Moongirl Skrevet 26. oktober 2024 #1561 Del Skrevet 26. oktober 2024 (endret) Really skrev (7 minutter siden): Jeg lurer på hva det er som gjør at han MÅ filme seg i bare boxeren? Hva er det som surrer seg i topplokket? Ønske om å vise seg netto? Sjøldigger? Pirrer det han? Provosere? Uansett hva det er så er det ikke et sympatisk personlighetstrekk. Ikke sett han, men det er jo mange influensere/folk i sosiale medier som byr på seg selv i undertøy og andre småplagg...både kvinner og menn...så han skiller seg vel ikke ut her. Kropp selger vettu, må by på seg selv..🙄..da oppnår man oppmerksomhet..som nå... Endret 26. oktober 2024 av Moongirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 26. oktober 2024 #1562 Del Skrevet 26. oktober 2024 Med tanke på historikken hans og hans behov for å vise at han har endret seg jfr intervju i sommer, som ble ødelagt av tidligere managers innlegg på insta, burde han vel finne andre måter å bjuda på enn å vise seg frem i undertøy. Men mulig han fremdeles har like dårlige rådgivere rundt seg, eller at han faktisk kun handler på eget initiativ. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. desember 2024 #1563 Del Skrevet 20. desember 2024 Har han fått seg ny dame? Ser han er i syden med ei brunette? Stakkars, stakkars jente. Håper hun har googlet han… 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 15. januar #1564 Del Skrevet 15. januar Det er jo unektelig litt ironisk at Ørjan hadde en utblåsning i går hvor han kommenterte Vita og Wanda og hvor mange influencere som har dårlig oppførsel🙈 Tror han må ha veldig korttidshukommelse? Har han glemt oppførselen han hadde som gjorde at han ble utestengt fra Latter blant annet? At han hadde tafset på Sigrid Bonde Tusvik? Osv osv. Erre mulig å ha så lite selvinnsikt? 23 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 15. januar #1565 Del Skrevet 15. januar Snoker45 skrev (1 time siden): Det er jo unektelig litt ironisk at Ørjan hadde en utblåsning i går hvor han kommenterte Vita og Wanda og hvor mange influencere som har dårlig oppførsel🙈 Tror han må ha veldig korttidshukommelse? Har han glemt oppførselen han hadde som gjorde at han ble utestengt fra Latter blant annet? At han hadde tafset på Sigrid Bonde Tusvik? Osv osv. Erre mulig å ha så lite selvinnsikt? Han synes vi burde slutte å følge influencere som oppfører seg dårlig. Oh, the irony😅 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 15. januar #1566 Del Skrevet 15. januar Felis skrev (36 minutter siden): Han synes vi burde slutte å følge influencere som oppfører seg dårlig. Oh, the irony😅 Ja den var festlig synes jeg😂 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimymlen Skrevet 15. januar #1567 Del Skrevet 15. januar Felis skrev (14 timer siden): Han synes vi burde slutte å følge influencere som oppfører seg dårlig. Oh, the irony😅 Haha, det komiske er at jeg tenkte på både ØB og den gale (eks-)manageren hans når #grottogate tok av i helga 😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 15. januar #1568 Del Skrevet 15. januar Så han har ikke lov å kommentere andre influensere og deres oppførsel fordi han dreit seg ut selv?? Jesus, det må jo være grenser 😂 Livet går videre! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 16. januar #1569 Del Skrevet 16. januar Purple Diamond skrev (3 timer siden): Så han har ikke lov å kommentere andre influensere og deres oppførsel fordi han dreit seg ut selv?? Jesus, det må jo være grenser 😂 Livet går videre! Nei, enkelte burde ligge veldig lavt når det gjelder å kritisere andre. Men da trenger man jo selvinnsikt og refleksjonsevne… 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 16. januar #1570 Del Skrevet 16. januar Hummingbird2 skrev (3 timer siden): Nei, enkelte burde ligge veldig lavt når det gjelder å kritisere andre. Men da trenger man jo selvinnsikt og refleksjonsevne… Og det er to ting Ørjan mangler fullstendig. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 16. januar #1571 Del Skrevet 16. januar (endret) Purple Diamond skrev (10 timer siden): Så han har ikke lov å kommentere andre influensere og deres oppførsel fordi han dreit seg ut selv?? Jesus, det må jo være grenser 😂 Livet går videre! Du kan jo spørre hans ofre om de setter overgrepene de ble utsatt for i båsen "dreit seg ut". For egen del må jeg si at slike handlinger er langt forbi tabbe stadiet. Endret 16. januar av Miomino Skrivefeil 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 16. januar #1572 Del Skrevet 16. januar Felis skrev (På 15.1.2025 den 9.06): Han synes vi burde slutte å følge influencere som oppfører seg dårlig. Oh, the irony😅 I tillegg inkluderer han influencere som ber om spons. Som om ikke han har etterlyst spons x antall ganger selv🤭 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 16. januar #1573 Del Skrevet 16. januar (endret) Miomino skrev (14 timer siden): Du kan jo spørre hans ofre om de setter overgrepene de ble utsatt for i båsen "dreit seg ut". For egen del må jeg si at slike handlinger er langt forbi tabbe stadiet. Greit, det var kanskje flåsete sagt å si "dreit seg ut". Det var ikke meningen å bagatellisere, men jeg trodde folk forstod hva jeg skulle frem til. Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit det han gjorde. Samtidig mener jeg han må kunne kommentere andre, han er ikke fratatt ytringsfrihet. Endret 16. januar av Purple Diamond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 17. januar #1574 Del Skrevet 17. januar Purple Diamond skrev (6 timer siden): Greit, det var kanskje flåsete sagt å si "dreit seg ut". Det var ikke meningen å bagatellisere, men jeg trodde folk forstod hva jeg skulle frem til. Jeg synes selvfølgelig ikke det er greit det han gjorde. Samtidig mener jeg han må kunne kommentere andre, han er ikke fratatt ytringsfrihet. At Ørjan uttaler seg om influencere som oppfører seg dårlig og oppfordrer til kansellering av slike, er jo selve definisjonen av å kaste stein i glasshus. Det kunne stilt seg annerledes, dersom han hadde reflektert litt og tatt ansvar for det han gjorde, men hvis du leser intervjuet det er lenket til litt lenger bak i tråden, så har han ikke forstått noe som helst. Ørjan er mer opptatt av å finne på unnskyldninger, enn å si unnskyld. Men for all del, det ER ytringsfrihet i dette landet, og Ørjan står helt fritt til å drite seg ut med ytringene sine. 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 19. januar #1575 Del Skrevet 19. januar Det er helt skremmende hvor lite ydmyk han er til sin oppførsel🙈 Tenk hvor mange år han holdt på før blobla sprakk. Og så mener han at det har vært så krevende for han i ettertid. Det burde han mildt sagt ha tenkt på før han gjorde det han gjorde. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. januar #1576 Del Skrevet 19. januar Felis skrev (På 17.1.2025 den 7.06): At Ørjan uttaler seg om influencere som oppfører seg dårlig og oppfordrer til kansellering av slike, er jo selve definisjonen av å kaste stein i glasshus. Det kunne stilt seg annerledes, dersom han hadde reflektert litt og tatt ansvar for det han gjorde, men hvis du leser intervjuet det er lenket til litt lenger bak i tråden, så har han ikke forstått noe som helst. Ørjan er mer opptatt av å finne på unnskyldninger, enn å si unnskyld. Men for all del, det ER ytringsfrihet i dette landet, og Ørjan står helt fritt til å drite seg ut med ytringene sine. Er jammen bra han sier hva han mener om oppførselen til tvillingene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå