Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen av mine venninner har funnet sine på café  og restauranter😅 Ikke at jeg vet hvordan framgangsmåte dem har brukt. Men dem har nå sine faste FF som dem har hatt i en del år nå. Så noe riktig har dem hvertfall gjort🤭

Anonymkode: b37fa...327

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Bente1234 skrev:

98% på alle apper av menn jeg har snakket med er kun interessert i kun dette. Welcome to the real world.

Så for oss som vil ha noe mer seriøst og ikke har mulighet å gå på byn å sjekke mannfolk.. ikke at jeg tror d er så mye å trakte etter heller... fulle folk sier mye d samme som menn på dating apper for å få seg ett nummer er markedet rimelig smalt. 

Eneste som hjelper er å sette egne krav til hva en selv vil. Ingen kan tvinge deg til sex. Og er de genuint interessert venter de nok tenker jeg.

Jeg er redd for at du har rett..men hvor kan man treffe menn som vil noe mer enn bare ha kjærlighetsløs og kortvarig sex ?

Anonymkode: 8f1ff...353

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av mine venninner har funnet sine på café  og restauranter😅 Ikke at jeg vet hvordan framgangsmåte dem har brukt. Men dem har nå sine faste FF som dem har hatt i en del år nå. Så noe riktig har dem hvertfall gjort🤭

Er spent på hvordan de damene tar d hvis ff finner seg dame? 

Jeg hadde vel og vært skeptisk til å møte en mann som hadde hatt en ff i flere år. D må bli en relasjon av sånt. Nekter å tro at mennesker er blitt så avstumpet at de ikke føler noe etter flere år med en fast mann??? Og hvor mange flere har de samtidig da??? 

Anonymkode: 4e63d...c83

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd for at du har rett..men hvor kan man treffe menn som vil noe mer enn bare ha kjærlighetsløs og kortvarig sex ?

Jeg tror de er der men man må ha sinnsykt mye tålmodighet. Jeg skrev 98% ... 2% fins der... er de jeg ser etter. Men jeg har sagt fra i utgangspkt at jeg er ute etter potensiell kjæreste med en gang. Å ikke si noe for å prøve å se havner en nok fort opp som en ff for ham.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skriver du med nick her blir du nok nedrent med de desperate mannfolka som henger her. 

Anonymkode: eb511...944

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprett din egen tråd, hvorfor stjeler du min som ikke handler om ditt problem? 

Anonymkode: 0a866...e85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De som blir din FF har nok humpet over en del andre også, så her florerer det med sykdommer helt garantert. Om du bruker kondom? Ikke helt sikkert uansett. Så her er det bare å informere arbeidsgiver om kommende sykdomsforfall :) Be akuttmottaket forberede seg! Apoteket fylle på beholdningen :) 

Anonymkode: 81656...c0a

Hva er problemet ditt? Folk ass.. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er spent på hvordan de damene tar d hvis ff finner seg dame? 

Jeg hadde vel og vært skeptisk til å møte en mann som hadde hatt en ff i flere år. D må bli en relasjon av sånt. Nekter å tro at mennesker er blitt så avstumpet at de ikke føler noe etter flere år med en fast mann??? Og hvor mange flere har de samtidig da??? 

Jeg karatisere dem som "par", men dem er ikke enig selv. Så den biten vet jeg ikke hvordan dem tenker. Men jeg antar at det har noe med livstilen demmes etter som dem alle har jobber som krever mye av dem, og når dem først har fri så prioterer dem hverandre.  

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg karatisere dem som "par", men dem er ikke enig selv. Så den biten vet jeg ikke hvordan dem tenker. Men jeg antar at det har noe med livstilen demmes etter som dem alle har jobber som krever mye av dem, og når dem først har fri så prioterer dem hverandre.  

Ja da er de jo mer en ff en kan være kjærester å ikke bo i lag. Man er også da eksklusiv. Som ff kan man jo knulle rundt med flere ff og ingen har grunn til å bli sjalu. Right?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja da er de jo mer en ff en kan være kjærester å ikke bo i lag. Man er også da eksklusiv. Som ff kan man jo knulle rundt med flere ff og ingen har grunn til å bli sjalu. Right?

Er man eksklusiv FF så kan man ikke sexe med flere nei. Men man kan date andre er kun det eneste. Man er da "bundet" seksuelt med den man hae valgt og være seksuelt eksklusiv med. Vil man sexe med flere så må mab avslutte mef den første man har valgt. Slik at den personen kan finne se en/ei som vil det samme. Måtte høre med ei venninne nå hvordan det hele foregår.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pulevenn, knullevenn, sexkompis, fuck friend, friends with benefits... Hvordan får jeg meg en slik en når jeg er asosial, introvert, ensom, uten venner og litt einstøing? Om jeg kvinner meg ordentlig opp og går ut på byen en kveld, setter meg i en bar med en pepsi max (er avholds), tror dere jeg ville kommet noen vei med det? Tør ikke sjekke opp menn selv. 

I din tilfelde ettersom du er sjenert er tinder og alle disse appene der løsningen.

og når du er inne der se etter folk som ikke vil ha forhold.

You go girl :) 

Skrevet

Beklager for å begynne å diskutere andre ting i din tråd. Beklager jeg blir så lett dratt med.

Men Tinder og Badoo er stedet for hva du søker. Lykke til👍🏻

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opprett din egen tråd, hvorfor stjeler du min som ikke handler om ditt problem? 

Beklager, det var ikke meningen å få deg sur og grinete..:helen: Lykke til videre i sex jakten.

AnonymBruker
Skrevet

Gå på tinder, sett aldersspennet på de du vil treffe til litt lavere enn din alder. De som du matcher med da, er sannsynligvis kun ute etter sex. Fungerer veldig bra for meg og jeg er over 40. 

De me bar overkropp etc på bildene er også mest sannsynlig kun ute etter sex. 

Problemet med å ha en fast ff er at hvis dere har god sex så vil dere få god kjemi og det kan fort oppstå følelser. Så jeg vil ikke anbefale ff uansett hvor lite du tror du kommer til å involvere deg følelsesmessig

Anonymkode: 02195...830

Skrevet

Jeg har funnet de jeg har hatt på byen. Du trenger jo ikke å drikke på byen, og jeg vil tro det er lettere å finne noen om du går ut alene. Jeg blir iallfall sjekka opp av mye flere menn om jeg sitter alene mens de jeg er med er på do, i baren eller noe lignende. De jeg har hatt begynte som et ons, og så bare fortsatte vi å møtes. Vi møttes omtrent alltid i fylla da, men jeg regner med at folk er åpne for å treffes edru også om sier at du vil det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man eksklusiv FF så kan man ikke sexe med flere nei. Men man kan date andre er kun det eneste. Man er da "bundet" seksuelt med den man hae valgt og være seksuelt eksklusiv med. Vil man sexe med flere så må mab avslutte mef den første man har valgt. Slik at den personen kan finne se en/ei som vil det samme. Måtte høre med ei venninne nå hvordan det hele foregår.

Hærregud så innviklet🙈🙈😙😙

Skrevet

Om du oppretter en Tinder-profil eller på en av mange nettsider med mer eller mindre samme teksten som i åpningsinnlegget vil det nok strømme på med tilbud. Å finne noen som vil ha lettvint sex med deg er ikke vanskelig. Å finne noen det faktisk funker med er nok vanskeligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...