AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Pulevenn, knullevenn, sexkompis, fuck friend, friends with benefits... Hvordan får jeg meg en slik en når jeg er asosial, introvert, ensom, uten venner og litt einstøing? Om jeg kvinner meg ordentlig opp og går ut på byen en kveld, setter meg i en bar med en pepsi max (er avholds), tror dere jeg ville kommet noen vei med det? Tør ikke sjekke opp menn selv. Anonymkode: 0a866...e85
ajarRun Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Bare send en pm til en av kjekkasene som henger her? Ikke drikk pepsi maks, drikk club soda eller noe som ser ut som en drink. Kom tidlig, gi bartenderen 200 spenn og be dem om å gjøre alle drinker lagt til deg alkoholfri men ta fullpris. Alle kvinner kan bli knullet på byen. Ingen bryr seg om du er full. 2
Påkrevd Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pulevenn, knullevenn, sexkompis, fuck friend, friends with benefits... Hvordan får jeg meg en slik en når jeg er asosial, introvert, ensom, uten venner og litt einstøing? Om jeg kvinner meg ordentlig opp og går ut på byen en kveld, setter meg i en bar med en pepsi max (er avholds), tror dere jeg ville kommet noen vei med det? Tør ikke sjekke opp menn selv. Anonymkode: 0a866...e85 Det er jo drøssevis med dating/treffsider om man har problemer med å sosialisere seg ute, så er du ute etter sex, greier du sikkert det. Men det er vel litt ymse hva som henger rundt på disse stedene. Skal du ha en du trives med også som venn er det vanskelig å unngå kontakt av et eller annet slag på forhånd, enten man møtes på nett eller ansikt til ansikt. One night stands med fulle menn fra puben mens du selv er edru høres ikke ut som verdens beste idé. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 29 minutter siden, Påkrevd skrev: Det er jo drøssevis med dating/treffsider om man har problemer med å sosialisere seg ute, så er du ute etter sex, greier du sikkert det. Men det er vel litt ymse hva som henger rundt på disse stedene. Skal du ha en du trives med også som venn er det vanskelig å unngå kontakt av et eller annet slag på forhånd, enten man møtes på nett eller ansikt til ansikt. One night stands med fulle menn fra puben mens du selv er edru høres ikke ut som verdens beste idé. Du har et godt poeng på slutten der, ja. 1 time siden, abrasiveRefraction skrev: Bare send en pm til en av kjekkasene som henger her? Ikke drikk pepsi maks, drikk club soda eller noe som ser ut som en drink. Kom tidlig, gi bartenderen 200 spenn og be dem om å gjøre alle drinker lagt til deg alkoholfri men ta fullpris. Alle kvinner kan bli knullet på byen. Ingen bryr seg om du er full. Jeg er med andre ord fucked, og ikke på den gode måten? Jeg er avholds. Jeg vil ikke bare bli knulla, det høres så tafatt ut. Jeg vil ha god sex med en bra mann. Jeg innser også at den typen menn jeg liker, treffer jeg nok ikke på en bar. Vet ikke om noen kjekkaser som henger her, har ikke sett bilder av noen. Er skeptisk til mennesker som henger på KG, inkludert meg selv. Anonymkode: 0a866...e85
Påkrevd Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er med andre ord fucked, og ikke på den gode måten? Anonymkode: 0a866...e85 Haha, unnskyld at jeg ler, men den var jo litt morsom (og humor er jo en god egenskap når man er på guttejakt:) Du skriver jo som bare det, her, så helt håpløst er det da ikke. Det er jo temmelig vanlig å møte folk på nett, så det er da lys i tunnelen. Bare vær litt selektiv på hvilke steder du bruker. Sider som heter ting som «knulletreff», «sexdating» osv, er neppe der du treffer blink. Så spørs det det jo litt hvor du bor, da. Utvalget er jo veldig forskjellig i en nesten fraflyttet bygd i skauen enn om du bor i by. Uansett, stå på. Menn er vel som et blomsterbed. Det er en del ugress som må lukes bort, men det som står igjen etterpå er flotte greier, og lukter til og med godt:) 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #7 Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, Påkrevd skrev: Haha, unnskyld at jeg ler, men den var jo litt morsom (og humor er jo en god egenskap når man er på guttejakt:) Du skriver jo som bare det, her, så helt håpløst er det da ikke. Det er jo temmelig vanlig å møte folk på nett, så det er da lys i tunnelen. Bare vær litt selektiv på hvilke steder du bruker. Sider som heter ting som «knulletreff», «sexdating» osv, er neppe der du treffer blink. Så spørs det det jo litt hvor du bor, da. Utvalget er jo veldig forskjellig i en nesten fraflyttet bygd i skauen enn om du bor i by. Uansett, stå på. Menn er vel som et blomsterbed. Det er en del ugress som må lukes bort, men det som står igjen etterpå er flotte greier, og lukter til og med godt:) Jeg bor ikke på bygda lenger. Bor i det man kan kalle... Eh, en mellomstor by? Ikke langt fra en annen storby. Så jeg er ikke så geografisk begrenset akkurat. Har sett litt på tinder og happn, kanskje jeg kan prøve ut de. Om jeg legger ut bilde av meg i helfigur kan det hende det hinter litt til hva jeg vil? Eventuelt skriver i biografien at jeg ikke er ute etter forhold..? Jeg har ikke for vane å være fristende og utfordrende, får ikke det helt til, men skal nok klare å få til noe som virker innbydende.. Gleder meg til å luke blomsterbedet mitt... Anonymkode: 0a866...e85
Påkrevd Skrevet 9. juni 2019 #8 Skrevet 9. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg til å luke blomsterbedet mitt... Anonymkode: 0a866...e85 Lukinga er tarvelige greier, men resultatet blir sikkert nydelig😉
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #9 Skrevet 9. juni 2019 Ff easy to find. Jeg traff en på badoo. Vi var nå edru hele tiden. Faren over tid er at du kan få følelser for fyren og da er d på hue og ræva ut... d skjedde meg ... not nice. Anonymkode: 4e63d...c83
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #10 Skrevet 9. juni 2019 4 minutter siden, Påkrevd skrev: Lukinga er tarvelige greier, men resultatet blir sikkert nydelig😉 Håper det! 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ff easy to find. Jeg traff en på badoo. Vi var nå edru hele tiden. Faren over tid er at du kan få følelser for fyren og da er d på hue og ræva ut... d skjedde meg ... not nice. Anonymkode: 4e63d...c83 En risk verdt å ta. Jeg vil ha sex! God sex! Anonymkode: 0a866...e85
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #11 Skrevet 9. juni 2019 Det bør ikke by på vansker å bruke Tinder for å få et utvalg. Men seksuell kjemi er dessverre vanskelig å prate seg fram til, så du må nok regne med å prøvekjøre noen. Men å sjekke at dere kommuniserer bra via melding og sånt, er nok lurt. Anonymkode: 2e337...1cd
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #12 Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det bør ikke by på vansker å bruke Tinder for å få et utvalg. Men seksuell kjemi er dessverre vanskelig å prate seg fram til, så du må nok regne med å prøvekjøre noen. Men å sjekke at dere kommuniserer bra via melding og sånt, er nok lurt. Anonymkode: 2e337...1cd Du har helt rett i det.. Takk for svar. Noen som kanskje vil dele sine erfaringer? Hvordan møtte dere deres ff? Hvor mange "prøvekjørte" dere før dere fant den riktige? Anonymkode: 0a866...e85
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #13 Skrevet 9. juni 2019 Jeg prøvde først 2-3 ons d var dritt. Så lette jeg etter noen som ville ha sex mer enn en gang. Traff på en. Chattet en mnd møttes og hadde d så moro ilag med alt mulig annet enn sex. Kino etc... før vi kom til sex biten. Problemet at jeg falt pladask på første treff ... beste personlighet jeg noen gang har møtt. Desverre jeg klarte ikke å kontrollere det. Prøvde i 3-4 mnd men da valgte jeg å avslutte. For min egen del. Beste opplevelsen jeg noen gang har hatt men d blir vondt når en skjønner at d aldri kan bli nå mer. Tenk på d en mann her inne skrev at kvinner klarer aldri å skille lyst fra følelser uansett hvor mye de prøver pga hormonet oxcytocin. Jeg tror faktisk det kan være noe i det. Lykke til du blir uansett en erfaring rikere. Anonymkode: 4e63d...c83
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #14 Skrevet 9. juni 2019 Liker du mekanisk sex uten følelser ? Dette opplegget ditt høres både kaldt og narsissistisk ut...bare bruke andres kropper for sex. Men interessant å høre om. Blir alltid overasket over hvor følelses kald mange mennesker er..Håper likevel at ikke alle menn og kvinner på tinder er som deg, som bare ute etter kald sex uten noen form for romantikk og kjærlighet. Anonymkode: 8f1ff...353 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #15 Skrevet 9. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du mekanisk sex uten følelser ? Dette opplegget ditt høres både kaldt og narsissistisk ut...bare bruke andres kropper for sex. Men interessant å høre om. Blir alltid overasket over hvor følelses kald mange mennesker er..Håper likevel at ikke alle menn og kvinner på tinder er som deg, som bare ute etter kald sex uten noen form for romantikk og kjærlighet. Anonymkode: 8f1ff...353 Å "like" innebærer å føle, når man liker noe, føler man noe. Det er ingen som har sagt noe om mekanisk sex, og det er ingenting narsissistisk ved å bruke hverandres kropper for sex, tvert i mot. Anonymkode: a3bad...7f8
GrønnNellik68 Skrevet 9. juni 2019 #16 Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Liker du mekanisk sex uten følelser ? Dette opplegget ditt høres både kaldt og narsissistisk ut...bare bruke andres kropper for sex. Men interessant å høre om. Blir alltid overasket over hvor følelses kald mange mennesker er..Håper likevel at ikke alle menn og kvinner på tinder er som deg, som bare ute etter kald sex uten noen form for romantikk og kjærlighet. Anonymkode: 8f1ff...353 98% på alle apper av menn jeg har snakket med er kun interessert i kun dette. Welcome to the real world. Så for oss som vil ha noe mer seriøst og ikke har mulighet å gå på byn å sjekke mannfolk.. ikke at jeg tror d er så mye å trakte etter heller... fulle folk sier mye d samme som menn på dating apper for å få seg ett nummer er markedet rimelig smalt. Eneste som hjelper er å sette egne krav til hva en selv vil. Ingen kan tvinge deg til sex. Og er de genuint interessert venter de nok tenker jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #17 Skrevet 9. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du mekanisk sex uten følelser ? Dette opplegget ditt høres både kaldt og narsissistisk ut...bare bruke andres kropper for sex. Men interessant å høre om. Blir alltid overasket over hvor følelses kald mange mennesker er..Håper likevel at ikke alle menn og kvinner på tinder er som deg, som bare ute etter kald sex uten noen form for romantikk og kjærlighet. Anonymkode: 8f1ff...353 Jeg tror at du får svaret på det om du leser hva jeg har skrevet i tråden. Med andre ord er "opplegget mitt" hverken kaldt eller narsissistisk. Er en grunn til at jeg vil ha fast sexpartner, og ikke mange forskjellige. Jeg er forresten ikke på tinder. Anonymkode: 0a866...e85
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #18 Skrevet 9. juni 2019 9 minutter siden, Bente1234 skrev: 98% på alle apper av menn jeg har snakket med er kun interessert i kun dette. Welcome to the real world. Så for oss som vil ha noe mer seriøst og ikke har mulighet å gå på byn å sjekke mannfolk.. ikke at jeg tror d er så mye å trakte etter heller... fulle folk sier mye d samme som menn på dating apper for å få seg ett nummer er markedet rimelig smalt. Eneste som hjelper er å sette egne krav til hva en selv vil. Ingen kan tvinge deg til sex. Og er de genuint interessert venter de nok tenker jeg. Det finnes noen kvinner også som liker sex. Anonymkode: a3bad...7f8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #19 Skrevet 9. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at du får svaret på det om du leser hva jeg har skrevet i tråden. Med andre ord er "opplegget mitt" hverken kaldt eller narsissistisk. Er en grunn til at jeg vil ha fast sexpartner, og ikke mange forskjellige. Jeg er forresten ikke på tinder. De som blir din FF har nok humpet over en del andre også, så her florerer det med sykdommer helt garantert. Om du bruker kondom? Ikke helt sikkert uansett. Så her er det bare å informere arbeidsgiver om kommende sykdomsforfall Be akuttmottaket forberede seg! Apoteket fylle på beholdningen Anonymkode: 81656...c0a
GrønnNellik68 Skrevet 9. juni 2019 #20 Skrevet 9. juni 2019 Jeg snakker desverre ikke med damer så d vet jeg ikke. Ja selvsagt vil jeg ha sex men med noen jeg kan øse alle mine følelser over og slå meg løs med vite at vi bygger noe i lag. D er trygt og godt d. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå