minimymlen Skrevet 20. august 2024 #1541 Del Skrevet 20. august 2024 Og omtrent samtidig som dette koseintervjuet der han står fram med sine problemer begynner denne Frozen-kjolevideoen å spres igjen...... Ørjan, du risikerer at denne gangen blir du virkelig en Milkshake duck 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 21. august 2024 #1542 Del Skrevet 21. august 2024 Han synes tydeligvis at det er helt ok å svindle en butikk for en vare som koster 99 kr og legge det ut på snapchat. Han får masse kritikk for det men tar ingen selvkritikk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. august 2024 #1543 Del Skrevet 22. august 2024 Han må mangle en skrue. Siste snapp. Tenker det bare var en ting han ville vise der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 22. august 2024 #1544 Del Skrevet 22. august 2024 Really skrev (15 minutter siden): Han må mangle en skrue. Siste snapp. Tenker det bare var en ting han ville vise der. Nå har jeg ikke sett den omtalte snappen. Klarer ikke fyren så holder meg langt borte fra hans sosiale medier. Men at denne personen mangler opptil flere skruer er det vel liten tvil om. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. august 2024 #1545 Del Skrevet 22. august 2024 Tror det er hevet over enhver tvil at Ørjan ikke er den skarpeste kniven i skuffen:-) Men det der med den smørboksen tok kaka. Hvor uklok går det an å være? Og man blir så lei av at han hele tiden inntar offerrollen. Alle har brutt kontakt med meg, ingen vil jobbe med meg? Hvorfor det? Jo fordi du har oppført deg ufyselig. Du har deg selv å takke. Handlinger får konsekvenser. Slutt og sutre, det er din egen skyld. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. august 2024 #1546 Del Skrevet 22. august 2024 Oida skrev (14 minutter siden): Nå har jeg ikke sett den omtalte snappen. Klarer ikke fyren så holder meg langt borte fra hans sosiale medier. Men at denne personen mangler opptil flere skruer er det vel liten tvil om. Han lærer ikke av sine feil 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. august 2024 #1547 Del Skrevet 22. august 2024 Snoker45 skrev (5 minutter siden): Tror det er hevet over enhver tvil at Ørjan ikke er den skarpeste kniven i skuffen:-) Men det der med den smørboksen tok kaka. Hvor uklok går det an å være? Og man blir så lei av at han hele tiden inntar offerrollen. Alle har brutt kontakt med meg, ingen vil jobbe med meg? Hvorfor det? Jo fordi du har oppført deg ufyselig. Du har deg selv å takke. Handlinger får konsekvenser. Slutt og sutre, det er din egen skyld. Tenk å gjøre seg til en kjeltring for 99 kroner. Kritikken haglet, men det brydde han seg ikke om. Og snappen i morges, æsj. Han ønsket nok aller mest å legge ut et dick pick 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 22. august 2024 #1548 Del Skrevet 22. august 2024 Han er virkelig ikke særlig hyggelig nei og de snappene i bare boxeren... Har.Ikke.Ord. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 22. august 2024 #1549 Del Skrevet 22. august 2024 Snoker45 skrev (4 minutter siden): Han er virkelig ikke særlig hyggelig nei og de snappene i bare boxeren... Har.Ikke.Ord. Han kan ikke være frisk. Ekkelt, særlig når vi vet hva han har gjort tidligere. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 22. august 2024 #1550 Del Skrevet 22. august 2024 Hva har han gjort nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 24. august 2024 #1551 Del Skrevet 24. august 2024 Really skrev (På 22.8.2024 den 8.57): Han må mangle en skrue. Siste snapp. Tenker det bare var en ting han ville vise der. Hva la han ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 24. august 2024 #1552 Del Skrevet 24. august 2024 Fotballfluen skrev (2 timer siden): Hva la han ut? Filmet ned på boxeren, hvor man tydelig så utstyret hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 24. august 2024 #1553 Del Skrevet 24. august 2024 silje1989 skrev (41 minutter siden): Filmet ned på boxeren, hvor man tydelig så utstyret hans. Dette gjør han vel nesten daglig på snap? Eller? På pur f siden det ble tatt opp her at det var nasty og ingen var interessert i å se junket hans? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 24. august 2024 #1554 Del Skrevet 24. august 2024 Fotballfluen skrev (Akkurat nå): Dette gjør han vel nesten daglig på snap? Eller? På pur f siden det ble tatt opp her at det var nasty og ingen var interessert i å se junket hans? Men da kan man bare slutte og følge han. Blokker han så slipper du og se hAn i boxer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 24. august 2024 #1555 Del Skrevet 24. august 2024 elskersommer skrev (4 timer siden): Men da kan man bare slutte og følge han. Blokker han så slipper du og se hAn i boxer Jeg følger ham ikke. Men om jeg skulle snuble innom kontoen hans er jeg uansett ikke interessert i å se underlivet hans. Hans snap, han bestemmer hva han legger ut. Men de færreste synes vel at han i boxer er spesielt sexy eller interessant? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvorforikke Skrevet 22. oktober 2024 #1556 Del Skrevet 22. oktober 2024 Så han på BA3 for noen uker siden med en latterlig pen blondine, hun eldre blonde vennina var der også. Her snakker vi 10er klasse på dama, eneste gangen jeg og kompisene mine kunne tenkt oss å gå i ØB sine sneakers. Så ikke mindre forelska ut, jaget bort alle som prøvde å komme i nærheten av henne, stakkars jente. Sett litt på snap, for å se om dama dukka opp igjen med tag 😜 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 23. oktober 2024 #1557 Del Skrevet 23. oktober 2024 Hvorforikke skrev (På 22.10.2024 den 3.52): Så han på BA3 for noen uker siden med en latterlig pen blondine, hun eldre blonde vennina var der også. Her snakker vi 10er klasse på dama, eneste gangen jeg og kompisene mine kunne tenkt oss å gå i ØB sine sneakers. Så ikke mindre forelska ut, jaget bort alle som prøvde å komme i nærheten av henne, stakkars jente. Sett litt på snap, for å se om dama dukka opp igjen med tag 😜 Ingen ny strøken dame på snap. Jeg tror det går lang tid før han får seg ny dame etter alt han har gjort. Da må det om så være en dame uten sosiale antenner. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvorforikke Skrevet 23. oktober 2024 #1558 Del Skrevet 23. oktober 2024 Really skrev (2 timer siden): Ingen ny strøken dame på snap. Jeg tror det går lang tid før han får seg ny dame etter alt han har gjort. Da må det om så være en dame uten sosiale antenner. Har ikke observert henne på snap i ettertid. Kjenner ikke fyren, kun til, men du har nok rett i det du sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. oktober 2024 #1559 Del Skrevet 23. oktober 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet 26. oktober 2024 #1560 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg lurer på hva det er som gjør at han MÅ filme seg i bare boxeren? Hva er det som surrer seg i topplokket? Ønske om å vise seg netto? Sjøldigger? Pirrer det han? Provosere? Uansett hva det er så er det ikke et sympatisk personlighetstrekk. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå