Gå til innhold

Ørjan Burøe

venus*

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (9 timer siden):

Men hvis han har fire barn som det blir nevnt... Hvor gammel er de? Hvor gammel er sønnene som bor hjemme? 

8 og 14 år er de minste...leste nettopp et intervju med Marna i Dagbladet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moongirl skrev (18 minutter siden):

2.5 - 3 mil fra Oslo er ikke akkurat langt ute i gokk, vel!😅 Men, ja får nok litt mer for pengene i Ski selv om det koster godt for eneboliger der og!😊

Nei!? Er ikke det nede i Spydeberg og Skiptvedt langt nede i Østfold-gokk der du arver fetteren din som også er fars halvbror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning og krenkende kommentar. 

Sol, admin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (19 timer siden):

Nei!? Er ikke det nede i Spydeberg og Skiptvedt langt nede i Østfold-gokk der du arver fetteren din som også er fars halvbror?

Det er i ski

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Det er i ski

Jeg var sikker på at Ski ligger langt nede i Gokk i Østfold. Jeg tipper høyeste bygget er en kornsilo.😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig. Elendig show. Ikke bruk pengene deres på dette. Det er bare de vanlige vitsene har kommer med. Ikke nytenkende i det hele tatt.

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (20 timer siden):

Ørjan går ut og sier det er han sin tur å snakke om bruddet nå. Deretter refererer han til showet sitt. Jeg har vært på show. Det var ingenting nytt som kom fram. Han sa også på Instagram at hvis man vil ha svar på om han har kjæreste så man komme på show. Men på show var det ikke ett ord om det. 

I tillegg går han ut i Nettavisen og sier at man ikke bør komme om man er lettkrenka. Og forteller at det var fire som forlatte salen i Kristiansand og to i Mandal. 
Vel jeg var på showet i Mandal. Satt nærme døren. Ingen som forlatte salen, hvis man ser bort fra de som gikk på do for så å komme inn igjen. 
Og det var heller ingenting å bli krenket av. Showet var elendig, og jeg visste poenget hans før han var halvveis i setningen. Noe så forutsigbart skal man lete lenge etter. Halvpartene av historiene er forresten gjenbrukt.  

Så det var tid og penger jeg aldri får igjen. 

Hva var det vitser om da? Fyren var ganske morsom på Latter faktisk. Men elendig på TV.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (På 8.1.2023 den 13.01):

Bor ikke han langt ute i gokk? Kan jo ikke koste all verden med en enebolig? På småsteder koster ofte nyere leiligheter mer enn eneboliger.

Det får nok bra med både Ørjan og Magda. 

Det er ikke noe småsted (i norsk målestokk) de bor i en kommune med nesten 60 000 innbyggere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (7 minutter siden):

Det er ikke noe småsted (i norsk målestokk) de bor i en kommune med nesten 60 000 innbyggere. 

Påfallende at man må understreke at «dette er et ordentlig sted på ekte».

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (På 14.1.2023 den 1.27):

Ørjan går ut og sier det er han sin tur å snakke om bruddet nå. Deretter refererer han til showet sitt. Jeg har vært på show. Det var ingenting nytt som kom fram. Han sa også på Instagram at hvis man vil ha svar på om han har kjæreste så man komme på show. Men på show var det ikke ett ord om det. 

I tillegg går han ut i Nettavisen og sier at man ikke bør komme om man er lettkrenka. Og forteller at det var fire som forlatte salen i Kristiansand og to i Mandal. 
Vel jeg var på showet i Mandal. Satt nærme døren. Ingen som forlatte salen, hvis man ser bort fra de som gikk på do for så å komme inn igjen. 
Og det var heller ingenting å bli krenket av. Showet var elendig, og jeg visste poenget hans før han var halvveis i setningen. Noe så forutsigbart skal man lete lenge etter. Halvpartene av historiene er forresten gjenbrukt.  

Så det var tid og penger jeg aldri får igjen. 

Enig . For meg er han blitt fullstendig uspiselig . Gikk fra stor fan til anti hele mannen . Kommer ikke til å sponse han med en eneste krone . 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært borti en komiker som maser så mye om showene sine som ØB, det er hver dag, hele dagen. Kan ik gå som det suser 🙄

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (4 minutter siden):

Aldri vært borti en komiker som maser så mye om showene sine som ØB, det er hver dag, hele dagen. Kan ik gå som det suser 🙄

Mange av showene er fulle, eller nesten fylt opp da. Så går vel så bra som han ønsker at det skal gå. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snok1 skrev (På 9.1.2023 den 15.17):

Jeg var sikker på at Ski ligger langt nede i Gokk i Østfold. Jeg tipper høyeste bygget er en kornsilo.😃

Da bør du ta deg en kikk på kartet. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Baresierdet said:

Mange av showene er fulle, eller nesten fylt opp da. Så går vel så bra som han ønsker at det skal gå. 

Du er så desperat 😂

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fnugg1 skrev (8 minutter siden):

Da bør du ta deg en kikk på kartet. 

Bør jeg det? Jeg vet jo hvor Moss, Fredrikstad, Drammen og Lillestrøm ligger. Dette er jo byene rundt Oslo. Resten er jo……røkla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Licorne skrev (2 minutter siden):

Du er så desperat 😂

Åja. Men det er vel sant? Nå skal det sies at jeg ikke har sjekket selv, men utifra hva han selv sier på snap 🙃 så ikke sååå desperat at jeg tok meg tiden til å sjekke fakta før jeg skrev 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (4 timer siden):

Enig! Og hvorfor mase så når det er fullt nesten over alt, da fyller vel de siste plassene opp uten daglig mas.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, esmeralda1 said:

Igjen ikke fan av fyren, men har du sett på kanaler der andre promoterer show? ALLE gjør det. Synst faktisk han gnåler mildere en Veronica Simone, der handler det om show fra morgen til kveld.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baresierdet skrev (På 16.1.2023 den 14.09):

Åja. Men det er vel sant? Nå skal det sies at jeg ikke har sjekket selv, men utifra hva han selv sier på snap 🙃 så ikke sååå desperat at jeg tok meg tiden til å sjekke fakta før jeg skrev 😉

Jeg sjekket for deg, de første fire forstillingene er ca halvfull sal. Så langt fra utsolgt, der, altså. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...