Tilde Skrevet 14. september 2004 Forfatter #1221 Del Skrevet 14. september 2004 Pus har klump på brystet... Fikk ikke tid hos dyrlegen før i morgen,og jeg må få ei venninne til å kjøre oss fordi bamsen bare måtte jobbe... Sint og redd og lei meg... Beste dagen på leeeenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 14. september 2004 #1222 Del Skrevet 14. september 2004 Håper det går bra med pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. september 2004 #1223 Del Skrevet 15. september 2004 Håper det går bra med pusen din Min pus hadde også kul i brystet, men det gikk bra, hun fikk operert vekk alle brystkjertlene og var like pigg igjen etter et par uker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. september 2004 Forfatter #1224 Del Skrevet 15. september 2004 Takk! Da er vi hjemme igjen ifra dyrlegen.Hun trodde det var en infeksjon fordi hun fant en liten skorpe på kulen,men hun var ikke helt sikker på diagnosen siden klumpen var hard og ikke væskefyllt enda.Kan jo være han har vært i slagsmål i det nye nabolaget,eller at han har skrapt seg opp når han hopper inn soveromsvinduet. Men pus fikk nå en antibiotikasprøyte i nakken,-stakkars, det var så vondt at han hveste og klarte å klore mammaen sin... Men ellers så var han kjempeflink og oppførte seg eksemplarisk.Skryt fikk han også,både av dyrlege,mamma og på venterommet Det dumme er at apoteket nå er stengt så jeg får ikke kjøpt antibiotika før i morgen ettermiddag,men det går vel greit.Må gi sprøyte i munnen 2 ganger daglig i 10 dager.Får håpe det hjelper. Så da var det nok ikke så farlig likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 15. september 2004 Forfatter #1225 Del Skrevet 15. september 2004 Bamsen kom nettopp hjem fra moren sin med hentesettet. Måtte bare legge det ut på fotoalbumet,syntes det var så fint og søtt Lukter litt røyk da,så jeg må nok vaske det på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 16. september 2004 #1226 Del Skrevet 16. september 2004 Kjære dagboknabo! Vi er mange som skriver nesten hver dag, men vi fyker likevel over på side 2 temmelig kjapt. Jeg har dessuten observert at dette er det flere av oss som syns er litt dumt. Derfor prøver jeg meg på et lite opprop på ”ris og ros” for å se om moderatorene vurderer å revurdere litt – og i det minste dele ”oss” i to. (Som vel egentlig er tilstrekkelig?) Er du enig med meg, skriv gjerne under på mitt lille innlegg, som du finner her --> http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=96556 Ha en fin dag! fra Månebarnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. september 2004 Forfatter #1227 Del Skrevet 16. september 2004 Hmm... Synes ikke det er så viktig hvilken side jeg ligger på egentlig...Jeg finner nå frem til den selv uansett Men det kan jo være ok å dele opp litt. Ellers så er det HELG!!! Herlig å ikke skulle på jobb i morgen!Eneste jeg har planer om så langt er å sove lenge,vaske hentesettet,hente fornyelse av sykemelding og kjøpe en gravidstrømpis.Skal i 30årsdag på lørdag,og jeg tenkte jeg iallefall måtte kunne finne et skjørt eller en kjole i skapet å ha på meg,men da trenger en strømpis.Det blir jo sikkert kjempeenkelt å få på seg... Gav pusen antibiotika nå nettopp.Svelget unna,så flink atte.Tror det var jordbærsmak på den,luktet iallefall slik.. Fikk telefon fra ei venninne jeg ikke har snakka med på lenge i går,koselig,for jeg hadde faktisk tenkt å ringe henne etter Gilmore Girls,men så ringte hun selv.Sååå gøy at hun er gravid enda,har vært litt nervøs for det.Sist jeg hørte fra henne var hun 10 uker,men nå er hun 17 Dette er virkelig babyboomåret i venneflokken! (Kjempegøy at jeg får være med på det da,hadde ikke vært noe særlig ellers...) Nå skal jeg ta meg en tur i badekaret med KK.Så skal jeg lage middag til bamsen kommer,og så spiser vi og så fyker han ut dørene igjen for å være med i svogers utdrikkningslag.Paintball visst.Kommer sikkert hjem med noen kjekke blåmerker Jeg har også lyst å spille paintball en gang,har bare vært på sånn lasergreier noen ganger,og det er jo kjempegøy.Aberet med paintball er jo at det gjør vondt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 16. september 2004 #1228 Del Skrevet 16. september 2004 Åååå, for et kjempe fint hente sett. Mamman min er også kjempe flink å strikke, men nå skal hun brodere babyteppe. Så da tør jeg ikke spørre om hun vil strikke noe også. Fint at det ikke var noe alvorlig med pusen. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 16. september 2004 Forfatter #1229 Del Skrevet 16. september 2004 Takk Zianta! Og,det skader jo ikke å spørre da... Ellers har jeg halsbrann de luxe...Visste jeg ikke burde tatt noen chicken pommes i det hele tatt.Må drikke litt melk før jeg legger meg .Håper jeg slipper å ta de hersens gavisconene.. Ellers så forundrer en del tråder her inne i dag.Typisk kvinnfolk(og mannfolk..) så jeg burde jo ikke bli overrasket... Noen ganger synes jeg bare diverse ting blir litt for forutsigbart.. Så homsepatruljen i kveld og lo godt Slitsomt av og til,men morsome og koselige typer i grunn.Liker absolutt best stylisten. Men hva er det med han kulturfyren og de gensrene over skuldrene og blomsten i hånda?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. september 2004 Forfatter #1230 Del Skrevet 17. september 2004 Trøtt dag. Har bare vasket klær.Det regnet så jeg orket ikke noen tur ut.Har nettopp spist hvitløksbaguette mens pus lå på benken og observerte.Bamsen er på noen jobbgreier i hele dag og kveld,så jeg skal til venner alene. Ringte også og sjekket opp om den 30årsdagen med opplegg hele dag og kveld i morgen,og fant ut at det skulle gå greit å komme meg hjem fra huttiheiti etter fotballkampen og tilbake igjen til fest på kvelden.Tror nemlig ikke jeg orker noe 12 timers opplegg... Kunne nok trengt noe annet enn Bompi innabords for å takle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. september 2004 Forfatter #1231 Del Skrevet 19. september 2004 Åh,jeg har kjempelyst til å kose på Puss in boots! :hjerter2: Syntes han med Antonio Banderas sin stemme var bare helt herlig! Men jeg får vel nøye meg med min egen pus,ikke noen dårlig stedfortreder det... Shrek 2 er herved anbefalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. september 2004 #1232 Del Skrevet 20. september 2004 Shrek 2 er herved anbefalt! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 20. september 2004 #1233 Del Skrevet 20. september 2004 Hørte den var utrolig morsom må nok ta med meg tantebarna og se den en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 20. september 2004 Forfatter #1234 Del Skrevet 20. september 2004 God ide,Pia! I dag ringte bamsen og sa "Finn ut hvilken farge du vil ha på gangen, så reiser vi og kjøper maling!" Da var det ei som ble fornøyd! Så nå har vi vært og kjøpt Ida-maling,og bamsen har banna og teipa rundt alle 6 dørene... Skal begynne å male i morgen!!Og denne gangen skal jeg ikke være med! Må klare å motstå fristelsen denne gangen, syns det er gøy jeg... Men det blir litt vankelig i overgangen med kjellertrappen,vet ikke helt hvordan vi skal gjøre det der.Blir vanskelig og om vi stopper der så ser det nok litt rart ut... Dørene lar vi også være i første omgang,tror vi, men om det går kjapt og vi har mye maling så tar vi de også.Og kanskje også do... Her er jenta som skaffer bamsen jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1235 Del Skrevet 22. september 2004 *snufs, snufs* Er rimelig forkjøla. Natt til i går fikk jeg ikke sove,våkna hver halvtime natta gjennom.Gikk på jobb,men var helt elendig så jeg gikk hjem før 12.Fikk heldigvis sove da jeg kom hjem og i natt sov jeg ganske godt.Tok en viff nesespray rett før jeg la meg så da fikk jeg puste. I dag har jeg vert mye bedre,men det begynner å snufse seg til igjen... Nå kom svigermor og samboer for å hjelpe bamsen å male.Stakkar,hjan stod 5 timer og grunnet i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. september 2004 Forfatter #1236 Del Skrevet 23. september 2004 Var hos legen i dag på kontroll. Alt så bra ut.Men han var enig med meg om at hun hadde snudd stumpen andre vei,hodet ligger fremdeles ned,men stumpen er nå på andre sida.Hadde masse aktivitet i gårkveld så det var nok da hun gjorde det. Veide 0,8 kg mindre enn hos jordmor sist da. Fikk også aktiv sjukemelding,noe som føles ganske ok nå med de søvnproblemene jeg har,pluss forkjølelsen.Er jo bare fire dager til jeg skal jobbe før permisjon da,men det er nå greit å ha muligheten... Ellers så ble bamsen,mor og svigermor ganske ferdig med gangen i går,mangler bare litt på listene og litt finpuss.Og kanskje kan svigermors sambo fikse det med kjellertrappa.Han hadde visst en lur plan på hvordan det kan løses... Fikk en telefon nettopp og har nå lovet å passe venninnes 3åring et par timer neste fredag(med litt formforbehold da...)Ser for meg at det kan bli rimelig travelt...Tror jeg må lete opp hvor der er lekeplasser i området, eller kanskje vi skal bake kake...Må legge en slagplan Skal i forening i kveld.Håper det blir noe god mat,at det ikke blir for sent, at jeg ikke blir verre og at Miss Hyper er litt mindre hyper og relativt lykkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. september 2004 Forfatter #1237 Del Skrevet 23. september 2004 Tok den der mental alder testen og fikk: 18 år eller under... :o Vet ikke helt hvordan jeg skal ta den.. :oops: Holder meg godt til å være snart 30?! Superbarnslig?! Miljøpåvirket?! Noe feil med testen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1238 Del Skrevet 24. september 2004 Juhu! Jeg skal på REM konsert! 8 biletter bestillt. Vi har allerede prøvd å booke svigermor som barnevakt Hyttetur blir sikkert også gøy,og nå har jeg lett frem strikketøyet mitt også.Må jo gjøre en innsats nå for å få teppet ferdig før babyen kommmer.Kan være jeg klarer det i løpet av helgen?! Fint vær her iallefall.Og bamsen er sendt på gaviscon- oppdrag. Tror ikke sjokolademelk er noe smart trekk mot halsbrann... Rev av tapen i dag og kan konstantere at bamsen har vært flink.Så veldig bra ut.Mistenker mor og svigermor for å være "slopsehøner"... Men det kan vel ordnes med whitespirit og barberblad. Fant ut at vi ikke gadd begynne på kjellertrapprosjektet enda. Bamsen hadde tenkt å gjøre det i gårkveld,men han hadde jo ikke blitt ferdig siden vi skal bort i helga,og neste uke er travel,og da fant vi ut at vi kan heller leve med det slik en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. september 2004 #1239 Del Skrevet 24. september 2004 Så gøy med REM konsert da og barnevakten er så og si booket ikke verst. Er nok mange som vil sitte barnevakt tenker jeg. Takk for hilsen i dagboka mi koz du stikker innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2004 #1240 Del Skrevet 24. september 2004 Ønsker deg og dine en hyggelig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå