Gå til innhold

er du singel og vil ha mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av dere som leser kvinneguiden som er singel, og ønsker en mann? hva har utsatt at en mann har fått slippe inn i ditt hus?

Kan du oppriktig si du ønsker en mann i livet? og hva betyr det for deg om en mann kommer inn i livet ditt? tror du han har passert deg i din hverdagsliv, en mann du ikke kjente, men som du skulle ønske å bli kjent med? kvinner fra 28 år til 38 år vil dere svare her?

Anonymkode: 11726...952

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er singel og ønsker ikke en mann inn i livet mitt nei

Anonymkode: 404ee...b80

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er ikke singel, men skal bli kvitt han jeg bor med snart :fnise:

Men må jo få si at jeg ønsker meg en ny og bra en 😄 

Endret av Titania
  • Liker 8
Skrevet

Jeg er singel og ønsker en mann, men jeg er for gammel 🤪

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

jeg er singel og aldri hatt hverken sex eller kjæreste. er 28. Han jeg liker passer ikke inn i livet mitt. 

Anonymkode: f31b2...dd8

Gjest Saltomortale
Skrevet

Jeg er singel og ønsker meg en mann, dersom han faktisk er riktig for meg. Da må han ha intelligens og humor, en varm personlighet og et ytre jeg kan finne attraktivt.

Hvis ikke får det jaggu være det samme. Jeg ønsker meg ikke mer enn jeg kan tilby selv, så jeg synes jo det er «rettferdige» krav. Har ikke noe desperat behov for en mann for enhver pris, men jeg hadde definitivt tatt godt vare på den rette :) 

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen av dere som leser kvinneguiden som er singel, og ønsker en mann? hva har utsatt at en mann har fått slippe inn i ditt hus?

Kan du oppriktig si du ønsker en mann i livet? og hva betyr det for deg om en mann kommer inn i livet ditt? tror du han har passert deg i din hverdagsliv, en mann du ikke kjente, men som du skulle ønske å bli kjent med? kvinner fra 28 år til 38 år vil dere svare her?

Anonymkode: 11726...952

Hilsen Invandrermann 40?

hva har utsatt at en mann har fått slippe inn i ditt hus? - Creepy (og feil)...

Anonymkode: 69676...ca6

• Liker 7
Skrevet

Er singel 31 år og regner meg selv som for gammel til sånt nå.

Hadde jo vært koselig da, men jeg får inntrykk at det er så mye stress og så mange kravstore menn at jeg ikke finner noen grunn til å engang prøve.

Men sett bort fra det så går det jo helt fint. Føler ikke at "noe mangler" feks.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen Invandrermann 40?

hva har utsatt at en mann har fått slippe inn i ditt hus? - Creepy (og feil)...

Hilsen heimfødingungkar 40 spør du meg...

Anonymkode: a832c...109

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SunnivaOslo said:

Hadde jo vært koselig da, men jeg får inntrykk at det er så mye stress og så mange kravstore menn at jeg ikke finner noen grunn til å engang prøve.

Men sett bort fra det så går det jo helt fint. Føler ikke at "noe mangler" feks.

Absolutt ikke for gammel, problemet i dag er begge kjønns krav til det motsatte kjønn.

Nå mener jeg faktisk ikke at kvinners krav er like spesielle som menns, foruten minst 180cm kanskje. De fleste damer er ute etter en normalt kjekk kar (veldig kjekke hvis veldig pen), men det later til at det stort sett skorter på intellekt, respekt eller bare godhet blant mannfolk damene her inne møter på.

Jeg dater en del og fordi jeg vet hva damer vil ha får jeg også mange muligheter. Flere muligheter, flere krav til partner...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker det vel forsåvidt, men er enig i at tanken på kravstore menn stopper meg.

Så jeg ønsker ikke hvem som helst, men ja, jeg ønsker en kjæreste. Jeg bare synes det kan være vanskelig og jeg er heller ikke smellvakker eller har perfekt kropp. Noe som står høyt i kurs hos de fleste menn og det å være noe han tar til takke med er heller ikke en hyggelig tanke. Så jeg ønsker en mann som er opptatt av det indre og ikke bare hvordan man ser ut.

Anonymkode: bc7ec...be5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, SunnivaOslo said:

Du er ikke for gammel. Jeg har også kjøpt den at jeg er utgått på dato etter fylte 25, så trodde alt skulle være forandret da jeg ble singel nå som 30, men opplever at etterspørselen er lik som da jeg var 20. Det er bare løgner og hersketeknikker noen menn slenger rundt seg for å trykke oss ned.

Anonymkode: 530d3...d4b

• Liker 6
Skrevet

Jeg er eldre enn målgruppen du  søker i svaret ditt ( jeg er 42) men svarer allikevel. JA, jeg ønsker en mann i livet mitt. Jeg har plass til han også - dersom jeg bare finner en som vil inn.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SunnivaOslo skrev:

For gammel når du er 31?! Hadde du skrevet 71 kunne jeg ha forstått deg. Du har jo bare vært voksen i 10 år, og har sannsynligvis 50 år igjen!

Tanta mi har vært sammen med mannen sin i snart 25 år..de traff hverandre da ho var over 40.

Anonymkode: 03620...fb4

• Liker 10
Skrevet

Hadde sikkert vært hyggelig det, men nå er jeg for gammel til å finne en bra mann uten en haug med unger på slep, og da er jeg heller singel.

AnonymBruker
Skrevet

For ganmel...her og. Vært single i 10  år og har både tid og lyst på en kjekkas i livet mitt. Da tenker jeg ikke på d ytre utseende. Menn kan være kjekkaser i måten de er på. Me like🤗

Anonymkode: e527f...db5

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Nei nei nei nå må du gi deg, bare 31 år og for gammel !!!???  Rart at du ikke forstår at du er ung når du er i begynnelsen av 30 årene. Ja du er godt voksen men fortsatt ung !  Det er etter 43-45 og oppover at alderen begynner å vise seg alt etter hvor godt en holder seg. Men at du føler deg "gammel" er jo bare dumt.

Anonymkode: 12e24...315

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 11.6.2019 den 22.37, Titania skrev:

Er ikke singel, men skal bli kvitt han jeg bor med snart :fnise:

Men må jo få si at jeg ønsker meg en ny og bra en 😄 

Hvorfor vil du kvitte deg med ham du har nå, hva mener han om det ?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du kvitte deg med ham du har nå, hva mener han om det ?

Det er flere årsaker til det, men kan jo starte med at følelsene har vært borte i noen år, jeg har det ikke bra i forholdet og har jobbet ganske lenge med å forsøke å få det bedre, men han er ikke villig til å høre etter en gang på ting jeg opplever som vanskelig. Da kommer bare bortforklaringer, eller svar han vet jeg vil høre, uten at ting gjøres noe med. 

Og han vet ikke noe om det enda. Jeg sliter med å finne en måte å si det riktig på uten at det blir for feil. Samtidig som jeg er pinglete og konfliktsky, og han har et temperament ut av en annen verden, så jeg er redd for hva som kommer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og ønsker meg gjerne en alright mann inn i livet mitt. Mennene som har fått innpass i livet mitt tidligere har ikke vært det jeg har trengt i lengden (ikke de samme ønsker for livet, utro, ikke klar for forhold, avhengighetsproblemer osv). Vært veldig uheldig tidligere rett og slett. 

Anonymkode: 8bad8...978

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...