Gå til innhold

Pynter dere dere til jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lærer vgs. Pynter meg ikke, men passer på at ut ser ordentlig ut. Går som regel i kjole eller skjørt på jobb, og jeg skifter til innrsko/lave hæler når jeg kommer på jobb. Klærne har aldri utringning eller er korte. Nøytral sminke og sjelden smykker. 

Jeg går i kjole også av praktiske grunner. Jeg ser ordentlig ut, og samtidig slipper jeg å passe på at klær og tilbehør passer sammen.

Anonymkode: b87e8...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Legger litt innsats i øyensminken om jeg er i pyntehumør. Ikke noe annet synes uansett. 

Anonymkode: c520e...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stilts

Går så å si alltid i jeans, skjorte (hender enkel tskjorte også nå på sommeren), blazer og høye hæler. Jobber på kontor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter meg vel sjelden, men går normalt pent kledd med enkel hverdagssminke. Som oftest går jeg i. smal jeans med en enkel topp og en dressjakke over (føler jakka stæsjer opp det mest). Av og til mer casual og av og til mer pyntet (skjørt/kjole), kommer an på om jeg skal ha kundemøter eller ikke. Jobber som arkitekt. 

Anonymkode: a1723...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid pent kledd på jobb. Er lærer. Bor på gård og har mye småarbeid hvor jeg ikke er pynta, setter derfor pris på være pyntet når jeg kan ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på statlig kontor. Her er det lite pynting, men vanlige klær. Jeg kler meg normalt, sminker meg lett og prøver å variere på håret. Men i varmen så ender det fort i en knute på hodet. Pynter meg med øredobber og smykke som regel.

Savner ofte den deilige uniformen i helsevesenet, da trengte jeg aldri å tenke på klær eller sminke. 

Anonymkode: 0a073...6f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bienvilleparish

Sminker meg alltid og ordner håret. Må gå med arbeidstøy så mer får jeg ikke pyntet meg. Lastebilsjåfør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer fra dag til dag, men prøver stort sett å se velstelt ut på jobb. Pynter meg litt når arbeidsoppgavene tilsier at det passer seg. Jobber med mennesker i ulike former

Anonymkode: 9e13c...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hva du mener med pyntet. Jeg bruker sminke og litt smykker, samt tøy som enten er klassisk eller in for tiden. Jeg går ikke med kjoler eller skjørt på jobb, med mindre det er like varmt som i fjor sommer, da gikk jeg i sommerkjoler. Jeg er forresten lærer.

Anonymkode: 7fc0c...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...