Gå til innhold

Bruker du Always eller Libresse til bind?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bruker du Always eller Libresse til bind?

Jeg blir ikke enig med meg selv om hva som er best.

Argumenter hvorfor du har valgt den?

Anonymkode: a6f66...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Libresse - fordi alt annet klør.

Anonymkode: 202d6...3d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libresse. Har prøvd always en gang, sikkert 10 år siden. Husker bare at jeg synes bindet var skikkelig stivt og at det klødde og stakk liksom. Har bare alltid holdt meg til libresse siden. Bruker også libresse tamponger og driver å tester tøybind

Anonymkode: 98a07...8a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Always er mykest, men kan ikke bruke det for lenge av gangen da jeg synes det fort blir litt klamt og jeg begynner å klø. Libresse føles litt mer som en skosåle, men der opplever jeg ingen kløe. Så jeg bytter litt på gjennom perioden og har en av hver pakke 

Anonymkode: 4d034...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge var klamme og fæle så jeg byttet til tøybind. 

Anonymkode: dc981...152

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Spiller ingen rolle til eller fra så lenge jeg fikk med vinger 😂 men nå har jeg gått over til menskopp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Always føles klammere enn Libresse. I tillegg er Libresse tykkere og litt lengre så funker bedre på natt for min del. Ellers bruker jeg mest Stayfree (Fra Canada) på natt fordi de er lengst og har 2 sett med vinger som hjelper til med å holde bindet bedre på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tøybind, men om jeg må bruke engangs så velger jeg Always. 

Anonymkode: 01f50...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker menskopp og tøybind fra ImseVimse. Skjønner ikke at noen vil bruke de klamme, parfyrmerte, soppfremkallende plastbindene.. 👎

De er elendige for miljø, lommebok (menskoppen koster 300,- og varer i minst 10 år!) og bakteriefloraen i underlivet. 👎

Menskopp er den beste oppfinnelsen siden hjulet! 😍 

Anonymkode: f01e4...ac4

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Always til truseinnlegg og libress til bind. 

Anonymkode: dcc64...b50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker menskopp og tøybind fra ImseVimse. Skjønner ikke at noen vil bruke de klamme, parfyrmerte, soppfremkallende plastbindene.. 👎

De er elendige for miljø, lommebok (menskoppen koster 300,- og varer i minst 10 år!) og bakteriefloraen i underlivet. 👎

Menskopp er den beste oppfinnelsen siden hjulet! 😍 

Anonymkode: f01e4...ac4

For de som får til å bruke dem sikkert ja. Slutt å tro at du har fasiten for alle kvinner.

Anonymkode: 202d6...3d4

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig gått over til menskopp, men bruker bind innimellom. Da er det helt klart Libresse. Det er mykest og suger best. I tillegg så blir Always så klamt og jeg klør etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Always. Klør av Libresse.

Kjøpte en pakke Libresse for ikke lenge siden, var på tilbud og hadde en annen innpakning enn man ser til vanlig, så tenkte det var noe nytt, men de var stive og veldig plastaktige, så de fikk ikke mye sjanse hos meg nei.

Anonymkode: 3c84f...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Libresse, for Always lekker fort bakover. I tillegg har jeg hørt at always er parfymert, så jeg har ikke prøvd Always på over ti år.

 

Anonymkode: d3144...c15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bruker det bindet med knallrosa forpakning.. skjønner ikke hvorfor de ikke kunne laget utsiden LITT mer diskret?? Det lyser jo lang vei fra at det er bind man legger på båndet. Husker jeg måtte be mamma kjøpe bind til meg i begynnelsen da jeg var voksen fordi det var så flaut.

Anonymkode: 90334...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Always sine er plastbelagte så de er klammere, men liker de lange, tynne lilla de har.  På natt bruker jeg de tykke nattbindene til libresse. Bruker stort sett tampax pearl + FP sine bind i tilfelle lekkasje på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt mest Libresse, men har for en stund siden begynt med Rema 1000 sine. De er ganske billige, og helt ok kvalitet. Passer godt for en dame som er i 40 årene og har uregelmessig og sparsom menstruasjon.

Anonymkode: b54d0...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...