AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #81 Del Skrevet 8. mai 2023 flusa skrev (1 minutt siden): Lukter nypressede roseblader jeg,altså🤣 Hehe 😃 ..Hvis du bruker de truseinnleggene fra Always, så lukter du vel akkurat sånn...Altså nesten som Wunderbaum 🤣 Anonymkode: cfa90...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 8. mai 2023 #82 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hehe 😃 ..Hvis du bruker de truseinnleggene fra Always, så lukter du vel akkurat sånn...Altså nesten som Wunderbaum 🤣 Anonymkode: cfa90...637 Sikkert. Er bare jeg som kjenner det,så🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #83 Del Skrevet 8. mai 2023 flusa skrev (Akkurat nå): Sikkert. Er bare jeg som kjenner det,så🤪 Jeg synes bare de truseinnleggene fra Always lukter veldig sånn...kjemisk..=) Anonymkode: cfa90...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #84 Del Skrevet 9. mai 2023 Jeg bruker MENSENTRUSER!!! Genialt, har ikke kjøpt bind/tamponger på aldri så lenge. Anonymkode: 62b69...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #85 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bruker MENSENTRUSER!!! Genialt, har ikke kjøpt bind/tamponger på aldri så lenge. Anonymkode: 62b69...228 De lekker Anonymkode: c961d...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #86 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De lekker Anonymkode: c961d...a16 Det sier seg selv, skjønner ikke hvordan noen som blør normalt kan bruke disse. Jeg brukte største tampax + nattbind på det verste. Hadde glatt blødd full en menstruse på en halvtime. Anonymkode: 49133...a7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå