AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Jeg har aldri datet noen fra tinder eller andre sjekkesteder før og er så nervøs jeg klarer ikke spise eller tenke. Kan det hjelpe meg litt på vei å be legen om å få en valium for å få slappet av litt? Anonymkode: ac8d5...2ec
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Jeg tar 1 stort glass vin først, jeg. Valium kan være vanedannende og skal ikke spøkes med. Jeg fikk en valium før foredrag en gang og merket uansett ikke forskjell. Anonymkode: 76835...50e 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 For håpentligvis vil ikke legen skrive ut ett b-preparat for en date. Om du har såpass angst at du ikke klarer spise eller tenke, bare fordi du skal møte en til dels fremmed person, så er det nok heller samtale- og eksponeringsterapi du trenger. Anonymkode: 20504...d0f 7
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Rett på valium ja? Dersom du ikke troller, og angst er en gjennomgående ting i din hverdag, så kanskje du kan høre om resept på Atarax. Det er en (ikke vanedannende) allergimedisin som har vist seg å ha effekt mot angst. Anonymkode: 74883...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rett på valium ja? Dersom du ikke troller, og angst er en gjennomgående ting i din hverdag, så kanskje du kan høre om resept på Atarax. Det er en (ikke vanedannende) allergimedisin som har vist seg å ha effekt mot angst. Anonymkode: 74883...bcc Atarax anbefales, trygg medisin som demper frosten og stivheten i kroppen ved angst. Du får også stor matlyst etter et par timer, så denne medisinen har hjulpet meg å legge på meg. Ta 2 tabletter ca. 2-3 timer før daten og kos deg. Anonymkode: 1f794...6f3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Atarax anbefales, trygg medisin som demper frosten og stivheten i kroppen ved angst. Du får også stor matlyst etter et par timer, så denne medisinen har hjulpet meg å legge på meg. Ta 2 tabletter ca. 2-3 timer før daten og kos deg. Anonymkode: 1f794...6f3 Frosten? Anonymkode: 0cfd5...c8d
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 Valium fungerer bra for date, tror neppe legen skriver det ut da. Anonymkode: 8459b...f23
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #8 Skrevet 12. juni 2019 Har KG blitt som Reddit eller? Anbefaler dop! Anonymkode: 0cfd5...c8d 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #9 Skrevet 12. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri datet noen fra tinder eller andre sjekkesteder før og er så nervøs jeg klarer ikke spise eller tenke. Kan det hjelpe meg litt på vei å be legen om å få en valium for å få slappet av litt? Anonymkode: ac8d5...2ec Drikk litt vin. Virker bedre Anonymkode: 3e02f...009 6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #10 Skrevet 12. juni 2019 Synest det er ille om en må ta valium før en date. Du bør kanskje jobbe litt med deg selv. Det ER ikke så farlig, tenk på det som noe hyggelig uansett utfall. Anonymkode: 17f3d...744 4
Duftavsommerregn Skrevet 12. juni 2019 #11 Skrevet 12. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri datet noen fra tinder eller andre sjekkesteder før og er så nervøs jeg klarer ikke spise eller tenke. Kan det hjelpe meg litt på vei å be legen om å få en valium for å få slappet av litt? Alle er nervøse før en date! Om ikke er det psykopater du skal date Si til daten din at du er veldig nervøs, og han vil forstå dette veldig godt. Verre er det ikke, det gjør jeg når jeg dater. Sier ifra om dette, og de jeg dater har akkurat samme følelse. Da forstår man hverandre når man møtes til isen er brutt. Det er jo ikke dette som betyr noe, det er 2 og 3 date når man blir kjent. Da forsvinner nervøsiteten også. Om man da ikke tryner fullstendig på første date da, men det har veldig lite med at man er nervøs og gjøre. Mer at man ikke tenker seg om, og bare viser sin "dårlige personlighet" for tydelig, eller at man ikke klaffer sammen med dette de kaller "kjemi" altså utseende, kropp og at man får en "tenning" på hverandre. 3
Duftavsommerregn Skrevet 12. juni 2019 #12 Skrevet 12. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Valium fungerer bra for date, tror neppe legen skriver det ut da. ha ha ha møte opp til date med "heroin knekk" i knærne Det skulle tatt seg ut! Nei edru og full spenning! Det er så spennende at det kan bli vanedannende i seg selv Nervøs som pokker, men digger å utfordre meg selv på dette.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #13 Skrevet 12. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Frosten? Anonymkode: 0cfd5...c8d Ved angst strømmer blodet til de største muskelgruppene, som kan føre til frostfølelse og nummenhet andre steder på kroppen, f.eks hender og skuldre. Anonymkode: 1f794...6f3 1
MortenMinstelønn Skrevet 12. juni 2019 #14 Skrevet 12. juni 2019 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar 1 stort glass vin først, jeg. Valium kan være vanedannende og skal ikke spøkes med. Jeg fikk en valium før foredrag en gang og merket uansett ikke forskjell. Og det er ikke vin? Endret 12. juni 2019 av MortenMinstelønn 1
MortenMinstelønn Skrevet 12. juni 2019 #15 Skrevet 12. juni 2019 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri datet noen fra tinder eller andre sjekkesteder før og er så nervøs jeg klarer ikke spise eller tenke. Kan det hjelpe meg litt på vei å be legen om å få en valium for å få slappet av litt? personlig starter jeg med litt kokain. Men det tar ofte av og derfor tar jeg noen betablokker og en sovepille for å komme ned. Deretter blir jeg for sløv og velger en runde med speed og en passe avkjølt prosecco. Det får meg i stemning men er ustabil da og svimer av i det jeg fikser slipset og våkner på sykehus. Derfor er jeg singel. Men faen det var en gøy time! Endret 12. juni 2019 av MortenMinstelønn 12
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #16 Skrevet 12. juni 2019 9 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: personlig starter jeg med litt kokain. Men det tar ofte av og derfor tar jeg noen betablokker og en sovepille for å komme ned. Deretter blir jeg for sløv og velger en runde med speed og en passe avkjølt prosecco. Det får meg i stemning men er ustabil da og svimer av i det jeg fikser slipset og våkner på sykehus. Derfor er jeg singel. Men faen det var en gøy time! 😂 Anonymkode: fdf15...414 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #17 Skrevet 12. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri datet noen fra tinder eller andre sjekkesteder før og er så nervøs jeg klarer ikke spise eller tenke. Kan det hjelpe meg litt på vei å be legen om å få en valium for å få slappet av litt? Anonymkode: ac8d5...2ec Jeg hadde slått til med et glass eller to med musserende vin. Valium fungerer ikke alltid så det er ikke sikkert det vil virke uansett. Anonymkode: adf1e...521 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #18 Skrevet 13. juni 2019 Hender jeg tar en øl eller ett glass vin. Kjører jeg har jeg ikke noe valg men da har jeg sagt i fra til han jeg skal møte at jeg er skit nervøs. Da har jeg som regel fått en gedigen og lang bamseklem. D hjalp mye😊. Lykke til. Anonymkode: 5c5d2...4d4
Inwe Skrevet 13. juni 2019 #19 Skrevet 13. juni 2019 (endret) 16 timer siden, MortenMinstelønn skrev: personlig starter jeg med litt kokain. Men det tar ofte av og derfor tar jeg noen betablokker og en sovepille for å komme ned. Deretter blir jeg for sløv og velger en runde med speed og en passe avkjølt prosecco. Det får meg i stemning men er ustabil da og svimer av i det jeg fikser slipset og våkner på sykehus. Derfor er jeg singel. Men faen det var en gøy time! Du er i det minste effektiv som rekker alt det på en time! Endret 13. juni 2019 av Inwe
MortenMinstelønn Skrevet 13. juni 2019 #20 Skrevet 13. juni 2019 (endret) 1 time siden, Inwe skrev: Du er i det minste effektiv som rekker alt det på en time! Mr Effektiv her. Det sitter jo en date og venter. Kan ikke kaste bort tid. Edit. Håper du forstod det var en spøk? Endret 13. juni 2019 av MortenMinstelønn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå