knøtte Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Her kan dere legge fra dere ting som har irritert i det siste, og som dere vil ha langt ut av verden! Det kan være alt fra bråkete nabounger, bikkjer som bjeffer om natten, plagsomme venner, teite ting kjæresten gjør etc. Alt i alt, et sted å plassere alt dere vil bli kvitt..... Jeg begynner med å plassere den forbaskede schnappi-krokodille-sangen her, har hatt den på hjernen i flere dager, og nå vil jeg bli kvitt den! Der var den vekk!
knøtte Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2005 ... og fortsetter med å legge inn dette spillet http://www.ebaumsworld.com/tetris.html som av en eller annen grunn ble kjempegøy når jeg skulle lese.... Få det vekk!
Brunhilde Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 Takk, knøtte! Her kommer den dritne naboen min, alle kattene hennesog bikkjene hennes som bjeffer morgen, middag og kveld. Alle skjellsordene hun spytter ut om noen våger å snakke til henne og alt rotet hun har rundt huset. Kast hele dritten!
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #5 Skrevet 1. mai 2005 Legger fra meg den helvetes skolen, klassen min og alt det styret ifra meg her, jeg.
knøtte Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2005 Legger fra meg eksamene mine her! Jeg og!
knøtte Skrevet 1. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2005 Slenger definitivt badevekten inn her nå!!!!! :evil:
Amanja Skrevet 1. mai 2005 #9 Skrevet 1. mai 2005 Hmm..skal vi se. Den tingen som irriterer meg mest for tiden er den forbaska Schnappi-sangen, den er motbydelig! Og så er jeg irritert fordi jeg har vondt i ryggen, og litt oppgitt over at det er dugnad i borettslaget på tirsdag. Jippi.
Gjest Ninakanin Skrevet 1. mai 2005 #10 Skrevet 1. mai 2005 jeg er trøtt, skal ha eksamen, og vet ikke om jeg skal bli hos kjæresten eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #12 Skrevet 1. mai 2005 Legger fra meg den helvetes skolen, klassen min og alt det styret ifra meg her, jeg. Samme her! Pluss eksen min, han er jeg endelig kommet over!
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #14 Skrevet 3. mai 2005 Dumper herved fyren som her i huset er best kjent som den gamle krøllsauen, vel å merke hvis barna har lagt seg. Åh, guri det var godt!
Gjest SumoBryter Skrevet 3. mai 2005 #15 Skrevet 3. mai 2005 Statens lånekasse for utdanning og deres terror metoder!!! Folk som lar hundene sine gå uten bånd!!! Venninner som aldri ringer!! Ex mannen min!!!!!!!!!
Felixa Skrevet 3. mai 2005 #16 Skrevet 3. mai 2005 Skolen og eksamener! Og de dritt bikkjene til naboen som bjeffer hele tiden! Puh! Det var deilig...
Gjest Aurélie Skrevet 3. mai 2005 #17 Skrevet 3. mai 2005 Grrr! Atter en dag med et rotete kollektiv-kjøkken!! Bor en del gutter her, og de etterlater ALDRI kjøkkenet i ryddet stand. Oppvaska vokser dag for dag. Og midt oppi dette skal jeg lage middag og kose meg??!! Phui! Glad jeg flytter inn i egen leilighet fra høsten av! Aldri mer kollektiv!
Gjest Emera Skrevet 15. mai 2005 #18 Skrevet 15. mai 2005 Åh, alt hagearbeidet som venter! Det gjør meg mismodig... :-(
LilleBille Skrevet 15. mai 2005 #19 Skrevet 15. mai 2005 Rådyrene som spiser opp blomstene mine. :evil: (men de kan få komme tilbake til vinteren)
Gjest Emera Skrevet 15. mai 2005 #20 Skrevet 15. mai 2005 Rådyrene som spiser opp blomstene mine. :evil: (men de kan få komme tilbake til vinteren)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå