Gå til innhold

Synd i barn som blir tvunget til å være vegetarianer eller veganer


Søtnosen95

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Løgn er ikke det samme som kopi av form i alle tilfeller.

Anonymkode: 97880...15f

jeg mener det bør gå under loven for opphavsrett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Søtnosen95 skrev:

nei, men jeg sier det til min omgangskrets etterpå. Slik at de forstår at "hun der er ikke ekte Veggis, hun er bare fake"

Godt å høre at dere har slike fruktbare samtaler i vennegjengen! Ser for meg Roald Dahl sin Heksene, liksom.

Anonymkode: 97880...15f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Søtnosen95 skrev:

jeg mener det bør gå under loven for opphavsrett!

Har du én eller flere slike trollekvelder i uken?

Anonymkode: 97880...15f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du én eller flere slike trollekvelder i uken?

Anonymkode: 97880...15f

Når jeg kjeder meg. tar opp tema som jeg er sikker på vil skape oppstandelse.. Men jeg mener det jeg sier i alle, en smule hvertfall. Har ikke vært her inne så lenge, får se hvor lenge dette er en spennende hobby.akkurat nå koser jeg meg

Endret av Søtnosen95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Søtnosen95 skrev:

ja! det vil jeg si! absolutt!! 

Så vis meg hvilken del av dyret som er ferdig formet som pølse eller burger. 

Pølse, burger osv er hendige fasonger av råvarer, formet av mennesker. Det har overhodet ingenting å gjøre med dyret (eller planten) som ble brukt for å lage akkurat den fasongen.

(Nå fikk jeg akutt hodepine, tror det ble litt for mange og harde facepalms så sent på kvelden...)

Edit - så Ts sin siste post. Skjønner at det er gøy å trolle, men det må være trist med så lav panne.

Endret av frk.Helene Hare
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Søtnosen95 skrev:

Når jeg kjeder meg. tar opp tema som jeg er sikker på vil skape oppstandelse.. Men jeg mener det jeg sier i alle, en smule hvertfall. Har ikke vært her inne så lenge, får se hvor lenge dette er en spennende hobby.akkurat nå koser jeg meg

Trolling fungerer alltid. Det er enkel underholdning. Men du bruker opp kreftene til andre mennesker. Vær klar over det. Har du mye aggressiv indre dialog med veganere i hue? Hvor du selvfølgelig slår dem ned i støvlene med dine uanstendige argumenter?

Anonymkode: 97880...15f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegetarmat er jo herlig! Vi koser oss med vegetarisk lasagne, pastaretter, indisk linsesuppe, vegetarburger, samosa, chili sin carne, osv. MYE godt man kan lage bare man gidder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Søtnosen95 said:

Når jeg kjeder meg. tar opp tema som jeg er sikker på vil skape oppstandelse.. Men jeg mener det jeg sier i alle, en smule hvertfall. Har ikke vært her inne så lenge, får se hvor lenge dette er en spennende hobby.akkurat nå koser jeg meg

Det ante meg.

Anonymkode: 482b5...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Søtnosen95 said:

Jeg er faktisk ikke ett troll nei. Finnes de?..:)
Har kanskje satt det hele litt på spissen, men jeg mener faktisk at det er unødvendig og farlig utsette barna for slikt. Det er ikke deres valg, nemlig. 

Det er ikke deres valg å være kjøtteter heller. Alle foreldre vil oppdra sine barn til de verdier de mener er riktig, uten at barna har noe valg. Det heter oppdragelse.

Anonymkode: 4146a...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trolling fungerer alltid. Det er enkel underholdning. Men du bruker opp kreftene til andre mennesker. Vær klar over det. Har du mye aggressiv indre dialog med veganere i hue? Hvor du selvfølgelig slår dem ned i støvlene med dine uanstendige argumenter?

Anonymkode: 97880...15f

Jeg liker å diskutere ja. Kommer med morsomme utsagn bunnet i fakta slik motparten ikke vet om jeg er seriøs eller ei, de blir dermed veldig irriterte og sinte. Elsker det! Jeg gjør det dog ikke med vilt ukjente irl.. Det er jo ikke min feil folk biter på og bruker kreftene sine? de kan jo bare bla videre.

Det med at dere spiser planter formet som kjøtt er jo fakta, dere gjør faktisk det. Hvorfor forstår jeg ikke 😂 Her skal det være ekte vare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Jeg er selv vegetarianer. Men det er MITT valg. Min mann og sønn velger selv hva de vil spise. Om sønnen min en dag vil slutte å spise kjøtt så skal det være opp til han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Jeg er selv vegetarianer. Men det er MITT valg. Min mann og sønn velger selv hva de vil spise. Om sønnen min en dag vil slutte å spise kjøtt så skal det være opp til han.

Her har vi ei vegetarianer med gode holdninger, kanskje flere skulle fulgt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...