Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Selvsagt Zianta! Synes den er kjempesøt selv... :P

Daff dag,bamsen og jeg har nettopp drevet og sett på Malta på nettet,også har vi sjekket eurobonuspoengene våre,ikke så fælt lenge til vi kan reise til Barcelona for eksempel :P Var også inne på Nøstebarn og viste bamsen soveskinn til babyen i lammeull,og han ville kjøpe med en gang,men så begynte ting å gå utrooooolig tregt,så da droppet vi det.Men kinobiletter til i kveld på Kill Bill 2 har vi iallefall fått bestillt.

Dessuten har bamsen innrømmet at han har kjøpt en sportsvogn på Netthandelen...Rampen! Jeg har jo kjøpeforbud,men han kan liksom! :fy:

Jaja,han fikk den til en fjerdedel av prisen visst... Tror bamsen begynner å bli litt gira her :wink:

I dag var jeg flink og rettet en del pluss jeg kokkelerte på kjøkkenet for første gang på lenge.Lagte blomkålsuppe :tunge1: Men nå har jeg sparket igang bamsen til å lage noe,for nå er jeg kvalm og lettere mannevond..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner de fleste bukser å stramme ,må nok snart ty til mammabukser tipper jeg,har to stykker og en gymbuksesak.Må bare få lagt de opp først.Den ene må legges opp 18 cm... Hallo, jeg er ikke så liten heller! :roll: Men det er vel mer onesizefitsall på mammaklær.. Har funnet ut at det ikke er mye fine mammaklær å oppdrive her jeg bor i allefall...

Traff svigermor på vei hjem i dag,og hun spurte om hun skulle sette i gang og strikke,og det sa jeg at hun selvfølgelig bare måtte gjøre :lol:

Hun er utrolig på strikking! Gleder meg til små søte jakker...og kanskje kjoler... :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom og se at alt fortsatt gikk veldig bra, og det gjør det jo :-) Er kjempeglad på dine vegne. :wink: Gled deg til tiden fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Takk for klem og besøk!

Og nå gleder jeg meg veldig til 4. mai!!! Ny UL!!! :hoppe:

Håper det går an å se om det er gutt eller jente...

(Da tror jeg jammen det er slutt på mitt kjøpeforbud...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i trynet...

Hadde besøk i går som ble litt lenge,også klarte jeg ikke legge meg med en gang etterpå...smaaaart.....

Og nå har jeg :kvalm: to morgener etter hverandre...

I går var jeg så teit at jeg tenkte på en brun banan som lå på pulten min på jobb, og om jeg kanskje burde kaste den,-også var det gjort...

I dag var det ikke noen grunn.. :(

Her er hva jeg kunne gjort i morgen:

vist en gjeng tenåringer hvordan man trer kondomer på en svært naturtro,om enn litt vinglete gummidildo :o :ler: Men jeg nektet å ta en slik vikartime...fikk byttet til meg noen noen etiske problemstillinger istedet.Hadde det vært kjente elever,heeelt ok og sikkert ganske morsomt,men ikke når du er vikar... Litt synd jeg ikke fikk gjort det ifjor med egne elever da,men nå vet jeg iallefall om de dildoene til en annen gang... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart Idol! :P

Men jammen er jeg trøtt..

Heldigvis ikke noen spying i dag.

Men jeg bør nok snart krype til korset og gå til tannlegen... :( Tror jeg har et megahull eller har mistet en del av en plombe eller noe,det er iallefall kjempevondt av og til, jeg tygger helst på den ene siden..Men jeg har ikke lyst i det hele tatt! Er ikke redd for tannleger,men jeg er ikke så veeeeeldig glad i dem heller..og når det gjør vondt å få noe på tanna,hvordan vil det da være å borre?!! :o

Og bedøvelse er vel ikke så bra når en er gravid?! Liker ikke dette nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde tatt den lære-å-tre-på-kondom timen litt lenger ute i svangerskapet (med veldig godt synlig mage), har jeg på følelsen at elevene ikke ville tatt timen så veldig alvorlig. :ler:

Husker at vi hadde isopordildoer (på skolen altså). Ikke akkurat så veldig naturtro og veldig små. :lol:

Har det ikke kommet en ny type bedøvelse nå? (eller har svigermor drømt?) En salve eller noe sånt som man bare smører på? Borre uten bedøvelse høres grusomt ut... :hår:

Håper du får en fin og spyfri helg, da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyfri så langt iallefall,@lfa :P

I dag skinner sola og vi har vert og sett på vårsleppet, utrolig mange flotte motorsykler! Så var vi på Plantasjen og handlet litt spanske margritter til 19.90,reiste hjem og brukte sikkert en time på å luke terrassebedet.Helt utrolig irriterende med stauder som brer seg noe helt sinnsykt, og ugress som spretter opp overalt :evil: Røska opp til den store gullmedaljen og hev på med ny jord.Bamsen klippet plenen,gjødslet og vasket vindu, mens jeg plantet og truet rundt med hageslangen... :wink: Det hadde vært såååå gøy å virkelig dasse bamsen,men han lovte grusom hevn med buksevann og greier, så det lureste var nok å la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor::sjarmor::sjarmor: Så flott du er spyfri satser på det er sånn resten av svangerskapet :kul::kul:

Jeg hadde en runde med luking sist helg jeg holdt på i 3 timer phu for et strev men guri så flott det blir etterpå.

De har masse flott på plantasjen så du fikk nok hanldet masse fint, kommer alltid ut med litt ekstra når jeg har vært der.

Håper du har hatt en fin helg :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grinele:

Nettopp komt fra UL klokka 8 i dagmorges og er storfornøyd!

Vi fikk se en søt liten spratlus som viftet med armer og føtter og drakk fostervann.Bamsemums lurte på om det var jordmora som var ustødig på handa,men det var den lille som sprellet i vei. En gang var det nesten som hun vinket :hjerter2:

For ja,det var visst en jente :grinele:

Om det var en gutt så måtte tuten ha gjemt seg utrolig godt sa jordmora. He he,bamsemumsen har ikke helt forsonet seg med tanken enda, og håper på en liten tut skal dukke frem en senere anledning... :ler:

Alt så fint ut,og jeg hadde bare lagt på meg 600 gram.

Men hun forskjøv terminen min... Istedet for 15 oktober som hun sa sist,så mente hun nå 23 oktober.Det var litt dumt,men men..ellers er jeg i skyene!

Lurer på om jeg skal driste meg å en liten søt kjole?! :wink::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, så koselig!!!

Gratulerer gratulerer gratulerer ennå en gang, også ei lita tulle da :hjerter2:

Lykke til på kjolejakt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerter2: åhh kan tenke meg det ble noen tårer i øyet da :hjerter2:

Spring og kjøp et søt kjole du :kose:

Er så glad når jeg leser at alt går bra med dere :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to :P

Kjøpte faktisk en søt rød og hvitrutete kjole med litt puffermer, blomsterbroderi langs nedre kant og to små lommer foran med bamsebroderi på :lol: Skikkelig søt! Så jeg måtte bare..Kjøpte også en stilig trøye med bamse som snorkler og kaninen som bader.Den går jo til begge kjønn da.

Mor kom også innom utpå kvelden,var så nysgjerrig på ultralydbildene av det første barnebarnet sitt at.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, med mest sannsynlig ei jente !

Og den kjolen er utrolig søt på :P

Vesla har den, (ihvertfall hørtes den utrolig lik ut som hennes) og er skikkelig yndig i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vimsevips :P

Hvis kjolen er kjøpt på Lindex så er det nok samme kjolen.Den er iallefall utrolig søt og yndig ja...Gleder meg til den!

I dag har det vært en laang dag,var foreldremøte om kvelden så jeg reiste ikke hjem,ble bare på skolen.Det var ferdig litt over 7,og så var det rett i Enjo selskap hos ei venninne.Kjøpte ingenting,selv om den moppen var utrolig fristende...

Nå de siste dagene har jeg hatt mye halsbrann,hodepine og rare drømmer.Skikkelig stressdrømmer.Bamsen sa jeg hadde mareritt i natt også der jeg lagde rare lyder.. Forklarer kanskje litt hvorfor jeg er så trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bla...bla...bla....rare lyder.....bla....bla...bla...trøtt......

Høres ikke akkurat ut som mareritt, men........ :sjarmor:

Så gøy at det blir en jente, da. :P

Får bare håpe at din jordmor er "flinkere" enn en annen jordmor som også ga de vordende foreldre beskjed om at det blir nok ei lita tulle, ja.

Foreldrene hamstret inn massevis av rosa jentetøy og jenteting og ut ploppet det en liten gutt i stedet. :grinele:

Har du noen magefølelse selv, da?

Jeg "visste" at jeg kom til å få gutt (fikk ikke vite kjønnet på ultralydene) og fikk rett på det. Merkelig følelse. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeel, jeg "vet" at det blir en jente jeg da... :sjarmor:Håpe, håpe..

Og de rare lydene er klynk og hyperventileringsgreier til din informasjon, frekke bompisau! :-x :wink: Ja,men altså,jeg drømmer noe sinnsykt,masse stressende realistiske surrealistiske greier,men jeg glemmer det ultrakjapt da...heldigvis...Pleier å måtte på do i 5 tiden, da er jeg for trøtt til å tenke på "Hva var det egentlig jeg drømte?!" :o

I dag er det over 24 grader her! :kul:

Egentlig ganske sjokkert...Heldigvis hadde jeg en tskjorte liggende på jobb for jeg svettet ut den langarmete toppen jeg hadde rimelig kjapt med springing i trapper og greier.

Da jeg kom hjem i dag hadde lillebror låst seg inn og spilte data.Haqn mente jeg hadde fått en imponerende mage :rosasmil: men ville ikke vite om det ble gutt eller jente,så når jeg visste heeelt sikkert,så måtte jeg holde det hemmelig.Så fikk jeg kjempelyst på kinamat og bestilte takeaway til meg og blakke halvsyke lillebror.Helst ville jeg reist ned på resturanten,men han ville ikke "vise seg offentlig " siden han var syk..

Hi hi,nå kom bamsen hjem i høghalsa svart jumper :ler: Det ble rett i kortbuksa!Han spiser sikkert restene mine,en lunsj er jammen stor....

I kveld skal vi på pizza og Idol hos vennepar. Tror jeg skal ta med noe dip og grønsaker også.

Også har venninna mi kjøpt bilbelte for meg idag! 400 bølls... :roll:

Men jammen er det helg! :hoppe:

GOD HELG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...