mammams Skrevet 22. november 2023 #1461 Del Skrevet 22. november 2023 Cringe, alt for å «holde seg aktuell»… Like pr-kåt som Sara E, alt skal i avisa. Who the f… cares? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 22. november 2023 #1462 Del Skrevet 22. november 2023 "instagram beskjærte bildet, sånn at valpen ikke ble med i bildet" yeah right. Man får forhåndsvisning av hvordan bildet ser ut når man skal lage post, og man kan selv beskjære bildet, sånn at det blir riktig. Som om han, som bruker instagram ganske flittig, ikke veit det der................................................ 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4. Skrevet 22. november 2023 #1463 Del Skrevet 22. november 2023 Moongirl skrev (17 timer siden): Datteren kanskje?!🤷 Så ikke ut som datteren, litt eldre enn og kortere helt lys blond hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll_jeger Skrevet 22. november 2023 #1464 Del Skrevet 22. november 2023 A4. skrev (23 timer siden): Hun så en god del yngre ut enn han faktisk, blondine. Tusen takk!! Den skal jeg leve lenge på 🙏🥳😇 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll_jeger Skrevet 22. november 2023 #1465 Del Skrevet 22. november 2023 A4. skrev (5 timer siden): Så ikke ut som datteren, litt eldre enn og kortere helt lys blond hår. «Litt eldre»... Dette blir bare bedre og bedre. Takk 🥰 Datteren er 24. Mulig jeg må revurdere klesstilen om jeg bare ser litt eldre ut 🤔😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll_jeger Skrevet 22. november 2023 #1466 Del Skrevet 22. november 2023 mammams skrev (12 timer siden): Cringe, alt for å «holde seg aktuell»… Like pr-kåt som Sara E, alt skal i avisa. Who the f… cares? Det er tydeligvis mange som bryr seg…hvorfor ellers har de egne tråder på kvinneguiden 🤷🏼♀️😂 Tenk å ha et eget forum for nettroll 😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 23. november 2023 #1467 Del Skrevet 23. november 2023 Bålkaffe skrev (17 timer siden): "instagram beskjærte bildet, sånn at valpen ikke ble med i bildet" yeah right. Man får forhåndsvisning av hvordan bildet ser ut når man skal lage post, og man kan selv beskjære bildet, sånn at det blir riktig. Som om han, som bruker instagram ganske flittig, ikke veit det der................................................ Hater når det skjer, altså! At Instagram bare gjør sånn! Hater også når kunstnere tar over Facebook-kontoen og skriver ting. Ørjan har virkelig hatt mye uflaks når det gjelder slike tekniske ting! 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 23. november 2023 #1468 Del Skrevet 23. november 2023 mammams skrev (21 timer siden): Cringe, alt for å «holde seg aktuell»… Like pr-kåt som Sara E, alt skal i avisa. Who the f… cares? Kanskje like mye for at ungene skal synes det er morsommere hos ham enn hos moren .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll_jeger Skrevet 23. november 2023 #1469 Del Skrevet 23. november 2023 minimymlen skrev (1 time siden): Hater når det skjer, altså! At Instagram bare gjør sånn! Hater også når kunstnere tar over Facebook-kontoen og skriver ting. Ørjan har virkelig hatt mye uflaks når det gjelder slike tekniske ting! Dere altså. Så søtt. Jeg anbefaler at dere googler ordet «ironi». Dere trodde vel ærlig talt ikke at det var en tekst som var bokstavlig ment? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll_jeger Skrevet 23. november 2023 #1470 Del Skrevet 23. november 2023 ti10 skrev (1 minutt siden): Kanskje like mye for at ungene skal synes det er morsommere hos ham enn hos moren .... 😂 ja, garantert 🙈 Og til de som ikke har rukket å Google ironi. Det jeg skrev var ironi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 23. november 2023 #1471 Del Skrevet 23. november 2023 Nettroll_jeger skrev (9 minutter siden): Dere altså. Så søtt. Jeg anbefaler at dere googler ordet «ironi». Dere trodde vel ærlig talt ikke at det var en tekst som var bokstavlig ment? Ditto. Dessuten så er vel Ørjan sitt modus operandi "jeg bare kødda!", "det er jo humor" osv. Hvordan går det egentlig med denne komikerkarrieren hans for tida? 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 23. november 2023 #1472 Del Skrevet 23. november 2023 Nettroll_jeger skrev (8 timer siden): Det er tydeligvis mange som bryr seg…hvorfor ellers har de egne tråder på kvinneguiden 🤷🏼♀️😂 Tenk å ha et eget forum for nettroll 😝 Nettroll_jeger skrev (9 minutter siden): Dere altså. Så søtt. Jeg anbefaler at dere googler ordet «ironi». Dere trodde vel ærlig talt ikke at det var en tekst som var bokstavlig ment? Nettroll_jeger skrev (7 minutter siden): 😂 ja, garantert 🙈 Og til de som ikke har rukket å Google ironi. Det jeg skrev var ironi. Ny profil og nytt dårlig forsøk, igjen ......... 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 23. november 2023 #1473 Del Skrevet 23. november 2023 ti10 skrev (6 timer siden): Kanskje like mye for at ungene skal synes det er morsommere hos ham enn hos moren .... Er gratis promo til disse evinnelige turneene han holder på med. Er der penga ligger. Kanskje også i SOME-kontoer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 23. november 2023 #1474 Del Skrevet 23. november 2023 Rekk opp hånda den som ble skikkelig sjokkert!? 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. november 2023 #1475 Del Skrevet 23. november 2023 Tråden er ryddet som persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 24. november 2023 #1476 Del Skrevet 24. november 2023 Nettroll_jeger skrev (6 timer siden): Det du skriver rapporterer jeg inn om du ikke dokumenterer det du skriver. For dette er ikke sant!!! Rapporter i vei, du. Jeg traff, skjønner jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 24. november 2023 #1477 Del Skrevet 24. november 2023 Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 30. november 2023 #1478 Del Skrevet 30. november 2023 Litt kjipt at showet også kolliderte med Black Friday, altså! https://hunthalloween.com/event/Ørjan-burøe-solo-eid4a7ck5tetk "Kjære publikum, på grunn av en uventet kollisjon mellom humor og de beste Black Friday-tilbudene, må vi dessverre flytte SOLO fra 24. november til 15. desember. Vi fant ut at våre vitser ikke kan konkurrere med de latterlige prisene! " Men da lurer jeg på hva han konkurrerer med på Gran førstkommende lørdag, for der er det flust av plasser, faktisk over 300 ledige billetter. Så den komikerkarrieren går vel kanskje ikke helt på skinner? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 31. desember 2023 #1479 Del Skrevet 31. desember 2023 Hvorfor i alle dager skaffer en komiker, som tross alt er på turne store deler av året, å skaffe seg en hund?? Hvem skal passe hunden når han er bortreist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 31. desember 2023 #1480 Del Skrevet 31. desember 2023 Fotballfluen skrev (17 minutter siden): Hvorfor i alle dager skaffer en komiker, som tross alt er på turne store deler av året, å skaffe seg en hund?? Hvem skal passe hunden når han er bortreist? Det lurte jeg og på. Men jeg tror jeg så for litt siden at han hadde hunden med seg på jobb. Nå vet jeg lite om hunder, og lite om hvordan en turnerende komiker har reisedagen sine organisert. Men jeg vet om en turnerende musiker som alltid har hunden sin som reisefølge, i inn og utland. Det er kanskje gjennomførbart med en liten hund som blir tilvent dette fra den er liten 🤷🏽♀️ På meg virker det dog som at den hunden ble anskaffet litt fordi kjæresten til exkona har hund som er mye sammen med ungene, og far ble litt "sjalu" 😜 Det kom veldig plutselig. Søt hund da 😄 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå