Gå til innhold

Tildes "prøvelser"

Tilde

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Hvordan gikk det hos legen i dag da...? :ler:

Tenker på deg og er glad når jeg kikker innom og ser at alt står bra til. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk bra hos legen :wink:

Han sa at han var glad og lettet for at det gikk bra etter de blødningene jeg hadde,og at alt så fint ut.De kløgreiene var ikke farlig,men kunne jo være ubehagelig...Ja,gjett! :-x Tok celleprøve også, fikk litt sjokk da han stakk ene fingen inn i rompa.. :sjokkert: :oops: Er det normalt?! Blodprøvene gikk greit nok, hun stakk meg to ganger, og siste gangen svei det kjempemasse for hun måtte ta på en utradisjonell plass som hun sa. Hadde litt saker i urinen ,men det var visst ikke farlig så tidlig.

Kom for sent til gavekjøpingavtale med venninne M pga blodprøvene,jeg er en vanskelig "kunde" der.. :wink: Traff også tilfeldig på venninne A, også måtte jeg ha noe å spise for å ikke omkomme,så da satte vi oss litt på kafe.

Da jeg kom hjem var det lapp i posten om at FedEx hadde prøvd å levere pakke til meg :sinnatagg: Skikkelig irriterende!

Der kom bamsen,vi skal gå og handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å ringe FedEx innen kl.16.00... :evil:

Ellers så lo de frekke kollegaene mine av meg i matpausen idag, snøft... Ikke sååå lett å være både kvalm og klø noe infernalsk på lårene og på rompa... :tunge1: Så nå har jeg vært og kjøpt meg aloeverakrem slik at jeg kan smøre meg med det om det skulle skje igjen,noe det ganske sikkert gjør. :roll: Jeg trodde det kanskje var appelsinjuice jeg reagerte på,men i dag og i går har jeg ikke drukket det,og jeg ble rødprikkete og klødde likevel.En kollega sa at hun hadde hatt sånn hun også,hun trodde det var elveblest...Ellers litt trøtt, og sliten i rygg og hofter,men det var veldig koselig å begynne igjen. :P

Har også fått invitasjon til jubileumsfest fra videregående,men de smaaarte folkene som inviterer har ikke satt på dato.. :roll::ler: Det er egentlig ganske morsomt... :ler:

Vet jammen ikke om jeg vil gå uansett,jubileumsfesten fra ungdomsskolen var utrolig tåpelig iallefall.Alle var liksom tilbake der de var, skulle være sååå utrolig kule og sjekke opp de de ikke hadde fått sjekket opp før,ble drita,noen sloss visst,en strippa :roll: osv.... Men det frister jo litt også på en måte... Noen hadde kanskje vært koselig å sett igjen,men jeg tipper at akkuratt de kanskje tenker som meg, og uansett kan jeg ikke drikke. :-? Det er jo nesten et must skal en overleve en slik kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at det ikke er elveblest? Det har jeg hatt et par ganger, fant aldri ut hva det var jeg ikke tålte, men det klødde som bare det... :-?

Skjønner godt at du ikke har så lyst på jubileumsfest. Skulle egentlig hatt i påska vi også, men pga. manglende interesse ble det heldigvis avlyst. :ler:

Hva er det i pakken du venter på, da? *nysgjerrig* :ler:

Malta blir sikkert bra, bare du husker å reise avgårde på riktig dato. :wink::grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm,føler jeg meg litt mobbet her nå?! :wink:

Joda,tipper det er elveblest.. Fikk litt kløe i dag også, og siden vi bare var damer tilstede akkuratt da dro jeg ned buksa og smørte på med aloe vera. Det hjalp! :P

En eklere sak,- i dagmorges spydde jeg skikkelig :kvalm: Bamsen som lå i senga fikk sjokk og fikk ikke sove sine siste dormeminutt etter alle de ekle lydene han hørte :ler: Måtte ha med meg en plastpose på toget i alle tilfelle..Uff,det hadde jammen vært skikkelig flaut...

Og i dag fikk jeg pakken! Den inneholdt en del scrappesaker som klister og ark som jeg hadde bestillt.Ble litt irritert over to ting som ikke var slik som jeg trodde, det er vel min egen feil...,men stort sett fornøyd da.

I dag var vi å spiste komle,kjempegodt!! :tunge1: Utrolig mett enda.

Dessuten fikk jeg meg 3 nye t-skjorter på bamsens regning :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da ikke gøy med spying nei!Men men,siden du vet grunnen så går det vel greit!

Skal på senteret sammen med med mannen nå,så kanskje jeg kan få meg litt klær av mannen...Siden han fikk sååå mye igjen på skatten! He he.

Ha en fin dag!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes lurt ut Lilletrollet! :ler:

I dag spydde jeg ikke! Men jeg har klødd litte grann... (Det er så utrolig gooooodt.. :oops: )

Nå har jeg nettopp vært flink og lagd noen gøy norskoppgaver så nå suser jeg litt her.

Det er snart helg!!! :hoppe: Og i kveld er det Idol! :hoppe:

Ellers så er jeg kjempeglad for at de nok har funnet Gunn Merete Lode sin drapsmann! Hurra for DNAbevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg Tilde! :P

(....Jeg følger med selvom jeg har vært litt slapp til å skrive hilsen i det siste... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg ja! :P

Nå har jeg sett på barnedåp, og en tåre og to har blinket,ja... :wink:

Det tegner til å bli en sløv dag hjemme, bamsen er ikke helt i storslag. Jeg ville hente den elektriske hekksaksa hos svigerfar slik at bamsen kunne kutte hekkene,men det var visst ikke helt populært.. :ler:

Ellers skulle jeg ha vasket noen klær og kanskje ryddet litt.Orker ikke noe hagearbeid i dag, jeg heller tror jeg, selv om jeg ser ugraset dukker opp... Stiler utsetter jeg til i morgen :wink: Dette blir nok en sløv dag ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en rimelig sløv helg,ja.. Ingenting hagearbeid gjort. :fy:

Så "Kill Bil"l i går på dvd og i dag så vi "Along came Polly". Jeg har popkornmage, og angrer bittert på de hvitløksbaguettene jeg spiste før i dag,nå raper jeg hele tiden..dessuten så stinker jeg ifølge bamsemums :tunge1:

I morgen skal lillebror låne katteburet vårt for å ta sin pus til kastrering.Stakkars...,men det er jammen den mest psyko katten jeg har opplevd,- søt,men angriper,klorer og biter noe helt sinnsykt.Den var jo kattunge da vi passet på den da,men den har visst ikke bedret seg...

Håper lillebror er med og ser på... :sjarmor:

Bamsen likte ialleafall ikke helt det han så da vår pusesnacks var igjennom det samme(Jeg får ennå litt dårlig samvittighet når jeg tenker på det...)

Nå er det bysselalletid :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ut og gå en tur i gårkveld,var så utrolig kvalm,måtte bare ut. Bare far var hjemme,men det passet godt for han skal fikse noe for meg,så da fikk vi begynt på det.På vei hjem igjen brakk jeg meg nesten hver tiende meter... :ler: Det er så galt at det er ganske morsomt... Følte det ikke hadde sett helt bra ut om noen i bilene så jeg spydde.. :ler:

Etter jobb i dag var jeg på kinaresturant med mor og bamsen. Kjempegodt! :tunge1: Ellers så glemte jeg å ringe jordmor i dag...grrr... Skal prøve å få meg time i uke 16,og er nå snart i uke 15,så det haster jo litt å få tak i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen hanni :P

I dag gikk jeg hjem fra jobb i 13tiden pga en forferdelig hodepine pluss annet "smårask". Tok en paracet og gikk rett og la meg,så nå har jeg sovet ca to timer,føles litt bedre, men ikke helt på topp kan en si. Vil ikke bli syk nå, traff ei i dag som ikkke var helt god og ei som hadde en syk mann,håper ikke de har smittet meg med noe.Håper det bare er vanlige graviditetsgreier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff ei som ikke var helt god? :hoho:

Sorry, men den tolker jeg i en helt annen retning... :ler:

Skjønte hva du mente, da.

Synd at du er så plaget med kvalme og andre ulumskheter... Håper det roer seg etter hvert... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: he he..hun er kanskje ikke helt god heller..

Nettopp kommet inn fra luftetur med bamsen, gikk lengre enn vi hadde tenkt fordi foreldrene mine var ikke hjemme så da kunne vi ikke plage dem.Istedet gikk vi og siklet på alle de nye, store, flotte husene som har poppet opp i nærheten.Kikket uhøflig leeenge inn vinduer og beundret store terrasser,fasader og brosteiner i gårdsrom osv,-kunne nok ha flyttet inn i en god del av de husene,ja... *drømme,drømme* Men det er nok ingen som selger der med det første...

Jeg har ikke lyst til å bygge selv(-eller jo om jeg hadde en god del mill. så skulle jeg heller gjort det :wink: ), vil gjerne kjøpe et fiks ferdig koselig hus,som kanskje bare trenger litt nye tapeter og malingsstrøk. Vi trives jo ganske godt her vi bor da,og kan godt bo her en stund til, men jeg vil gjerne ha litt større hus,finere bad, større soverom og ikke vertikaltdelt slik vi har nå. Dessuten så haaater jeg singelen og ugresset som presser seg gjennom i gårdsrommet vårt...og når jeg tenkler meg om så haater jeg alt ugresset som dukker opp i det store bedet vårt mot veien også :evil: Jeg liker ikke å luke!

Hmmm.. mitt drømmehus:

*3 etasjer,med loft til oppbevaring av dilldall

*ikke særlig skråtak i 3. etasje

*stort foreldresoverom med egen garderobe, utgang til altan og inngang til eget bad

*2 store barnesoverom med store garderobeskap

*stort fliselagt bad i "lune" fliser med to servanter, steamdusj,do og hjørnebadekar,-ok,boblebadekar siden bamsen er så glad i det

*et mindre bad med dusj,badekar,do og en servant

*gjestetoalett

*eget vaskerom

*dimming på alle lysbrytere

*stor stue med spisestue i ene delen, ovn og utgang til terasse

*stort kjøkken/allrom med stor arbeidsplass,peis, mange sitteplasser og med utgang til terrasse

*stort kjølerom

*to kontor/gjesterom med god skapplass

*kjellerstue og/eller loftstue med filmlerret og prosjektor

*sentralstøvsuger

*badstu siden bamsen vil ha det

*stor terrasse med stengrill

*badestamp på terrrasen siden bamsen(og jeg) gjerne vil ha det også

*stor garasje med redskapsbod

*brostenslagt gårdsrom

*blomsterbed som krever minimalt med luking

*ripsbusker,stikkelsbærbusker,blåbærtre,plommetre,epletre og en liten jordbæråker :ler:

*fin utsikt og lite innsyn fra naboer

* naboene bør være koselige og ha barn i rette alder :ler:

*ca 1-2 km fra sentrum...

Sånn cirka...

Tror jeg bør vinne i lotto snart altså! :Nikke:

Det er jo lov å drømme... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk det samme! :P

I dag har jeg vært flink.

Gikk tur med mor,og hun kjøpte nye sko til meg :P ,pluss vi spiste softis i sola.Traff masse kjente og fikk en del fregner.Etter det var bamsen og jeg på hagesenter og kjøpte inn gjødsel til å kverke mose i plenen,og nye planter til krukkene mine.Så reiste vi til svigerfar,var sosiale og hentet hekksaks.Så nå er hekken fin, og jeg har plantet i krukker og luket i et bed.Phuuu...

Men strengt tatt var det ikke det som var planen i dag, jeg skulle være flink og få unnagjort en del før tentamene "kicks in",men det var det absolutt for fint vær til :wink: Får nesten håpe det regner i morgen...

Var forressten flink i går også da vi syklet bort til vennepar for å se Idol.Aberet er vond rumpe i dag...

Senere skal vi være sjåfører for to kompiser av bamsen,så kanskje det blir noe kino eller mat i Stavanger i kveld.Kill Bill 2 har vel komt nå...Vi får se.

Ellers så er den ene brystvorta vond, knopper seg hele tiden og verker.Våknet i dagmorges av at den var øm.Men da er vel alt som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at alt står bra til med deg.

Den var bare kjempe søt den termin linjen du har fått deg i signaturen din. Hvis jeg skulle bli gravid må jeg få "kopiere" den.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...