Tilde Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #1061 Del Skrevet 18. juni 2004 Ja,jeg er så heldig om dagen at det nesten er litt farlig... Har det veldig bra om dagen,sommerferien nærmer seg også med stormskritt Var å grillet i dag,og det var koselig, men en litt kald fornøyelse.Også har jeg fått skutt litt med vannpistol... Gøy å være litt rampete.. Bamsen er på båttur med jobb i dag,enda et opplegg uten følge. Får visst aldri treffe de nye kollegaene hans, jeg. Blir litt forvirra med alle navnene uten fjes altså... Jeg skal til noen og spise taco,og det blir sikkert koselig det også.Skulle være fest med jobben også hjemme hos ei,får se om jeg orker å stikke innom.Tror ikke det egentlig,ikke så gøy når alle andre drikker.Liker ikke helt ruta jeg i tilfelle må gå hjem alene heller.. Iallefall: Utrolig deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. juni 2004 #1062 Del Skrevet 18. juni 2004 Gratulerer så masse med nytt hus. Det er en deilig følelse - ikke sant...? Nå har dere hele sommeren til å glede dere. Kjekt å se at det går bra. Nå er du over halvveis. Tiden går jaggu fort i andres svangerskap... Ha en strålende helg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 18. juni 2004 #1063 Del Skrevet 18. juni 2004 Så heldig du er som har fått kjøpt hus! Jeg er glad det gikk veien for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 19. juni 2004 #1064 Del Skrevet 19. juni 2004 Gratulerer med Hus da,Tilde! Det har jeg ikke fått med meg.... :oops: Det var kjempe koselig å lese! Ha en riktig god helg! Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 19. juni 2004 Forfatter #1065 Del Skrevet 19. juni 2004 Tusen takk for gratulasjoner jenter! Gleder meg veldig til å flytte til et sted vi skal bo leeenge. Et hus som vi rekner som vårt,og ikke noe midlertidig. Gikk tur med mor og hunden i dag,var innom i flere butikker og så etter stellebord til å ha over badekaret,men de hadde ikke inne. Ei venninne av meg viste meg et på internett i går som hun visstnok har kjøpt til ca 700 kr.Så jo greit nok ut,ikke akkuratt fint vil jeg påstå,men det må nok bli noe liknende på det nye badet vårt.Litt dumt at vi får mindre bad,men så får vi jo vaskerom utenom og større hus.Skal nok gå greit Hm...Tror jeg har lyst til å få tak i et brukt et.Synes det er litt dyrt å betale 700 kr for et stellebord jeg ikke synes er fint... Var også å så Harry Potter and the prisoner of Azkaban i dag. Jeg syntes den var bra,barnslig som jeg er,men bamsen kjedet seg og irriterte seg over critters som gumlet snop,stilte teite spørsmål og fomlet i posene sine... Irriterer meg over småkviser på skuldrene... Og nå våkner jeg tidlig om morgenen av et urolig lite troll , litt kynnere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 20. juni 2004 #1066 Del Skrevet 20. juni 2004 Det høres så koselig ut med nytt hus. .....hmmm... var egentlig bare det jeg hadde å si denne gangen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wit Skrevet 21. juni 2004 #1067 Del Skrevet 21. juni 2004 Det er deilig med nytt hus ja :-) Enig med Mayamor forresten. Andres graviditet går utrolig fort :-) Ha en kjempefin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 21. juni 2004 Forfatter #1068 Del Skrevet 21. juni 2004 Takk! Jeg gikk hjem tidligere i dag. Hodepine,halsbrann og slakk i hamsen... Kunne ikke bidra med noe fornuftig,følte meg temmelig elendig så jeg ga sjefen beskjed om at jeg gikk, og tuslet meg avgårde uten å si god sommer til folk.Orket ikke noe oppstyr. Nå får jeg vel gå å ta de ekle gaviscon tabelettene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1069 Del Skrevet 22. juni 2004 Stod nettopp opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1070 Del Skrevet 22. juni 2004 Hvorfor kommer alltid onkelen min på besøk når jeg ikke har kledd på meg?! Satt her og surfet i trusa med rensekrem i fjeset,-DING DONG!! Litt flaut når jeg alltid åpner døra sent og han spør om jeg nettopp har stått opp. Neeeiiidaaa.... :oops: Men det er jo koselig å få besøk da.Et sted måtte han jo gjøre av segt når tanta mi er hos frisøren.Dessuten så hadde de visst tipsa noen om huset vårt i går Tror det er de samme som var på visning på det vi kjøpte. Spørs om de vil ha vårt da... Foreløpig har vi to interesserte, skulle ønske det var flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. juni 2004 Forfatter #1071 Del Skrevet 22. juni 2004 Mulig jeg er teit nå, men jeg blir litt og ! Fikk telefon fra sjefen om hvordan det gikk med meg i dag,hun var litt bekymret osv,etterhvert kommer det frem at de ryddet pulten min og hyllene mine etter at jeg hadde gått hjem i går... Så nå er jeg flyttet til et bord inntil en vegg(facing the wall)uten skuffer eller noen ting Permene mine var nederst i noen hyller et annet sted i rommet.Og alle tingene mine(ja,jeg har masse stuff..) ligger oppå dette bordet.. Det så visst ikke så bra ut,-om jeg ville komme å hente noe en dag?! GRRRR.... Greit nok,det blir trangt om plassen når vi er 2 gravide for mye(!) etter ferien(vi er visst veldig i veien..),men jammen kunne de ha roet ned tempoet litt... *fnyse* *mumle i skjegget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1072 Del Skrevet 23. juni 2004 UL i dag klokka 8, og lille Bompi var definitivt våken! :hjerter2: Viftet med armer og sparket slik at både jeg og jordmor kjente det,og bamsen så det.. Nå lå hun litt dumt til med ryggen oppover og hode og føtter nedover,så vi fikk ikke noen bilder med oss hjem. Men det er kjempegøy å ha sett og hørt henne uansett,om vi ikke fikk bilder med hjem til å sammenlikne med de andre fra tidligere.Det var ingen tut i dag heller.. Fornøyd med det!! Hadde vært litt dumt med de klærne vi allerede har kjøpt da... Alt så fint ut,hun lå litt over normalen (ca 9%),hadde næringsvett mente jordmor.Hjerteslag 150, sf mål var vel 21 tror jeg,og jeg hadde lagt på meg 1,3 kg. Ellers så tror jeg at jeg skal låne noen bukseseler av far,har nemlig litt bukseseg i denne mammabuksa,ikke helt behagelig.Ringte å hørte med ham hvor de lå hen,så jeg tripper nok bort om en stund,låser meg inn og leter.Hadde tenkt meg på shopping i dag,men vet ikke helt om jeg gidder.Har sett Ricki Lake og Doktor Phil og blitt rimelig sløv... Kanskje jeg skal ta meg en tur med vovven? Gjorde det igår,uheldigvis så dreit hun i et bed akkuratt når det kom masse biler og folk på sykkel,så jeg måtte ta det opp...Godt det ikke var for en måned siden... Gikk ganske greit egentlig.Da er den barrieren brutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 23. juni 2004 Forfatter #1073 Del Skrevet 23. juni 2004 St.Hans bål er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. juni 2004 #1074 Del Skrevet 24. juni 2004 Så artig at det er full liv på lille prinsessa Gleder meg til jeg får oppleve det om forhåpentligvis om noen mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1075 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja,gled deg Pia! I dag har jeg vært på shopping! Det er bryllupsdagen vår i dag,så jeg måtte jo finne en gave til bamsemums. Tenk nå har vi vært gift i 4 år! Og endelig skal vi bli mamma og pappa... I tillegg til to fine t-skjorter til bamsen så kjøpte jeg ny leppestift og mascara,6 truser, et underskjørt, en shorts og to t-skjorter til megselv.Effektiv! Var ikke mammaklær det jeg kjøpte,kjøpte bare i litt store størrelser Har på meg shortsen nå,deilig! Ble så varm av shopping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 24. juni 2004 Forfatter #1076 Del Skrevet 24. juni 2004 Aaaah,supermett!! Var å spiste ute etter at bamsen kom hjem.Han ble veldig fornøyd med gaven sin og jeg med min.Jeg fikk to stilige vaser som var viklet inn i hverandre, med blomster oppi selvsagt,og i tillegg 4 langstilkede roser. En på jobb hos bamsen hadde visst 2årsdag nettopp og de gav ikke hverandre noe,men jeg mener nå at det er en dag som bør feires. Bare koselig det. Etter vi hadde spist gikk vi og handlet litt babyklær,blant annet en superskjønn grå newborn dress og en lue med bamseører... :rosasmil: Nå er bamsen i badekaret og jeg her, men jeg er så mett og trett at jeg tror jeg må gå og litt snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 24. juni 2004 #1077 Del Skrevet 24. juni 2004 GRATULERER MED 4 ÅRS BRYLLUPSDAG Her kommer :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: roser fra meg en for hvert år :klem2: Det var litt av en handle du har vært ute på dn heldig gris, jeg skulle jo kjøpe meg noen bukser i bergen,men pga min store oppblåste mage ble det ingen handel jo et par sandlaer hi,hi. Klemmer fra Pia (som snart håper hun treffer deg på MSNèn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 25. juni 2004 Forfatter #1078 Del Skrevet 25. juni 2004 til pia! Nå har jeg kjempevondt under føttene,har slavet på kjøkkenet i en time,-minst! Aldri kan jeg begrense meg,alltid må jeg ha altslags tilbehør og sauser.. Men det lønner seg jo til slutt da. Bamsemums tok opp en hamburgerrygg fra frysa,og nå har vi invitert mor og far på den. Har lagd kremet løksuppe også, nam,nam! Bamsen hentet også Baby Trend Tahoe på posten i dag.Litt banning da han skulle sette den opp ja... Så nå står den fremme i stua slik at mor og far kan få beundre verket,he he.. Det er en kombinert lekegrind,reiseseng og stellebord som passer fint i en "liten" bag ellers. Tenkte jeg skulle ha den på stua eller tvstua litt permanent jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 26. juni 2004 Forfatter #1079 Del Skrevet 26. juni 2004 Den store kikke-på ting-og-tang-vi-trenger-dagen... Var på Olsen for å se etter stellebord for badekar(men jeg likte ikke det de hadde,dessuten var det dyrere enn det på nettet) og på Tvedt for å se på spisebord/ stoler og stressless..Bamsen så også en avansert babycall med videoovervåkning,så den har han virkelig sett seg ut.Gutter og tekniske duppedipper... Men vi handlet ingenting da,det var heller ikke planen. Så reiste vi til svigerfar og sjekket sprinkelsengen til svoger som stod i kjelleren der,den var helt fin så den vil vi låne.Masse penger spart Også var vi innom jobben min litt... Ellers ble det en rolig kveld, grillet og så tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. juni 2004 Forfatter #1080 Del Skrevet 27. juni 2004 He he..Kom på jeg skulle gjøre et lite eksperiment.Hentet frem dette om drømme huset som jeg skrev for en stund siden, så nå har jeg tenkt å gå gjennom å se hva jeg har fått og ikke... Hmmm.. mitt drømmehus: *3 etasjer,med loft til oppbevaring av dilldall - 2 etasjer,med loft ,boder og garasje til oppbevaring *ikke særlig skråtak i 3. etasje - ingenting skråtak utenom himling i stue *stort foreldresoverom med egen garderobe, utgang til altan og inngang til eget bad - delvis,garderobeskap på hel vegg, utgang terrasse, men ikke inngang til eget bad,det er i gangen utenfor *2 store barnesoverom med store garderobeskap - ikke så veldig store,men ok *stort fliselagt bad i "lune" fliser med to servanter, steamdusj,do og hjørnebadekar,-ok,boblebadekar siden bamsen er så glad i det -to servanter og boblebadekar,men litt lite med hvite fliser *et mindre bad med dusj,badekar,do og en servant - jupp,men uten badekar *gjestetoalett -jupp *eget vaskerom -jupp *dimming på alle lysbrytere -jupp,alle i 1.etasje *stor stue med spisestue i ene delen, ovn og utgang til terasse -jupp *stort kjøkken/allrom med stor arbeidsplass,peis, mange sitteplasser og med utgang til terrasse -kjøkken med spisekrok *stort kjølerom -nope,stor matbod *to kontor/gjesterom med god skapplass -eh..tvstue oppe som opprinnelig var to soverom,kan alltids sette opp vegg igjen,men jeg tror ikke det *kjellerstue og/eller loftstue med filmlerret og prosjektor -kjellerstue ja,mangler prosjektor og lerret *sentralstøvsuger -nope *badstu siden bamsen vil ha det -nope *stor terrasse med stengrill -ja,men uten stengrill *badestamp på terrrasen siden bamsen(og jeg) gjerne vil ha det også -kan jo komme etterhvert.. *stor garasje med redskapsbod -jupp *brostenslagt gårdsrom -jupp *blomsterbed som krever minimalt med luking - forhåpentligvis.. *ripsbusker,stikkelsbærbusker,blåbærtre,plommetre,epletre og en liten jordbæråker - ripsbærbusk,rabarbra,epletre og kasnkje plommetre *fin utsikt og lite innsyn fra naboer - jupp * naboene bør være koselige og ha barn i rette alder - får håpe det..Er visst en baby i området iallefall.. *ca 1-2 km fra sentrum... -jupp Sånn cirka... -jupp Er sååå fornøyd! Men jeg skal innrømme jeg spekulerer og funderer en del også da..Både på hva som må gjøres av maling og slik,og om vi får solgt vårt eget.Er jo ikke beste tidspunktet nå i sommerferien... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå