Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Jeg venter og venter på sms fra deg, men neida ikke en lyd.

Så da må jeg jo ta en ekstra tur innom og sjekke om du er her.

Og joda her er du :tunge1: er så spendt når lille gullet vil ut.

Håper det skjer noe i løpet av natta da

LYKKE TIL :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Pia,men jeg er her nok enda... :-?

Og ikke noen antydning til noenting i dag...

Bamsen og jeg fikk forressten litt fnatt igår .Mor ringte igjen bare for å sjekke,for jeg svarte jo ikke på mobilen(som jeg ikke hadde hørt..).Dessuten var onkel og tante hos dem og de kunne ikke reise hjem før de visste om noe var på gang...Tipper de satt der og gira seg opp.Og så kom hun med en smart kommentar om at "Den der akupunkturen var det da lite vits i, xxx som tok det fødte 2 dager senere" :-x Det kan da ikke hun vite om det var vits i den eller ikke! Grr... Irriterende med folk som uttaler seg om ting de ikke har greie på.Faktisk så tror jeg det var litt hjelp i den, i natt sov jeg 3 og 2 timer i strekk for eksempel.Bare det er jo en sensasjon! Beste natta på leeenge...

Var på kino og så Monstertorsdag også i går,og der traff vi mor og venninnene.De var rimelig "sjokkerte" over å se meg på kino.Og dessuten hadde mor tydeligvis sagt noe om at jeg var svær,for det sa venninnene at jeg nå egentlig ikke var,og at jeg så godt ut.. 8)

Håper ikke det blir flere som må vite mine "whereabouts" hele tiden...

Det er nemlig blitt litt "fnattbart"... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønner hva du mener...

Jeg begynner faktisk å synes det er litt flaut å bevege meg ute.... Jeg sa til mannen at jeg ville se Monstertorsdag denne uka (var den bra forresten), men han tør visst ikke gå på kino med meg i frykt for at noe skal skje....Æsj, jeg vil jo ikke bli helt asosial heller...

Det er stort med fødende døtre for mødre... Mora mi tør faktisk nesten ikke ringe meg en gang, men vi har fått noen rare tekstmeldinger og telefoner med intetsigende meldinger både fra venner og familie. Mannen og jeg sitter og fniser av dem når vi skjønner at folk konspirerer sammen.... Hyggelig at de bryr seg iallfall da...

Jeg krysser fingre for at det skjer noe hos dere FØR neste helg jeg, da. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk hanni :P

Jeg har nå hatt telefon fra venninne og dagens telefon fra mor. Tror mor kanskje tok hintet litt i dag... :wink:

He he..og der peip det jammen inn melding fra ei anna venninne: Hva skjer?! -Jo takk,fint lite...

Seriøst,hvis folk kommer til å mase hver dag i kanskje 3 uker til så...ja så blir jeg nok rimelig grumpy etterhvert... Forstår jo at folk bryr seg,men det gjør meg bare mer utålmodig selv.De skal da søren få beskjed når noe skjer. Mor har jo sagt at hun ikke vil vite noe før det er over for hun komer til å bli så nervøs.Jojo,hvem er det som etterlyser folk om de ikke svarer etter 5 minutt?! :roll: Men om det var meg som var mor så hadde jeg nok vært litt på tuppa selv da...

Monstertorsdag var forressten bra syns jeg.Morsomt med filmer fra området her. :P Mor syntes selvsagt den var litt spesi... :wink: Bamsen prøvde seg også på om det var så lurt å gå på kino for meg,men jeg VILLE, kan jo være siste gang jeg fikk gå...Og Monstertorsdag er nok ikke det samme på video. Dessuten, om vannet skulle gå,så er det jo mørkt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titter innom*

Alt for lenge siden sist. skjønner ikke helt at det værmer seg fødsel, synes du nettopp ble gravid jeg...

Jaja, det er jeg som ikke henger med.

Håper ting skjer snart da! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg lure med mannen på kino en dag. Jeg synes stavangerdialekt er så fint, så jeg synes det er kos å se filmer derfra bare pga det nesten :ler:

Ja, sånne "skjer det noe" - meldinger er skikkelig lure. Akkurat som om du har tenkt å oppdatere alle i adresseboka di på mobilen om hver minste detalj som skjer. Folk får jo tidsnok vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener :P

Her skinner sola,men lysten til å bevege seg utenfor er ganske minimal. Er litt på vei til å bli forkjøla kanskje,vil ikke ta noen risk.Bamsen er forkjøla,og jeg prøver å holde litt avstand, jeg blir alltid supersylta og det hadde ikke vært noe særlig nå.

Ellers så er det ingen endring.Bompi hadde en karatesparkoppvisning i gårkveld,men ellers så er det ganske så fredelig her. Sov vel cirka 2 og 2 timer om gangen i natt. Tok en repsil med solhatt på morgenkvisten fordi jeg klødde så i halsen,men bole litt nervøs i dagmorges da jeg kom på at det nok ikke var bra for Bompi...Men en liten repsil kan vel ikke være så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bar min siste rampestrek på jobb frukter! :sjarmor:

Ble oppringt i dag med spørsmål om jeg visste hvem som hadde skevet en stil fordi det manglet navn på den.Han hadde spurt ørten elever,men ingen ville vedkjenne seg den...Om det kanskje var mine kurselever sin? Jada,svarte jeg,hvilken karakter fikk den?! Det som var dumt da var at den ikke var rettet enda...Jeg klagde og syntes han var sen med å komme i gang. Etterhvert luktet fyren lunta da. "Det er ikke du din knall som har skrevet den da for å gi meg MER arbeid?!!!AAAARRRGGG!" :ler::ler::ler:

Ble enige om at han skulle lure en annen lærer til å se på den og si sin mening da...og så skal jeg få en sånn cirka karakter senere...

Måtte jo ha et siste sprell da... :sjarmor:

Ellers så er jeg sånn i kommer-til-å-bli-grusomt-forkjøla-fasen... :evil: Dumme bamsen som har smitta meg!

Skal jo til jordmor i dag og rekner med å bli strippet,men det er nesten så jeg håper ingenting skjer før jeg blir kvitt forkjølelesen... Har sudd på vekk i morgen tabeletter i hele natt.Til ingen nytte virker det som.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler: hi,hi stillig får håpe du får en god karekter da så du kan med god sannvittighet komme tilbake om 1 år eller 2.

Har du tenkt hvor lenge du vil gå hjemme??

Jeg håper jo hver dag at det ikke skal være mld fra deg ikke stygt ment da, men hadde jo vært gøy for deg og komme igang nå eller??

Men uansett allit kjekt og stikke innom :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke på melding?! Hmpfr! :fy:

I første omgang har jeg tenkt å bare være borte et år da.Får se hvordan jeg takler å gå hjemme...Kunne sikkert vært koselig å være hjemme lengre,men jeg vet ikke helt.Vet ikke hvordan det vil bli økonomisk heller.

Det gikk greit hos jordmor da.Hun satte akupunktur på meg igjen.Det hadde jeg ikke forventet så jeg tenkte med gru og skrekk på at jeg ikke hadde tatt ut penger,det skulle jo være gratis,men det ble det nå også. Også kjente hun på meg, livmorhalsen var tynnere og hun fikk 2-3 fingrer. Ikke særlig behagelig,nei :-? , kom litt blod også siden hun tøyde litt...

Føler meg litt rar i magen nå,litt press nedover på en måte og de der menssmertene i ryggen virker som de holder på å komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke sove. Har ganske vonde kynnere med ca 8-10 minutts mellomrom siden klokka 8 cirka. Tror ikke det er rier,gjør ikke så vondt.Masse slim og blod også etter strippinga i går.

Kanskje det stoppet opp litt nå når jeg stod opp... Tror jeg skal prøve å legge meg igjen.Skal til legen i dag også.

Litt vondt i halsen,ikke så snufsete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nede i 7 minutt nå.Noen ganger litt uregelmessig også nå etter at jeg har tatt en dusj.Har ringt føden for å høre hva de trodde.Hun trodde nok at noe var på gang,men at det var for tidlig og for lite vondt til å komme inn enda.Jeg burde gå til legetimen,og så fikk jeg komme innover senere om det ble mer rieaktig og kortere intervall.

Kanskje bamsen ikke skal være sjåfør på teambuilding og fest i dag?Og kanskje jeg ikke skal i forening?

Litt skummelt...

Men det kan jo være slike maserier som folk får,som jo kan vare noen dager visst... :roll: Får ikke håpe det.

Kommer til å ta taxi til legen iallefall.Stygt vær og jeg er ikike helt i sykleform...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra legen.Han skrev rier på skjemaet og mente at det nok kom til å skje snart. Ønsket så masse lykke til og sa at han virkelig unte oss dette etter så lang tid og flere skuffelser... :P

Nå må jeg gå og legge meg i sengen og ta rundetidene skikkelig.Ganske greit å bruke mobilen til det.Ikke lenge før jeg kaller hjem bamsen heller,tror jeg.Den siste nå var ganske vond... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Oj, så spennende.

Hold oss oppdatert så lenge du klarer da. :sjenert:

Og send melding til Pia om hvordan det gikk,

vi er veldig engasjert (les: nysgjerrig) på dine vegne.

Håper ikke den lille jenta plager mamman sin alt for lenge før hun kommer ut for å hilse på.

:ler: Lo litt for meg selv når jeg leste om mannen og kollegaenes prosjekt når det gjalt å få deg til sykehuset uten å grise til bilen for mye.

Venninnen min satt på et tisselaken på veien til sykehuset.

Det lakk ikke noe særlig når hun var i ro, så det holdt.

Pluss bind da selvfølgelig.

Ønsker dere lykke til og håper alt går bra.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

Irriterende at de plutselig ble uregelmessige etter å ha vært på ca 6 minutt i lang tid, men nå etter å ha gått en liten tur og gått opp og ned trappene litt,så virker det som de er på vei til 5 minutt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Dette er jo kjempespennende, skal ha med meg mobilen over alt nå :sjarmor:

Tenk at nå nærmer det seg med stormskritt til du får møte jenta.

Gleder meg masse til og se bilder :sjarmor::sjarmor:

Lykke lykke til :sjarmor::sjarmor:

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...