Gå til innhold

Klage til frisør to ganger? Bilde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man viser med bilde hvordan resultat man ønsker - frisøren sier det er gjennomførbart  - resultatet ikke blir i nærheten av bildet - man får en reklamasjon men resultatet blir ikke bedre - hva gjør man da? 

Under her er mitt hår nå, etter to frisørtimer sammenlignet med den fargen jeg ville ha. Har til informasjon naturlig mørkeblondt hår, det var altså et fint utgangspunkt for å bli lysere også ser det faktisk mørkere ut enn før. Synes det er veldig spesielt. Kan man forvente en ny reklamasjon?

358753160_Skjermbilde2019-06-10kl_00_04_21.png.1d2a5658cd9a4bff9e99d88fa0141b23.png

Anonymkode: 6e99e...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig spesielt. Personlig sjekker jeg alltid frisørenes instagram før jeg setter meg i frisørstolen sånn at jeg vet at de har gjort noe lignende før som jeg ønsker. Hvis jeg skal vise bilde, viser jeg alltid bilder fra deres egen instagram. 

Du kan nok be om reklamasjon, men personlig ville jeg nok heller ha gått til en frisør som har litt bedre peiling på hårfarge. Håret ditt ser heldigvis ikke ille ut selv om du ikke fikk det du ønsket, så det her må du jo bare vurdere selv.

Anonymkode: d54a2...cf9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om pengene tilbake, slik at du kan gå til en som kan det. Hvis du bor i nærheten av Fredrikstad kan jeg anbefale @juliejacobsenhair

Hun er råflink på blond balayage 😊

Anonymkode: 7129e...288

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Kommer til å be om pengene tilbake ja, bor i Trondheim så om noen vet av en god frisør her så er det bare å komme med tips☺️ 

-Ts 

Anonymkode: 6e99e...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man viser med bilde hvordan resultat man ønsker - frisøren sier det er gjennomførbart  - resultatet ikke blir i nærheten av bildet - man får en reklamasjon men resultatet blir ikke bedre - hva gjør man da? 

Under her er mitt hår nå, etter to frisørtimer sammenlignet med den fargen jeg ville ha. Har til informasjon naturlig mørkeblondt hår, det var altså et fint utgangspunkt for å bli lysere også ser det faktisk mørkere ut enn før. Synes det er veldig spesielt. Kan man forvente en ny reklamasjon?

358753160_Skjermbilde2019-06-10kl_00_04_21.png.1d2a5658cd9a4bff9e99d88fa0141b23.png

Anonymkode: 6e99e...cc2

Har du fått striper i det hele tatt???

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar. Kommer til å be om pengene tilbake ja, bor i Trondheim så om noen vet av en god frisør her så er det bare å komme med tips☺️ 

-Ts 

Anonymkode: 6e99e...cc2

Dra til Caroline på H2 Thomas angells gt. 

Anonymkode: 43f8f...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Kommer til å be om pengene tilbake ja, bor i Trondheim så om noen vet av en god frisør her så er det bare å komme med tips☺️ 

-Ts 

Anonymkode: 6e99e...cc2

Jeg går alltid til H2 Nordre. Litt dyrt, men veldig verdt det (de har imidlertid studentrabatt). Jeg har både gått til Emma Holmen og Calvin Stene. Veldig fornøyd med begge. 

Anonymkode: d54a2...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor var dette da? 😱

Anonymkode: 824b0...e46

Det var faktisk på h2 i Thomas Angells gate. Hørte h2 skulle være best😅

 

14 minutter siden, ..... skrev:

Har du fått striper i det hele tatt???

Hun bleket noen striper men det forsvant vel etter hun la en minicolour oppå. Ser ut som at jeg har farget håret selv med boksfarge fra Rema 1000, sa en venninne😂 Gruer meg til å klage, men alle ser vel at dette ikke er en blond bayalage håper jeg...

-ts

Anonymkode: 6e99e...cc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var faktisk på h2 i Thomas Angells gate. Hørte h2 skulle være best😅

 

Hun bleket noen striper men det forsvant vel etter hun la en minicolour oppå. Ser ut som at jeg har farget håret selv med boksfarge fra Rema 1000, sa en venninne😂 Gruer meg til å klage, men alle ser vel at dette ikke er en blond bayalage håper jeg...

-ts

Anonymkode: 6e99e...cc2

Ja, selvsagt. Utrolig pinlig. Frisøren burde jo ha kommentert det selv. Sjokkert over at det er H2-kjeden (selv om jeg bare har erfaring med Nordre). 

Anonymkode: d54a2...cf9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, ser ikke en eneste stripe!

Farget hun over stripene etterpå? Tok hun feil mellom mini color og glossing? :klo:

Jeg ville bedt om å få en annen frisør på samme salong fikse det. Du har betalt mange penger for å få ingenting gjort, og det er ikke rettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tibbie skrev:

Shit, ser ikke en eneste stripe!

Farget hun over stripene etterpå? Tok hun feil mellom mini color og glossing? :klo:

Jeg ville bedt om å få en annen frisør på samme salong fikse det. Du har betalt mange penger for å få ingenting gjort, og det er ikke rettferdig.

Aner ikke. Jeg skal prøve på å få pengene tilbake og muligens dra til Nordre, siden andre anbefaler den salongen. Jeg tar inn energier i rom veldig godt og ser for meg at stemningen ikke blir så positiv når jeg skal klage for 2.gang heller... aldri gjort det før så er veldig nervøs for hvordan hun/de reagerer.

-ts

Anonymkode: 6e99e...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke. Jeg skal prøve på å få pengene tilbake og muligens dra til Nordre, siden andre anbefaler den salongen. Jeg tar inn energier i rom veldig godt og ser for meg at stemningen ikke blir så positiv når jeg skal klage for 2.gang heller... aldri gjort det før så er veldig nervøs for hvordan hun/de reagerer.

-ts

Anonymkode: 6e99e...cc2

Hvis du gruer deg, så kan du heller sende dem en hyggelig mail eller facebookmelding (jeg ville foretrukket FB, siden du da kan se når de har lest innlegget. Dessuten gir FB dem dårlig offentlig vurdering hvis svartiden er for lang). Kanskje unnskylder de seg og tilbyr deg en gratis time hos noen andre, eller kanskje de tilbyr deg å overføre pengene på bankkontoen din. Husk å legg ved bilde (og å ikke være frekk og sur) :) 

Du har allerede fått negativ konsekvens med dette, og du bør slippe ubehageligheten ved å klage hvis du er litt konfliktsky - så å gjøre det skriftlig er helt innafor!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at du bør klage på dette. Ser heller ikke en eneste stripe i håret. Når det er sagt er du brunette og ikke mørk blond. Ser det på bunnfargen din. Det kan hende frisøren har gjort en feilberegning her. 

Anonymkode: c23c4...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Det var faktisk på h2 i Thomas Angells gate. Hørte h2 skulle være best

 

Anonymkode: 6e99e...cc2

Anbefaler Lisbeth på Nikita Sirkus

Anonymkode: 824b0...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...