AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #21 Skrevet 14. juni 2019 På 11.6.2019 den 22.35, AnonymBruker skrev: Er det noen av dere som leser kvinneguiden som er singel, og ønsker en mann? hva har utsatt at en mann har fått slippe inn i ditt hus? Kan du oppriktig si du ønsker en mann i livet? og hva betyr det for deg om en mann kommer inn i livet ditt? tror du han har passert deg i din hverdagsliv, en mann du ikke kjente, men som du skulle ønske å bli kjent med? kvinner fra 28 år til 38 år vil dere svare her? Anonymkode: 11726...952 37 år, singel i snart 4 år. Jeg har ikke et stort ønske om en mann, men heller ikke et stort ønske om å være singel. Jeg har det veldig bra i livet mitt som det er nå. Jeg trives i hverdagen, jeg nyter å ta avgjørelsene selv og styre skuta og familien etter mitt eget kompass. Skulle jeg treffe en interessant mann, som jeg blir forelsket i og som jeg ønsker å leve med, så er jeg åpen for det. Det kunne sikkert vært hyggelig å dele hverdagen med den rette mannen. Det kan sikkert være at en passende mann har passert meg. Men hvorfor skal jeg tenke på mulighetene som kan ha gått forbi, fremfor å være tilfreds med det jeg har? Det høres fryktelig deprimerende ut å tenke på alle muligheter man kan ha tapt (man passerer jo et utall mennesker daglig, og alle kan jo teoretisk sett ha vært en mulighet) og fryktelig stressende ut å være konstant på jakt i tilfelle en bra mann skulle passere i fremtiden. Hvis tilfeldighetene vil at jeg støter på en potensiell kjæreste, så vil jeg gripe muligheten. Og om så ikke skulle skje, så kan jeg leve godt uten en partner også. Og det føles veldig bra. Anonymkode: 894f5...36a 2
SunnivaOslo Skrevet 14. juni 2019 #22 Skrevet 14. juni 2019 På 12.6.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke for gammel, problemet i dag er begge kjønns krav til det motsatte kjønn. Nå mener jeg faktisk ikke at kvinners krav er like spesielle som menns, foruten minst 180cm kanskje. De fleste damer er ute etter en normalt kjekk kar (veldig kjekke hvis veldig pen), men det later til at det stort sett skorter på intellekt, respekt eller bare godhet blant mannfolk damene her inne møter på. Jeg dater en del og fordi jeg vet hva damer vil ha får jeg også mange muligheter. Flere muligheter, flere krav til partner... Anonymkode: 69676...ca6 Nja. Jeg opplever det sånn at menn,uansett hvor flinke de er med kvinner,har sinnsykt høye krav.
SunnivaOslo Skrevet 14. juni 2019 #23 Skrevet 14. juni 2019 På 12.6.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev: Du er ikke for gammel. Jeg har også kjøpt den at jeg er utgått på dato etter fylte 25, så trodde alt skulle være forandret da jeg ble singel nå som 30, men opplever at etterspørselen er lik som da jeg var 20. Det er bare løgner og hersketeknikker noen menn slenger rundt seg for å trykke oss ned. Anonymkode: 530d3...d4b Ja det vet jeg jo. Det er jo så rart med menn som mener kvinner kan "velge og vrake" men så sitter de der selv da og går kun etter jenter på 22 selvom de selv er langt over 40🙄 så hva menn sier og gjør det er jo helt bak mål. Så da blir jeg for "gammel" for menn jeg absolutt ikke er for gammel for men de har jo nå sine hauger med krav.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #24 Skrevet 14. juni 2019 3 minutter siden, SunnivaOslo said: Nja. Jeg opplever det sånn at menn,uansett hvor flinke de er med kvinner,har sinnsykt høye krav. Hva slags type krav opplever du at menn har? Anonymkode: ad998...c24
SunnivaOslo Skrevet 14. juni 2019 #25 Skrevet 14. juni 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags type krav opplever du at menn har? Anonymkode: ad998...c24 Du skal være pen/søt/vakker (aka dritdeilig instagrambabe) ikke være høyere enn 170 for det er visst ikke søtt nok, du skal ha meloner foran og bak og har du ikke det så er kroppen din stygg, du må være hans "tjener" dvs han vil ha forhold for å ha en som gjør det behagelig for han. Og ikke glem at mange av de som har disse kravene kunne vært broren til Marve Fleksnes.. Og så har du meg: helt vanlig som ikke oversminker meg for å se ut som en vulgær bimbo,helt ok kropp med en viss størrelse på puppene men rumpa er ikke rundt og stor. Jeg er 176 høy og orker ikke tanken på å hengi meg til mann som skal bruke meg som husslave. Endret 14. juni 2019 av SunnivaOslo Feil ord 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #26 Skrevet 14. juni 2019 Er singel ja. Ønsker ikke ha en mann som en del av livet mitt. Trives ubeskrivelig godt som alene. Kan komme og gå når det passer meg. Ingen og få hensyn til😄 Anonymkode: 34c1b...653 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2019 #27 Skrevet 14. juni 2019 Kvinne 31. Fungerer ikke med ham jeg vil ha. Vil ikke møte en ny. Vil heller være alene. Noen fordeler har det heldigvis, så bare negativt er det ikke. Men trist, ja. Anonymkode: caf56...f8b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå