Gå til innhold

Dere som ikke har TV...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke har TV, hvorfor har dere ikke TV? Får dere reaksjoner fra folk som synes det er " rart?"

Jeg ser "aldri" på TV, så vurdere kvitte meg med den egentlig.men mange reagerer voldsomt når eg sier det... 

Jeg kan se noe på NRK nett i blant, men da ser jeg på iPaden. 

Anonymkode: e620c...fee

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg hadde ikke TV i mange år. Skaffet meg en nylig for å spille Playstation. Pleide alltid å se på alt jeg ville på Macen, så følte aldri behov for det.

AnonymBruker
Skrevet

Bare å kvitte seg med den om du ønsker det. Samma hva andre sier. Jeg har ikke hatt TV på mange år og savner det heller ikke. Det er ingen TV-kanaler som interesserer meg og bruker PC i stedet for, om det er noe jeg ønsker å se på. Føler TV er litt gammeldags, eller kanskje det er jeg som er gammeldags som ikke har det, haha.

Anonymkode: cd55d...470

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt TV på sikkert ti år, kanskje lenger. Hva andre sier bryr meg ikke. 

Anonymkode: 8c383...9e3

AnonymBruker
Skrevet

Grunner for å ikke ha TV: 

trenger den ikke. 

Anonymkode: 8c383...9e3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare aldri sett behovet og har alltid brukt pcen til sånt. 

Anonymkode: 5e1cc...0b9

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du bry deg om andres reaksjoner? Det er deres problem. Ser de bare på TV når de besøker deg?

Jeg har ikke TV fordi jeg ikke trenger den. Jeg har Nintendo Switch og spiller mer håndholdt versjon enn TV. Jeg kan koble den til pc-skjermen om jeg vil ha større bilde. Ellers har jeg all underholdning jeg vil ha på PCen, så TV-en ble unødvendig. Solgte den til en som trengte ny fordi hun faktisk ser på TV. 

Anonymkode: 3cca7...78e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet å se på den, og i tillegg synes jeg den var et stygt, stort møbel som tok for mye plass. Dyrt var det og. Det beste med å kaste den ut, det var å slippe all reklamen.

Har aldri angret, og ser ingen grunn til å få TV igjen.

Anonymkode: 7d953...d50

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tv som pc-skjerm til laptopen og til playstation, ser svært lite på tv kanaler

Anonymkode: ea8f2...054

AnonymBruker
Skrevet

Unge folk (og jeg er over 30) bruker vel mindre tv nå til dags, er vel mer vår foreldre genrasjon som gjør det. 

Anonymkode: 427b4...036

• Liker 3
Gjest FirstNameLastName
Skrevet

Har ikke TV, for jeg ønsker å bruke tida mi til bedre ting.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har kino istedet for tv (prosjektor og lerret), så vet ikke om det teller, men har ikke tv-kanaler hvertfall. Ser litt NRK nett-tv, ellers går det i netflix og nedlasta filmer. Savner ikke tv, liker at det er en dedikert handling når vi går ned i kinoen for å se på noe, mens vi i stua og resten av huset slipper skjermer. ❤️

Anonymkode: b0629...96c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tv-kanalene er gjennomsyret av politisk propaganda og amerikansk søppelkultur. Nei takk!
Folk bemerker at jeg ikke har tv, men de lar det blir med det.

Anonymkode: 0e33a...a1a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hatt noen TV på MANGE år nå. Hva andre muligens tenker om dette, gir jeg selvfølgelig blanke pokker i. 

Har jo en bærbar datamaskin da, og ett par forskjellige strømme-tjenester "tv 2 Sumo" og lignende... 

Anonymkode: f0462...15a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har TV siden vi fikk den i gave, men etter at vi flyttet fra borettslag har vi ikke hatt noen kanaler. Den er kanskje i bruk som skjerm et par ganger i måneden, når vi skal se film sammen.

Det koster faktisk ti kroner dagen å ha tv-kanaler, i tillegg til lisens. Når det da kan gå mange måneder uten at jeg oppdager at dekoderen ikke virker er det en unødvendig kostnad. Vi bruker heller pengene på litt raskere nett og netflix/hbo/viaplay.

Anonymkode: c4097...f6e

AnonymBruker
Skrevet

Vi har altså en TV, men ingen kanaler. Bruker bare Sumo, Netflix, Viaplay osv. Mamma og pappa er nesten fortvila at vi ikke har noe abonnement og ikke ser på TV 😂

Anonymkode: 52ac1...484

• Liker 2
Skrevet

Har ikke hatt TV på 12 år.
Liker ikke reklame, den DYRE prisen man betaler og elendig utvalg som alltid er månedsvis bak.
Ser alt av serier eller filmer via internet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har 65 Philips med backlight.

Bruker den til spilling og pga at det er bedre å slange seg i sofaen i forskjellige posisjoner, enn å holde på en pad eller pc når jeg ser serier eller film.:-)

Anonymkode: 9d490...4b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke behovet for TV. 

Anonymkode: 69a97...910

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Trenger ikke tv når jeg hsr data med strømmetjenester, så da bruker jeg plassen på noe annet. Har vurdert å skaffe en og bruke som skjerm for pc'n. Innbiller meg at det er bedre for øynene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...