Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det, Wit! :P

I går kveld ble jeg "tante"! Ene bestevenninna mi fødte ei lita jente :P Veldig lita da, bare såvidt 2,5 kg....Snakka med den stolte moder og avtalte å komme inn til uka.Gleder meg til å få se henne.Blir nok god lekekompis med min lille :P

Ellers så har lillebror og kjæreste fått seg hund,en søt, litt tjukk jente Beagle på 8 år.Hadde de ikke tatt henne hadde eierene avlivet henne :-? Lillebror og kompiser lagde hundegård hjemme hos mor og far i går, siden det ikke var lov å ha hund der kjæresten bor. Tror jeg må ta meg en tur bort i dag og se nå når det er ferdig.Har lyst å låne henne med meg på tur også. Skikkelig søt,god og trinn :ler:

Bamsen og to kompiser har reist på dragracing i Valle(boys will be boys), så han kommer ikke hjem før utpå kvelden. Ei anna venninne kommer til meg litt senere, og så bør jeg få vasket noen klær og ryddet litt.Men nå har jeg mest lyst til å gå bort å se på hunden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det bare å bli imponert. Jeg har lest igjennom absolutt hele dagboken din... (med fare for å bli stemplet som pcfreak, gal eller med store fritidsproblemer her jeg sitter en lørdagskveld...men det har vært veldig spennende for en som akkurat har begynt utredning...)

Så utrolig flott at du skal ha en liten en! Det er fantastisk at det endelig har lykkes for dere, etter så lang tid!

:klem: fra tyttebæret

Skrevet

Wow!

Må si jeg er imponert,Tyttebæret! :klappe: :bukke:

Det er nå ikke lite jeg har skrevet etterhvert.Takk for at du gadd lese da :P Masse lykke til til deg!! :klem:

Fikk ikke sett bissevovven i dag,hun var ute på tur,så da luftet jeg mamsen i stedet.Gikk tur forbi to hus som er til salgs,og jeg er skikkelig gira på det ene.. Utrolig fint opparbeidet hage med sandkasse og disser i et tre, pluss fin terrasse og brosteins gårdsrom(drittlei singel!!).Ganske fint inne også har jeg sett på nettet,litt lite bad kanskje,men det var boblebadekar :P Ringte og avtalte å få komme og se i morgen.Det andre huset har visning på mandag.

Var også hos venninne og så Ondskapen av Jan Guillou(?!), ble litt provosert av diverse drittsekker som skulle hatt bank der ja... Skulle virkelig ønsket at han banket opp litt flere.Voldelig jeg?! Neeeiiidaaa...

Skrevet

Åh, jeg har funnet huset jeg vil ha!!! :lol:

Så fint og koselig! Skal by i morgen,håååååper vi får det.....

Skrevet

Innbiller meg at jeg brukte titte innom deg før :klø:

Har jeg kuttet deg ut bare fordi du er gravid?

Så misunnelig kan jeg da ikke være :roll:

Fy meg! :fy:

Hei Tilde!

Jeg er ikke helt oppdatert for tida, og har fryktelig dårlig korttidshukommelse (evigvarende ammetåke) :ler:

Går det bra med deg?

Hvor langt er du på vei nå?

Ønsker deg ei fin uke!

:klem:

Skrevet

Spennende med hus kjøp,

håper du får drømmehuset til en grei pris.

Lykke til!

Klem fra

Zinata :klem:

Skrevet

Besøk! Koselig! :P

Her går alt bra.Er 20+2 idag :P

Magen begynner å vise ganske godt, huseierdama spurte om jeg skulle ha...og det skal jeg jo. Når fremmede våger å spør så bør det jo ikke være særlig tvil da.. :wink: Kjenner litt spark nå og da.Bamsen etterlyste mer spark for nå er det så lenge siden han hadde fått kjent noe... :kline:

Er skikkelig gira på huskjøp!

Noen bøy 25 000 over oss i dag,og da bøy vi det samme over dem igjen.Budet vårt står til i morgen klokka 10.Rekner ikke med å få det til det,fremdeles under takst,men jeg håper de andre gir seg kjapt!

Har sååååå lyst på det...Fikk nesten ikke sove i natt,lå og innreda og malte i tankene.. :ler: Det blir vanskelig å konsentrere seg på jobb i morgen!

Skrevet

Så spennende med budgiving! Er enig i at det kan være nervepirrende...jeg håper virkelig at dere kan få det! Lykke til!!! :wink:

Skrevet

Jeg, mor og hunden gikk tur forbi nå i kveld.Mor er supernysgjerrig og klager sin nød fordi vi ikke tok henne med på visning. :ler: Men både hun og far mener det er et skikkelig godt kjøp,utfra beliggenhet,hage og de bildene de har sett.Ble ganske mye hussnakk i dag. Bamsens mor hadde visst også tatt seg en saaaakte sykkeltur forbi...

Men jeg håper det ikke er masse hvite flekker etter bilder og slikt på veggene... :roll:

Håper det går greit å selge vårt.Vil helst tjene myyye :wink: Kommer to takstmenn på torsdag og en på fredag visst.Bamsen sjekker markedet... :wink: Men uff,det blir masse rydding og styr før vi kan ha visning :roll: Må rydde ut alle kattetingene også for eksempel...

Skrevet

GRATULERER!

:dagensrose: :hjerte: :dagensrose: :hjerte: :dagensrose:

Skrevet

Gratulerer med nytt hus!!! :hoppe:

Så spennende, da!

Det er vel bestandig ett eller annet som dukker opp som man ikke er helt fornøyd med når man kjøper hus (som for eksempel hvite flekker på veggene), men det meste går det jo an å gjøre noe med. Oppussing er også gøy. :ler:

Lykke til med takst og selging av nåværende bolig. :P

Skrevet

Takk Zianta og @lfa :P

Er rimelig gira om dagen.Gleder meg masse til å kunne flytte, spekulerer på hvordan ting og tang skal gjøres og hvor mye vi kan få for vårt eget. I følge to ulike meglere så kan vi rekne med å tjene 2-300 000 :danse:

Men ting må skje fort,allerede på mandag kommer det fotograf og tilstandsrapportfyr hjem til oss, og snart blir det visning.Blir masse rydding før det.Må få bort alt dilldall rundt forbi,spesielt på kjøkken og bad.Badet har jeg allerede ryddet og satt noen dyre kremer og parfymer litt sånn strategisk.. :wink: Skal ta kjøkken og litt av stua også i løpet av dagen.Må handle inn noen blomster og frukt til å ha i et fat også.Og plenen må klippes,bed og gardsrom lukes... :roll:

Typisk at bamsen har meldt seg frivillig til flystevnet og at vi skal i familieselskap akkuratt denne helga.Men vi får vel ta det litt sånn innimellom...

Skal gå å klippe meg også i dag.Skal bli herlig med litt forandring, fant ut at det må være nesten 3-4 måneder siden sist...

Skrevet

Rydding på høyt gir...

Bamsen kom hjem tidlig og har vært kjempeflink ute i hagen og i gardsrommet. Jeg har vært kjempeflink inne :wink:

Nå plasker bamsemumsen i badekaret og leser i pappaboka si og pusen og jeg køkser her oppe, litt slakke i hamsen begge to. Tror pus har sovet i hele dag omtrent. Blir plukket opp om en time.

Skrevet

Rampegutt

når du handler dyre ting uten lov

når du klyper meg i puppen foran komfyren

når du spar ugress i oppkjørselen

når du plukker opp truser og boxere fra gulvet

når du svetter mens du jobber

når du stolt ser på magen min på gata

og

når du ringer klokka 4 om natta

det er ikke bare da

men da også

at du er best

best i hele verden

Skrevet

Var å gjennomgikk huset med selger i dag.Mor og far var så "forvetne" at de også ble med,og de var veldig positive etterpå,syntes vi hadde gjort et kupp.. :P

Er kjempeglad jeg også,de skulle sette igjen masse hyller,skap og greier,og det er jo bare kjempebra for oss!

Fotograf og takstmann har også vært hos oss i dag, og jeg er glad den biten er over,måtte flytte på en del ting selv om vi hadde ryddet.Måtte ta stresslessen ut i gangen f.eks fordi den stod litt dumt til for å ta bilde. Men han tok bare bilde av badet vårt oppe,ikke det nede som er bad/vaskerom,synes det var litt dumt,- må jo være salgbart at det er to bad?! Men det står jo da...

I natt måtte bamsen rømme senga fordi jeg lagde rare "knurrelyder"... :ler: Har hørt dem selv idet jeg våkner opp av bamsens frustrerte skubbing,og det er jammen ikke normalt...

Har vært en stressa dag i dag... Det er mandag og jeg gleder meg allerede til helg! :tunge1:

Skrevet

Gratulerer med nytt hus! :danse:

Når regner dere med å kunne flytte?

Jeg snorket da jeg var gravid. Mer og mer jo større magen ble :wink:

Det gjør jeg ikke til vanlig.

Du er forresten flink til å skrive dikt :rosasmil:

Skrevet

Grattis med huskjøp!!

:blomst: Når overtar dere huset da?

Skrevet

Takk murmeldyret og Anki1971 :P

Vi får overta huset senest 9.august, men forhåpentligvis før.Jeg håper på 1. august (for da har vi kommet hjem fra ferie),men det kommer litt an på noen håndverkere... :roll:

Ellers så ser jeg lys i tunnellen!

Helg i sikte! :danse:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Heisann! Er ikke innom her så ofte lenger, men nå måtte jeg se hvordan det går med deg. Her var spennende nyheter!

Gratulerer med huskjøp!!

Du er heldig, Tilde for du har:

Bamsemums-mann...

Baby i magen...

Pusekatt (du har den enda, sant...?)

Nytt hus...

Livet smiler til deg! Nyt det!! :dagensrose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...