AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #941 Del Skrevet 21. august 2022 Skulle ønske denne tråden fikk mye mer oppmerksomhet!! Anonymkode: bc2d0...1bd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. august 2022 #942 Del Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skulle ønske denne tråden fikk mye mer oppmerksomhet!! Anonymkode: bc2d0...1bd Enig. Dette er kgs koseligste tråd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samuelle Skrevet 30. august 2022 #943 Del Skrevet 30. august 2022 (endret) Jeg har begynt å tegne Crouqi. Det er fryktelig vanskelig, men moro. Vi har en levende modell, og får 1-3 min å tegne vedkommende, før stillingen skiftes. Da må man slippe seg løs, det er ikke tid til å ta mål og finsikte. Her er et par av mine. Jeg fikk 2 min på disse. Edit: Jeg får ikke lastet opp bildene. Det står at jeg har brukt opp min tilgjengelige vedleggskapasitet. Jeg prøvde å slette noen av de første tegningene mine, men fikk likevel ikke lov. Synd, da er det visst slutt på mine bidrag i tråden 😨 Endret 30. august 2022 av Samuelle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. august 2022 #944 Del Skrevet 31. august 2022 Samuelle skrev (20 timer siden): Jeg har begynt å tegne Crouqi. Det er fryktelig vanskelig, men moro. Vi har en levende modell, og får 1-3 min å tegne vedkommende, før stillingen skiftes. Da må man slippe seg løs, det er ikke tid til å ta mål og finsikte. Her er et par av mine. Jeg fikk 2 min på disse. Edit: Jeg får ikke lastet opp bildene. Det står at jeg har brukt opp min tilgjengelige vedleggskapasitet. Jeg prøvde å slette noen av de første tegningene mine, men fikk likevel ikke lov. Synd, da er det visst slutt på mine bidrag i tråden 😨 Ta kontakt med moderator, kanskje de kan hjelpe deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 31. august 2022 #945 Del Skrevet 31. august 2022 Samuelle skrev (På 30.8.2022 den 12.52): Jeg har begynt å tegne Crouqi. Det er fryktelig vanskelig, men moro. Vi har en levende modell, og får 1-3 min å tegne vedkommende, før stillingen skiftes. Da må man slippe seg løs, det er ikke tid til å ta mål og finsikte. Her er et par av mine. Jeg fikk 2 min på disse. Edit: Jeg får ikke lastet opp bildene. Det står at jeg har brukt opp min tilgjengelige vedleggskapasitet. Jeg prøvde å slette noen av de første tegningene mine, men fikk likevel ikke lov. Synd, da er det visst slutt på mine bidrag i tråden 😨 Så dumt, håper moderator kan hjelpe. Hvis ikke får vi alle sende melding og klage til mod.teamet. Crouqi er så spennende, og trener øye-hånd og sikkert flere sanser. Likte de korte sekvensene, og vi fikk litt pause mellom hver modell. Jeg slappet av, tok et raskt glimt av hovedlinjene, veldig spennende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 7. september 2022 #946 Del Skrevet 7. september 2022 Storebrødre må trøste, tørke tårer og neser, jage bort monstre, lese eventyr på engelsk og høre på minst tre timer prat om Roblox hver dag. Minst. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 12. september 2022 #947 Del Skrevet 12. september 2022 En ferdig, og en halvferdig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 13. september 2022 #948 Del Skrevet 13. september 2022 On 9/12/2022 at 2:25 AM, Cockerlover said: En ferdig, og en halvferdig. Jeg syns jeg ser en forbedring fra dine tidligere innlegg! 😄 Spennende å følge med på. Likte veldig godt den som er ferdig. Blir spennende å se når den andre er ferdig også 🙂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 15. september 2022 #949 Del Skrevet 15. september 2022 jaromei skrev (På 13.9.2022 den 7.00): Jeg syns jeg ser en forbedring fra dine tidligere innlegg! 😄 Spennende å følge med på. Likte veldig godt den som er ferdig. Blir spennende å se når den andre er ferdig også 🙂 Takk. Hyggelig å høre Nå er den så og si ferdig. Endrer seg en del underveis! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cockerlover Skrevet 11. oktober 2022 #950 Del Skrevet 11. oktober 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. oktober 2022 #951 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 1.7.2019 den 20.42): Da har jeg vært og kjøpt litt mer utstyr. Fikseringsspray og ny og større blokk med ark i ulike farger. Blir gøy å prøve noe nytt. Sjekket også ut pasteller. De hadde det ikke inne akkurat nå, men jeg skal få bestilt det også etter hvert. Har aldri prøvd, så det må klart prøves Holder fremdeles på med samme bildet, men har kommet mye lenger nå. Har også noen ideer om hva slags bilde jeg har lyst til å lage på neste bilde. Tenkte på å tegne noen sinte aper på ei fjellhylle som kaster Stein etter hyener. Men får se hva jeg lander på. Må først bli ferdig med det jeg holder på med. håper flere av dere har lyst til å være med på tråden 🙂 Anonymkode: 8de9d...1dc Kan du legge det ut når det er ferdig ? liker og se på fine malerier var ei her som hadde tegnet en fin Tiger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. oktober 2022 #952 Del Skrevet 11. oktober 2022 Tegner på baksiden av konvolutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2022 #953 Del Skrevet 11. oktober 2022 Så fin tråd,viste ikke at den eksisterte. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #954 Del Skrevet 11. oktober 2022 Daryl Dixon skrev (6 minutter siden): Så fin tråd,viste ikke at den eksisterte. Hva er historien her? Anonymkode: d7f3d...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2022 #955 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er historien her? Anonymkode: d7f3d...6b8 Alt fra hat til kjærlighet, det du vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2022 #956 Del Skrevet 11. oktober 2022 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Alt fra hat til kjærlighet, det du vil. Ja, det var egentlig veldig mye følelser og tanker bare utifra den tegningen, godt gjort. Anonymkode: d7f3d...6b8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. oktober 2022 #957 Del Skrevet 11. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det var egentlig veldig mye følelser og tanker bare utifra den tegningen, godt gjort. Anonymkode: d7f3d...6b8 Takk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #958 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg har alltid vært helt ræva til å tegne men tenkte jeg skulle teste etter å ha sett en "steg for steg" video på Youtube. Er det noe håp eller er dette noe alle kan hvis man følger en video? 🤓😜 Anonymkode: c4e68...57a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #959 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har alltid vært helt ræva til å tegne men tenkte jeg skulle teste etter å ha sett en "steg for steg" video på Youtube. Er det noe håp eller er dette noe alle kan hvis man følger en video? 🤓😜 Anonymkode: c4e68...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. oktober 2022 #960 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har alltid vært helt ræva til å tegne men tenkte jeg skulle teste etter å ha sett en "steg for steg" video på Youtube. Er det noe håp eller er dette noe alle kan hvis man følger en video? 🤓😜 Anonymkode: c4e68...57a Mye liv og lys i det øye. Jeg er ingen ekspert, men håp er det mye av her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå