Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Hallepalle2 skrev (8 timer siden):

Jeg sjekket for deg, de første fire forstillingene er ca halvfull sal. Så langt fra utsolgt, der, altså. 

Jeg bryr meg egentlig ikke, det er grunnen til at jeg brukte tiden på noe annet. Men tusen takk for at du tok deg tid til å sjekke. Fint vi fikk det avklart!

Jeg ville antatt at han ikke sier at det er få billetter igjen, når han vet at folk kan se det om de skal kjøpe billetter.

Jeg synes han er morsom, og gleder meg veldig til showet jeg skal på som nesten er utsolgt 😀 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snok1 skrev (På 16.1.2023 den 14.04):

Bør jeg det? Jeg vet jo hvor Moss, Fredrikstad, Drammen og Lillestrøm ligger. Dette er jo byene rundt Oslo. Resten er jo……røkla.

Ski er jo nærmere Oslo enn Moss, Fredrikstad og Drammen. Fra Oslo er det ca 20 min ut til Ski.

(Sorry avsporing men jeg blir helt matt av at enkelte ikke bare gir seg når de skjønner de har tatt feil).

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportsidioten skrev (30 minutter siden):

Ski er jo nærmere Oslo enn Moss, Fredrikstad og Drammen. Fra Oslo er det ca 20 min ut til Ski.

(Sorry avsporing men jeg blir helt matt av at enkelte ikke bare gir seg når de skjønner de har tatt feil).

Poenget er at de andre byene er steder med identitet som folk har et forhold til. Ski er altså en grend et sted på Østlandet hvor det bor en halvveis morsom overgriper.

(Sorry avsporing, men jeg blir helt matt av at enkelte ikke forstår essensen av den opprinnelige avsporingen).

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å la være å tenke på hvor ufordragelig sleip Ørjan ser ut på snap. Og når man vet hvordan han har holdt på i mange år så forstår jeg ikke hvordan noen jenter kan vurdere å ta borti han med en pølseklype engang. Grøss.

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på at jeg ikke kan finne en eneste anmeldelse av showene, er ikke det rart? Merkes at han ikke har management men leier kulturhus/mindre steder for å holde sine  show 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RødeRandi
Snoker45 skrev (På 20.1.2023 den 6.52):

Jeg klarer ikke å la være å tenke på hvor ufordragelig sleip Ørjan ser ut på snap. Og når man vet hvordan han har holdt på i mange år så forstår jeg ikke hvordan noen jenter kan vurdere å ta borti han med en pølseklype engang. Grøss.

Utseendet kan han ikke noe for, væremåten kan han endre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig2.0
22 hours ago, Cassida said:

Jeg reagerer på at jeg ikke kan finne en eneste anmeldelse av showene, er ikke det rart? Merkes at han ikke har management men leier kulturhus/mindre steder for å holde sine  show 

Nei, det er ikke så veldig rart. De aller færreste komishow har privilegiet å få en anmelder på besøk med mindre du har et svært show som først er på Latter og deretter rundt på diverse scener på turné ellers i landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassida skrev (På 22.1.2023 den 11.36):

Enkelt googlesøk så er Geir Hamnes managent og Olavshallen, Drammen teater og mange fler er vel ikke mindre steder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens andre komikere nærmest blir resirkulert i realityshow og tv-underholdning er det visst ingen som vil ta i denne personen med ildtang. Når man ikke engang får være med på kjendis-farmen er karrieren ganske godt plassert under torva. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Mens andre komikere nærmest blir resirkulert i realityshow og tv-underholdning er det visst ingen som vil ta i denne personen med ildtang. Når man ikke engang får være med på kjendis-farmen er karrieren ganske godt plassert under torva. 

Dagfinn Lyngbø, Pernille Sørensen, Sigrid Bonde, Dr. Bergland. Herman Flesvig og utallige komikere holder seg langt unna realityshow. Er disse også under torva?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Baresierdet said:

Dagfinn Lyngbø, Pernille Sørensen, Sigrid Bonde, Dr. Bergland. Herman Flesvig og utallige komikere holder seg langt unna realityshow. Er disse også under torva?

Pernille Sørensen jobber i Nytt på Nytt, Sigrid Bonde Tusvik har podcast, har vært programleder og har hatt egne TV-serier om seg selv, Bergland er lege i tillegg til å være komiker og Herman Flesvig har hatt massiv suksess siden han begynte med radio og tv som han selv styrer. Hvorfor skulle noen av disse være med på reality når de har så mye annet mer suksessfylt å drive med? 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0

Prøver han å "gjenoppbygge" seg selv som TV-kjendis kommer det til å være nye saker om han på bordet i løpet av kort tid. Det vet han selv, og hver eneste TV-produsent i Norge. Fyren er gift for et hvilket som helst programkonsept, av typen som gjør deg syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bolledeig2.0 said:

Prøver han å "gjenoppbygge" seg selv som TV-kjendis kommer det til å være nye saker om han på bordet i løpet av kort tid. Det vet han selv, og hver eneste TV-produsent i Norge. Fyren er gift for et hvilket som helst programkonsept, av typen som gjør deg syk. 

Nettopp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baresierdet skrev (På 23.1.2023 den 12.35):

Enkelt googlesøk så er Geir Hamnes managent og Olavshallen, Drammen teater og mange fler er vel ikke mindre steder....

Geir Hamnes...hadde helt glemt at han fantes. Måtte jo google litt til, og da kom jeg til denne siden https://artistevent.no/orjan-buroe/ der man til og med får en pakkedeal på Burøe! I tospann med Marna! Men det linkes visst til en side som ikke finnes. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, minimymlen said:

Geir Hamnes...hadde helt glemt at han fantes. Måtte jo google litt til, og da kom jeg til denne siden https://artistevent.no/orjan-buroe/ der man til og med får en pakkedeal på Burøe! I tospann med Marna! Men det linkes visst til en side som ikke finnes. 

Veldig interessant at John Christian Elden er eier av «artistevent». Det er liksom ikke grenser for hvordan de gutta der passer på hverandre, tydeligvis. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baresierdet skrev (På 24.1.2023 den 14.03):

Man kan vel ikke helt sammenligne de suksessfulle komikerne med denne karen? De har alle flere ben å stå på enn kun å være komiker? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (6 timer siden):

Man kan vel ikke helt sammenligne de suksessfulle komikerne med denne karen? De har alle flere ben å stå på enn kun å være komiker? 

Nå var det snakk om realityshow og der er det er det et knippe komikere som holder seg unna slikt. Deriblant Ørjan.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (1 time siden):

Nå var det snakk om realityshow og der er det er det et knippe komikere som holder seg unna slikt. Deriblant Ørjan.

Deriblant Ørjan? Han var med i reality før han ble outet av Tusvik oog Tønne samt Atle Antonsen. Nå er han ikke med fordi ingen vil ha ham med, ikke fordi han har valgt det bort selv. Ironisk nok snakker han nå om at angsten hans oppstod når Atle Antonsen spredte løgner om ham. Det var ikke løgner, det var sannheten selv om det var klønete håndtert av Antonsen. 

• Liker 22
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (På 24.1.2023 den 22.30):

Der står det også at han er eneste komiker som lover pengene tilbake om man ikke ler innen ett minutt. Jeg dro ikke på smilebåndet én gang i løpet av hele solo showet. Venter fortsatt på pengene 🤷🏻‍♀️

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...