sove.gikk en time,og nå har jeg vondt i korsrygg og venstre hofte.Agro neste... Kiropraktoren hadde stengt i dag også i totiden så jeg må nok være tidligere ute skal jeg få bestilt time. Pus er superkosete,hopper opp i fanget med en gang jeg er ledig.. Ellers så blir Bompi og jeg alene i kveld om ikke momor og morfar forbarmer seg.Bamsen skal ut med jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 10. desember 2004 #1411 Del Skrevet 10. desember 2004 Godt det var siste gang hos tannlegen uff ikke noe kjekt og punge ut til han nå rett før jul. Men tenkt så flotte tenner du har fått deg nå da Lille gull vokser leser jg det er bra, må sjekke albumet ditt etterpå og se om det er flere bilder der. Ha en superfin helg Klemmer fra Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. desember 2004 Forfatter #1412 Del Skrevet 11. desember 2004 :enig_animasjon: Bridget Jones med jentene!!! :enig_animasjon: Chickflick er gøy!Og så så mye diggbar musikk da! Favoritt: ned skibakkene og slosskampsparkinga.. Guttaboys fikk kjørt seg med avkommet i kveld... Og,ja nå har jeg heeelt nydelige tenner,Pia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #1413 Del Skrevet 12. desember 2004 Melk tre ganger før vi stod opp. Men litt rampete senere,så da ble det to kopper før hun skulle ut med mormor på tur.Pappa må ha fri og ro til å jobbe litt, og mamma synes også det er litt herlig med fri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. desember 2004 Forfatter #1414 Del Skrevet 13. desember 2004 Sliten. Har vært og kjøpt en julegave til ei venninne sammen med ei anna venninne.Ikke noe særlig å navigere rundt med barnevogn i butikker...Blir trøtt i ryggen og hofte av å gå så langt også, men var innom og fikk bestilt time hos kiopraktor i morgen da. Blir litt spennende om han kan finne utav det, håper det er noe lett fiksbart...Det skulle ta ca 15 minutt første konsultasjon,så jeg har avtalt med svigerinna mi at hun skal trille Bompi imens. Bompi sover nå i garasjen etter turen.Litt skummelt, men jeg har netting over og babycallen nedi vogna.Ikke et knys så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. desember 2004 Forfatter #1415 Del Skrevet 15. desember 2004 Bedre i ryggen Men megasjokk å bli knekket... Kiropraktoren og studenten syntes visst utbruddene mine var litt morsomme,han hadde blitt kalt langt verre ting enn "Fytti grisen!!"... :oops: Ellers så har jeg gjort en brøler tipper jeg. Tror ikke at en konvolutt med" Til onkel Rune med familie" kommer frem i denne julestria... Skulle jo ikke frankeres en gang,bare stappes i postkassen :oops: Der gir *Bompi lyd.Lei av babygymmen tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. desember 2004 #1416 Del Skrevet 15. desember 2004 Ellers så har jeg gjort en brøler tipper jeg. Tror ikke at en konvolutt med" Til onkel Rune med familie" kommer frem i denne julestria... Den var morsom. Er det vondt å gå til kiropraktor altså? Fysioterapeuten min anbefalte meg å gå til kiropraktor, men hvis jeg må ligge å kalle ham diverse "styggeligheter", vet jeg ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #1417 Del Skrevet 16. desember 2004 @lfa: Det er ikke vondtvondt,men ganske ubehagelig når han knekker til...Bare lyden er skikkelig ekkel,tror jo han brekker deg av på midten.Ganske overraskende å kunne reise seg og stå etterpå... Men det gjorde godt da. Ble dårligere igjen i går etter å ha vært på tur igjen,men ikke så galt som det var.Skal i dag igjen,men har ikke noen til å trille Bompi så eg håper det går greit å ha henne med. Skal prøve meg på å ikke "fyttigrise"... :oops: Utrolig irriterende med alt jeg må punge ut med på andre ting enn gaver nå før jul da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 16. desember 2004 #1418 Del Skrevet 16. desember 2004 Titter inn og sier hei til dagboknaboen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. desember 2004 Forfatter #1419 Del Skrevet 16. desember 2004 Hei hei! Koselig med besøk Kiropraktoren klare ikke knekke hofta/bekken på meg i dag.Jeg var for anspent og ikke lettlurt... :oops: Men han knakk nå ryggen to steder.Merker ikke noe spesielt dag,nokså likt,men det er jo bedre enn det var. Bompi er nå 5380 Både farmor og mormor var innom og koste på Bompi i dag, men nå i kveld er vi alene.Pappaen er på konsert og spising med jobb.Aldri er ting med følge lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. desember 2004 Forfatter #1420 Del Skrevet 17. desember 2004 :nissekone: Da har jeg lagt ut bilde av Bompi i den stilige nissedrakten sin. Tok masse bilder av henne i dagmorges i den, på noen av dem er hun rimelig sint.. Ikke noe gøy å bli tatt bilder av når en liten nisse bare vil ha pupp Litt mer fornøyd etterpå og imens Sendte mail med en del bilder til pappaen og mormora på jobb og de smeltet begge to. Nå sover den lille nissen søtt :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå