Gå til innhold

Kontaktformidlingstjenester som Persontreff.no og weepz.no

Gjest anonym

Hvilken kontakside på internett er best`?  

1. 1. Hvilken kontakside på internett er best`?

• www.persontreff.no
      0
    • www.weepz.no
      3
    • spraydate.nettavisen.no
      4
    • nettvenn.sol.no
      1

Anbefalte innlegg

Hei,

Kunne godt tenkt meg en diskusjon der personer kommer med sine erfaringer og tips til de forskjellig kontaktformidlingssidene. Selv bruker jeg www.persontreff.no og www.weepz.no, og er mest fornøyd med www.persontreff.no. Jeg synes den er best fordi det er seriøst og man kan søke etter så mye forskjellig der, som reiserpartner.

Mvh

Siri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lisbeth

Hei,

Jeg skjønner ikke hvordan man stemmer på denne siden, kan noen hjelpe meg? :-?

Uansett så tror jeg slike former for kontakt blir mer og mer akseptert. Min venninne traff en på nettet, og de har det kjempefint. Jeg er singel og har lagt meg inn på Persontreff og Kvinneguiden for 2 dager siden, synes Persontreff er best... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Lisbeth: Du må være registrert her og være pålogga for å få stemt.

Så til spørsmålet: Jeg traff samboeren min gjennom weepz. De andre har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Siri og dere andre.

Jeg har benyttet mange av alle kontaktannonsestedene på Internet med blandet resultat. Men det skal sies at det er veldig mye bra. Jeg er enig med Siri, særlig Persontreff virker som en seriøs kandidat, ihvertfall for oss som har passert fjortisstadiet. Jeg har nå truffet Espen gjennom Persontreff, og det har blitt mannen i mitt liv. Alt forandret seg etter at jeg traff Espen - og takk til Persontreff til det. Til andre brukere ønsker jeg å advare mot Spraydate - der er det bare gamle griser. Takk også for et flott diskusjonsforum til Kvinneguiden.

Anita-31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei

Jeg brukte også persontreff en stund og traff han jeg trodde jeg skulle dele resten av mitt liv med. Det gikk galt da så nå sitter jeg her igjen alene.... :cry:

Men ga ikke opp av den grunn og la inn på ny, mne da jeg fikk melding om svar måtte jeg betale for å få se det.... Det likte jeg dårlig.

Så nå bruker jeg finnenvenn.no. Og der virker det seriøst og bra så langt i hvertfall. 8)

Har også brukt weepz. Men hadde litt problemer med den. Fikk ofte ikke åpnet den skikkelig.

Klem fra meg.....

som er still looking for that one..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare gamle griser på spraydate. Unge griser og :lol:

Fant min kjære snusk der 8)

Har merket meg at alle jentene der inne har blitt bifile eller bisexuelle... Lei av pågående mannfolk? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd finnenvenn.no - men der var det ikke noe særlig syns jeg. Og på spraydate er det bare sykt, syns jeg... (selv om jeg nettopp har møtt en som kanskje kan bli noe bra etterhvert der...)

En av de tingene jeg liker ved å bli kjent på nettet, er å skrive lange mail med hverandre for å bli godt kjent. Og på Spray er det en grense på 2000 ord, og det er veldig teit...

Blink er bra syns jeg.... På dagbladet.no - og det er en fin tjeneste å finne venner og, ikke bare kjærester...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...