Gå til innhold

Beste vei til kjæresteforhold?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tror, men det faktisk bevist at de fleste har lavere hormoner i dag enn for 30 år siden. Mye takket være moderne kosthold og mye tv titting . :)

Anonymkode: c3347...9d7

At gjennomsnittet er lavere, betyr ikke at alle har for lavt.

Anonymkode: e66f0...799

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er faktisk personlighet viktigere enn utseende. Hjelper ikke at en fyr er megakjekk hvis han har en klein/plagsom personlighet. Er du sånn passe kjekk og har en god utstråling og en tiltrekkende personlighet så er det mer enn nok. Ambisjoner er også viktig, og at du har et sosialt liv.

Anonymkode: b8904...7bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er faktisk personlighet viktigere enn utseende. Hjelper ikke at en fyr er megakjekk hvis han har en klein/plagsom personlighet. Er du sånn passe kjekk og har en god utstråling og en tiltrekkende personlighet så er det mer enn nok. Ambisjoner er også viktig, og at du har et sosialt liv.

Anonymkode: b8904...7bf

Personlighet bør være viktigst for alle, selv om den initiellle tiltrekningen handler mest om utseendet. Men INGEN skal prøve å endre personlighet for å tekkes andre. Personligheten er essensen av den man er, og skal ikke endres for å tiltrekke seg en partner. Her handler det om hva man kan jobbe med for å øke tiltrekningskraften.

Det andre du sier om å være "passe kjekk" er også essensielt. De som ikke er passe kjekk sliter voldsomt, er du gjennomsnittlig eller opp er det sjelden noe som helst problem. Og i motsetning til hva mange tror er det ikke store individuelle forskjeller på hvem man synes er pen.

Anonymkode: e4479...23e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er slett ikke bare utseende som tiltrekker meg. Det hjelper ikke at han er kjekk om han har dårlig personlighet. Noe som blant annet gjør en mann attraktiv er selvtillit, sjarm og humor. 

Anonymkode: cd55a...9b8

Skrevet

En omtenksom mann med selvtillit og stabilitet som utstråler trygghet og livsglede - som vet hva de driver med og hva de ønsker seg hadde bergtatt meg. Det er noen menn som bare har det i seg. 

Gjest Margo
Skrevet

Hvis jeg skal være helt ærlig med deg, så ville jeg aldri ha funnet deg attraktiv - der du er nå. Hvorfor? Fordi du mangler tro på deg selv, du mangler selvtillit, du mangler ro over situasjonen og du mangler humor! Du sier ingenting om hvem du er, og hva du står for! Det finnes menn her inne som står så langt i fra hva jeg tror på, og hvilke verdier jeg har - allikevel finner jeg dem attraktive fordi de kjemper for verdiene sine. Det er turn on! Menn som sutrer og desperat prøver å forandre seg selv, for noen andres skyld, finnes ikke attraktive for meg. Om de derimot ønsker å forandre seg for egen vinnings skyld, go for it! 

For meg kan hvem som helst bli attraktive om disse ingrediensene er på plass. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Vera skrev:

Hvis jeg skal være helt ærlig med deg, så ville jeg aldri ha funnet deg attraktiv - der du er nå. Hvorfor? Fordi du mangler tro på deg selv, du mangler selvtillit, du mangler ro over situasjonen og du mangler humor! Du sier ingenting om hvem du er, og hva du står for! Det finnes menn her inne som står så langt i fra hva jeg tror på, og hvilke verdier jeg har - allikevel finner jeg dem attraktive fordi de kjemper for verdiene sine. Det er turn on! Menn som sutrer og desperat prøver å forandre seg selv, for noen andres skyld, finnes ikke attraktive for meg. Om de derimot ønsker å forandre seg for egen vinnings skyld, go for it! 

For meg kan hvem som helst bli attraktive om disse ingrediensene er på plass. 

Hvor har du det fra at jeg mangler humor? Hvor har du det fra at jeg ikke har verdier?

• Liker 1
Gjest Margo
Skrevet
På 8.6.2019 den 22.27, AnonymBruker skrev:

Er mann, med et utseende som ikke tiltaler kvinner. Jeg har av naturen mykere ansiktstrekk, noe kvinner sjeldent liker. 

Fysisk sett kan jeg bli tynnere. Personligheten er god, uten tvil.

Spørsmålet er, bør jeg fokisere hardest på å bedre mitt ytre eller på å skaffe meg mer status. Hva funker best for å tiltrekke kvinner på lang sikt?

☝️

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra at jeg mangler humor? Hvor har du det fra at jeg ikke har verdier?

Du sier ingenting om deg selv..annet enn at du er veldig usikker på deg selv. Du lurer på om du skal satse på utseendet ditt eller status..jeg sier du bør satse på deg selv. Jobb med deg selv og bli trygg på deg selv. En selvsikker mann er attraktiv. En usikker mann er ikke attraktiv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...