nat26 Skrevet 15. mai 2005 #21 Skrevet 15. mai 2005 Vennina mi som jeg var og spiste sammen med i går.Hun kommenterte alt jeg spiste og drakk fordi jeg er gravid.Skulle ikke drikke sola det er da ikke bra for babyen,ikke kunne jeg spise dessert for da ble ungen feit.Æsj.... Var godt å få det ut gitt
Alterna Skrevet 16. mai 2005 #22 Skrevet 16. mai 2005 Venninna mi som alltid må overdrive og være så utrolig dramatisk og alltid er syk (skiveutglidning ene uka, lumbago neste uke, men likevel er hun ute og går i butikker i timesvis.. trodde lumbago var seriøst vondt og gjorde at man måtte ligge hele tida jeg... ) Taxisjåføren som jeg hadde på lørdag fordi jeg forsov meg på jobb, og ikke kunne veksle den 500lappen jeg skulle betale med og hun skyldte på meg og sa at det måtte jeg ha opplyst om, at jeg hadde bare store penger, sa jeg bestilte taxien.. hennes jobb er jo ikke mitt problem! De på skobutikken som lo bak ryggen min da jeg gikk ut like før stengetid uten å ha funnet noe i str min (37) fordi jeg er seriøst på utkikk etter nye sko (støvletter og sneakers) og de jeg har nå er helt for jævlige.... ja, thats it for this time...
knøtte Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #23 Skrevet 16. mai 2005 Legger fra meg ungen i etasjen over meg her jeg. Han har begynt å våkne rundt halv syv hver morgen og lager sinnsykt masse bråk. Putter også inn foreldrene hans her, som i det hele tatt lar ham bruke løperhjul inne, hamre i gulvet og kaste ball til hunden inne... Sånn! Håper det hjelper...
LilleBille Skrevet 16. mai 2005 #24 Skrevet 16. mai 2005 Legger fra meg den vonde halsen min her jeg.. VIL IKKE ha halsbetennelse nå :evil:
knøtte Skrevet 16. mai 2005 Forfatter #25 Skrevet 16. mai 2005 Legger fra meg ungen i etasjen over meg her jeg. Han har begynt å våkne rundt halv syv hver morgen og lager sinnsykt masse bråk. Putter også inn foreldrene hans her, som i det hele tatt lar ham bruke løperhjul inne, hamre i gulvet og kaste ball til hunden inne... Sånn! Håper det hjelper... DET VIRKER!!!!!! Ikke lenge etter dette innlegget ble skrevet tok familien med seg hylende unge ut på tur eller noe.... Så dem forsvinne "i horisonten" (vel, mellom to lavblokker...) Nå har det vært stille leeenge.....
knøtte Skrevet 19. mai 2005 Forfatter #26 Skrevet 19. mai 2005 Overleverer herved ped-eksamen min. Værsågod!
Luise Skrevet 19. mai 2005 #27 Skrevet 19. mai 2005 :cry: Att Kallorilla og kjæresten forlot oss på den måte :cry:
Luise Skrevet 6. juni 2005 #29 Skrevet 6. juni 2005 Banken min som ikkje vill låna penge till meg for 2 måneter :evil:
Trampe Skrevet 6. juni 2005 #30 Skrevet 6. juni 2005 Er det plass til en DDE-gal nabo med stort stereoanlegg her inne? :evil: :evil: Oi, det var godt å bli kvitt dem gitt
Gjest SumoBryter Skrevet 22. juni 2005 #31 Skrevet 22. juni 2005 The osmonds.... Jeg hater dem, de ødela mitt liv tro det eller ei..
JKM Skrevet 22. juni 2005 #32 Skrevet 22. juni 2005 Folk som tror de vet bedre enn meg! Selv om de gjør det!
Pleier Skrevet 16. juli 2005 #34 Skrevet 16. juli 2005 Karakteren til sykepleie eksamenen min. Den ødela A gjennomsnittet mitt.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juli 2005 #35 Skrevet 16. juli 2005 Legger de negative tankene mine inn her, jeg.
monja Skrevet 16. juli 2005 #36 Skrevet 16. juli 2005 Slenger igjen sjefen min, regninger og dårlig vær. En lettelse....
Gjest Guest Skrevet 17. juli 2005 #37 Skrevet 17. juli 2005 Legger inn alle skyene over Bergen her, slik at solen omsider kan titte frem...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå