Gå til innhold

Nora Appelsinmarmelade - hvem selger den?


Cata

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg har "cravings" på Nora Appelsinmarmelade av den gode gammeldagse typen, men jeg finner den ikke i butikken. De har hjemmelaget og med store appelsinbiter og med mindre sukker og.... ca. alt annet enn den jeg er vant til. Jeg tror det er denne jeg vil ha, men en kg er i meste laget og det å bestille på nett er litt drøyt det også.

Hvis noen har sett den i fysisk butikk og gjerne i glass så mottas tips med stor takk. (Coop, Rema og Kiwi er sjekket og der er den ikke.) 

 

 

  

nora-appelsinmarmelade.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*snufs * Kjøpte i lett desperasjon en Lerum i dag og, nope, gjør ikke samme nytten. Hadde sikkert likt den bedre om det ikke hadde vært Nora sin jeg hadde hatt lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bare spørre Nora?

Anonymkode: 20d7a...6fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha bestilt på nett hvis det er mulig og det er akkurat denne du bare MÅ ha! ;) (En kilo er ikke så mye og appelsinmarmelade holder seg jo nærmest evig). 

Ellers kan jeg anbefale Kolonihagen sin appelsinmarmelade som du får hos Rema. Den smaker veldig lite vanilje, men smaker bedre enn de fleste andre jeg har smakt. Synes jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Leo skrev:

 

Jeg ville ha bestilt på nett hvis det er mulig og det er akkurat denne du bare MÅ ha!

 

:fnise: Ja det spørs om ikke det blir løsningen. Ingen over, ingen ved siden. Er ikke hvert år jeg får marmeladekick, men når det først er der er det meget påtrengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...