Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Vræææl! Vræææl!!! Vræææææl!!!!

Etter vi kom hjem fra mormor og morfar har Bompi skreket i omtrent en time før hun endelig sluknet.Sulten som fy virker det som ,men klarer ikke konsentrere seg om puppen.Skiftet bleie og stappet inn en paracet til slutt.Så noen små røde prikker på tissen hennes.Kan det være vannkopper tro?! Ikke mange da,men det kan jo være sånne hormongreier også...

Uff, håper ikke det er kolikk iallefall. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fæl natt igjen.Ikke mye blid Bompi,og ikke mye blid mamma heller.Pappa stappet propper i ørene :roll: Skikkelig trøtt i trynet i dag.Og da hun fikk pupp for en time siden fikk hun plutselig i halsen og klarte å spy opp alt i senga igjen.Jippi...

Planer om å komme meg på apoteket og kjøpe miniform i dag.Håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra sykehuset.Og det gikk veldig bra, Bompi fikk masse skryt :P Klar forbedring!Og nå kan vi visst slippe tvillingammestillingen :hoppe: Livet mye enklere med en gang.

Men det skjærer i hjertet å se at hun får vondt og gråter av de nye øvelsene vi må gjøre med henne... Gruer meg til å måtte gjøre de. :( Var også oppe på barsel for å levere noe vi fikk låne,litt dumt at "vår" barnepleier ikke var der,men de andre lovte å hilse så masse.

I natt var hun snill da :P Var bare oppe og ammet i 3tiden og så sov vi videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @lfa :klem:

To små gutter er nå uten pappaen sin :cry: Det er helt forferdelig,og helt uvirkelig at han er borte...

Forstod at noe var galt med en gang da Bamsen og svoger plutselig kom kjørende inn i gårdsrommet mens jeg spiste frokost. Men at det skulle være han... Absolutt ikke den første jeg tenkte på.En forventer ikke at så unge mennesker plutselig kan dø.Egentlig ikke helt gått opp for meg.Det er så merkelig.Det kan jo være hvem som helst når som helst...

Har vært der i hele dag.Hjemom i 2 timer.Bamsen reiste bort igjen for litt siden.Uff... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to

Fælt å være her alene,klarer ikke gråte heller, må ha noe å gjøre, rastløs,så nå har jeg klikket meg gjennom ørten nettsider,sendt noen mail, gitt Bompi tytten ørten ganger og lastet opp bilder på galleriet.Så nå er det bilder av Bompi i hentesettet og Bompi i den fine kjolen fra Pia.

Uff.. :( Tenker så mye rart.Tenker på at det kunne vært Bamsen eller broren min.Hvordan jeg hadde reagert da...

Utrolig hvor sterk man kan være når man må. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille Bompi, Tilde! :) Hørtes ut som en dramatisk fødsel, men bra at det tross alt endte bra..

Så trist å høre om familiemedlemmet ....det er så trist når folk dør så altfor unge... Sender deg mange gode tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Gruer meg til begravelsen.Bamsen også,han skal være med å bære... Heldigvis skal mor ta seg fri fra jobb og passe Bompi,ikke så greit å ha henne med.. "Alle" skal hjem til oss etter begravelsen, tilbøy oss det siden vi har større plass.Det har vært ganske trangt om plassen de siste dagene.Greit om vi kan få igang noe for ungene i kjellerstua for eksempel.Håper vi kan få igang oljefyren innen den tid, vi kan ikke med den og trenger hjelp av en servicefyr som er utrolig opptatt visst..

Har hatt mye vondt i hodet i det siste,våkner med trykk.Vet ikke om det er pga dødsfall, jernmangel, søvnmangel eller noe annet.

bompi er ellers snill og grei,sover bra på nettene i det siste.Men lager masse kose og gryntelyder i innsovningsfasen. Tytter villt og grynter,og så ligger bamsen på andre siden og snorker... Jeg får ikke sove...

Og så har hun definitivt vokst ut av størrelse 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KOndolerer :dagensrose: :(

Så trist og høre stakkar gutter og stakker dere.

Aldri lett og miste noen uansett hvor gamle de er.

Og miste pappaen sin ja det vet jeg alt om stakkar folk :trøste:

Godt at minien sover, men synd med deg da håper det blir bedre etter hvert.

Glemmer hele dagboka de når den ikke ligger på gravidsidene lenger :tunge1:

Klemmer fra Pia :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Pia

Ja,jeg kan jo ikke være på graviditet i all evighet... :wink:

Bamsen har fri denne uka fordi han måtte jobbe en del under permisjonen.Utrolig typisk at det skjedde da :roll: ,men dermed så fikk han jo forlenget permisjon også, fikk en dag ekstra også pga goodwill. Men denne uka blir jo ikke akkuratt slik vi hadde tenkt da, fokuset er litt andre steder enn bare vår lille familie. Litt dumt at denne tiden blir "ødelagt",men slik er livet...

En annen dum ting er denne treningen.Synes det er såå fælt. Begynte å grine sist gang :( Bamsen liker ikke heller å måtte gjøre det.Så dessverre er vi ikke så flinke med treningen lenger.Dårlig samvittighet... :( Men det er fælt å gjøre babyen sin vondt.Vi klarer ikke gjøre det i 20-30 sek om gangen...Oppi alt dette andre så blir det litt mye.Men vi bli flinkere til det.Håper vi får innkalling til fysioterapeuten i kommunen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei,hvorfor i all verden spør du om det?!

Men jeg vet godt hva det er, ja.Vurderte å skaffe oss det en gang i tiden,men det hadde nok vært nokså liten vits i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler::ler: hun har sikkert bare lest i begynnelsen av dagboka de :ler::ler::ler:

Hun vet sikkert ikke dere har fått en nydelig datter :sjarmor:

Kan godt skjønne det ikke er lett med treninga, men prøv og tenk at det hjelper henne at hun blir fortere bra.

Dere fikk jo fremskritt sist så prøv litt til.

Hvordan går det med guttene :(:(

Uff tenker på de og dere ikke lett tid og i går som det var farsdag og alt. :(:(

Håper det ellers går bra med dere :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra,og med guttene også,har sine reeaksjoner selvsagt... Men klart det er trist,spesielt siden han ene ikke kommer til å huske pappaen sin noe særlig... :(

Bompi oppførte seg eksemplarisk hos mormor i dag,sov nesten hele tiden,men hun dreit ut to bodyer...Mormor må jo få bryne seg litt :ler:

I dag fikk jeg telefon fra fysioterapeauten i kommunen.Virket veldig koselig,skal dit neste onsdag.Godt å få litt oppfølging, spesielt siden vi sliter litt nå.

Og i morgen skal Bompi på tur til mammas jobb og i forening. Har planer om å sjarmere dem i senk alle samen :wink: Det er nok nye tørre bodyer klar innen den tid... Pappa vasket noen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.Da er alle på mammas jobb sjarmert i senk.. :wink:

Det var først da Bompi ko hjem at hun måtte trene lungene sine litt.Hvordan kan mamma være så teit å tro jeg har vondt i magen når jeg er sulten, og sååå treig med å finne frem puppen når hun endelig tar et hint eller to?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...