Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 Forfatter #121 Del Skrevet 11. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Løgn er ikke det samme som kopi av form i alle tilfeller. Anonymkode: 97880...15f jeg mener det bør gå under loven for opphavsrett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #122 Del Skrevet 11. juni 2019 1 minutt siden, Søtnosen95 skrev: nei, men jeg sier det til min omgangskrets etterpå. Slik at de forstår at "hun der er ikke ekte Veggis, hun er bare fake" Godt å høre at dere har slike fruktbare samtaler i vennegjengen! Ser for meg Roald Dahl sin Heksene, liksom. Anonymkode: 97880...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #123 Del Skrevet 11. juni 2019 1 minutt siden, Søtnosen95 skrev: jeg mener det bør gå under loven for opphavsrett! Har du én eller flere slike trollekvelder i uken? Anonymkode: 97880...15f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnosen95 Skrevet 11. juni 2019 Forfatter #124 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du én eller flere slike trollekvelder i uken? Anonymkode: 97880...15f Når jeg kjeder meg. tar opp tema som jeg er sikker på vil skape oppstandelse.. Men jeg mener det jeg sier i alle, en smule hvertfall. Har ikke vært her inne så lenge, får se hvor lenge dette er en spennende hobby.akkurat nå koser jeg meg Endret 11. juni 2019 av Søtnosen95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 11. juni 2019 #125 Del Skrevet 11. juni 2019 (endret) 9 minutter siden, Søtnosen95 skrev: ja! det vil jeg si! absolutt!! Så vis meg hvilken del av dyret som er ferdig formet som pølse eller burger. Pølse, burger osv er hendige fasonger av råvarer, formet av mennesker. Det har overhodet ingenting å gjøre med dyret (eller planten) som ble brukt for å lage akkurat den fasongen. (Nå fikk jeg akutt hodepine, tror det ble litt for mange og harde facepalms så sent på kvelden...) Edit - så Ts sin siste post. Skjønner at det er gøy å trolle, men det må være trist med så lav panne. Endret 11. juni 2019 av frk.Helene Hare 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #126 Del Skrevet 11. juni 2019 3 minutter siden, Søtnosen95 skrev: Når jeg kjeder meg. tar opp tema som jeg er sikker på vil skape oppstandelse.. Men jeg mener det jeg sier i alle, en smule hvertfall. Har ikke vært her inne så lenge, får se hvor lenge dette er en spennende hobby.akkurat nå koser jeg meg Trolling fungerer alltid. Det er enkel underholdning. Men du bruker opp kreftene til andre mennesker. Vær klar over det. Har du mye aggressiv indre dialog med veganere i hue? Hvor du selvfølgelig slår dem ned i støvlene med dine uanstendige argumenter? Anonymkode: 97880...15f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 12. juni 2019 #127 Del Skrevet 12. juni 2019 Vegetarmat er jo herlig! Vi koser oss med vegetarisk lasagne, pastaretter, indisk linsesuppe, vegetarburger, samosa, chili sin carne, osv. MYE godt man kan lage bare man gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #128 Del Skrevet 12. juni 2019 7 hours ago, Søtnosen95 said: Når jeg kjeder meg. tar opp tema som jeg er sikker på vil skape oppstandelse.. Men jeg mener det jeg sier i alle, en smule hvertfall. Har ikke vært her inne så lenge, får se hvor lenge dette er en spennende hobby.akkurat nå koser jeg meg Det ante meg. Anonymkode: 482b5...32e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #129 Del Skrevet 12. juni 2019 8 hours ago, Søtnosen95 said: Jeg er faktisk ikke ett troll nei. Finnes de?..:) Har kanskje satt det hele litt på spissen, men jeg mener faktisk at det er unødvendig og farlig utsette barna for slikt. Det er ikke deres valg, nemlig. Det er ikke deres valg å være kjøtteter heller. Alle foreldre vil oppdra sine barn til de verdier de mener er riktig, uten at barna har noe valg. Det heter oppdragelse. Anonymkode: 4146a...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnosen95 Skrevet 12. juni 2019 Forfatter #130 Del Skrevet 12. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Trolling fungerer alltid. Det er enkel underholdning. Men du bruker opp kreftene til andre mennesker. Vær klar over det. Har du mye aggressiv indre dialog med veganere i hue? Hvor du selvfølgelig slår dem ned i støvlene med dine uanstendige argumenter? Anonymkode: 97880...15f Jeg liker å diskutere ja. Kommer med morsomme utsagn bunnet i fakta slik motparten ikke vet om jeg er seriøs eller ei, de blir dermed veldig irriterte og sinte. Elsker det! Jeg gjør det dog ikke med vilt ukjente irl.. Det er jo ikke min feil folk biter på og bruker kreftene sine? de kan jo bare bla videre. Det med at dere spiser planter formet som kjøtt er jo fakta, dere gjør faktisk det. Hvorfor forstår jeg ikke 😂 Her skal det være ekte vare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 12. juni 2019 #131 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg er selv vegetarianer. Men det er MITT valg. Min mann og sønn velger selv hva de vil spise. Om sønnen min en dag vil slutte å spise kjøtt så skal det være opp til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtnosen95 Skrevet 12. juni 2019 Forfatter #132 Del Skrevet 12. juni 2019 32 minutter siden, WhisperingWind skrev: Jeg er selv vegetarianer. Men det er MITT valg. Min mann og sønn velger selv hva de vil spise. Om sønnen min en dag vil slutte å spise kjøtt så skal det være opp til han. Her har vi ei vegetarianer med gode holdninger, kanskje flere skulle fulgt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wildfig Skrevet 12. juni 2019 #133 Del Skrevet 12. juni 2019 Shit... Her var det mange kjøttspisere med vitaminmangel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå