AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Er mann, med et utseende som ikke tiltaler kvinner. Jeg har av naturen mykere ansiktstrekk, noe kvinner sjeldent liker. Fysisk sett kan jeg bli tynnere. Personligheten er god, uten tvil. Spørsmålet er, bør jeg fokisere hardest på å bedre mitt ytre eller på å skaffe meg mer status. Hva funker best for å tiltrekke kvinner på lang sikt? Anonymkode: e66f0...799
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #2 Skrevet 8. juni 2019 Med status mener jeg selvsagt kombinasjonen utdanning, god stilli g (leder) og penger. Anonymkode: e66f0...799
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #3 Skrevet 8. juni 2019 Utseendet er viktigst. Du må trene mye, ca. annenhver dag. Både styrke og kondisjon. Du må bruke energi på klær og frisyre. Ikke hør på de som sier kvinner helst vil ha menn som ikke bryr seg om slikt. Ikke bry deg så mye om karriere, bare du har en jobb er det bra nok. Sosial status er viktig dog, mange venner og begivenhetsrikt liv. Anonymkode: e4479...23e 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #4 Skrevet 8. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utseendet er viktigst. Du må trene mye, ca. annenhver dag. Både styrke og kondisjon. Du må bruke energi på klær og frisyre. Ikke hør på de som sier kvinner helst vil ha menn som ikke bryr seg om slikt. Ikke bry deg så mye om karriere, bare du har en jobb er det bra nok. Sosial status er viktig dog, mange venner og begivenhetsrikt liv. Anonymkode: e4479...23e Hmm. Jeg må si at det er status som gir meg mest. Jobb er faktisk min største glede per dags dato. Så om utseende er viktigst, har nok jeg gjort en feil. Anonymkode: e66f0...799 1
SoWhat? Skrevet 8. juni 2019 #5 Skrevet 8. juni 2019 Du gjør en feil. Kvinner er ikke en ensartet gruppe som liker det samme. 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #6 Skrevet 8. juni 2019 7 minutter siden, SoWhat? said: Du gjør en feil. Kvinner er ikke en ensartet gruppe som liker det samme. Lett å si det om du ikke har problemet til ts 🙂 Utseendet er det som tiltrekker damer mest, etterfulgt av sosial status / sosial intelligens. Man kan uansett ikke tiltrekke seg alle, 1 er nok. Da må man fokusere på det som gir best effekt. Anonymkode: e4479...23e 1
SoWhat? Skrevet 8. juni 2019 #7 Skrevet 8. juni 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lett å si det om du ikke har problemet til ts 🙂 Utseendet er det som tiltrekker damer mest, etterfulgt av sosial status / sosial intelligens. Man kan uansett ikke tiltrekke seg alle, 1 er nok. Da må man fokusere på det som gir best effekt. Anonymkode: e4479...23e Ja, men vi liker da ikke alle det samme utseendet heller! Vi faller både for ulike personligheter og det ytre. Det er jo sannheten 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #8 Skrevet 9. juni 2019 8 hours ago, SoWhat? said: Ja, men vi liker da ikke alle det samme utseendet heller! Vi faller både for ulike personligheter og det ytre. Det er jo sannheten 🙂 Men hva er poenget ditt da? Hva er rådet ditt til TS? Anonymkode: e4479...23e
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #9 Skrevet 9. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva er poenget ditt da? Hva er rådet ditt til TS? Anonymkode: e4479...23e Å være seg selv vel. En skal ikke gjøre masse tiltak for å få seg kjæreste syns jeg. Syns ikke Ts beskrev seg selv som en var særlig "avskrekkende" i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #10 Skrevet 9. juni 2019 Det hjelper alltid å ha bra kropp og være en generelt sympatisk person. Anonymkode: d4699...d04
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #11 Skrevet 9. juni 2019 Kjæresten min er stygg men jeg falt for personligheten hans. Anonymkode: a07a9...215
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #12 Skrevet 9. juni 2019 For meg er jobb viktigere enn utseende. Men, jeg er også opptatt av egen karriere. Tror kvinner som er veldig opptatt av eget utseende, er opptatt av partners utseende også. Anonymkode: 8a793...ddc
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #13 Skrevet 9. juni 2019 10 minutter siden, SoWhat? said: Å være seg selv vel. En skal ikke gjøre masse tiltak for å få seg kjæreste syns jeg. Syns ikke Ts beskrev seg selv som en var særlig "avskrekkende" i det hele tatt. Han skrev jo innlegget fordi han ikke får seg dame antar jeg? Da hjelper det ikke om du synes han ikke skal trenge å gjøre noe som helst. Det hjelper absolutt ingenting. Du kan ikke sammenligne hva som skal til for unge menn og kvinner å finne seg en partner, jeg tror ikke du forstår hvor vanskelig det er for en mann som ikke har utseendet med seg. Man er nødt til å legge ned en enorm innsats, hverken mer eller mindre. Du har sikkert et smart svar til dette og. Men som sagt, det du kommer med her hjelper TS null og niks. Anonymkode: e4479...23e 3
SoWhat? Skrevet 9. juni 2019 #14 Skrevet 9. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skrev jo innlegget fordi han ikke får seg dame antar jeg? Da hjelper det ikke om du synes han ikke skal trenge å gjøre noe som helst. Det hjelper absolutt ingenting. Du kan ikke sammenligne hva som skal til for unge menn og kvinner å finne seg en partner, jeg tror ikke du forstår hvor vanskelig det er for en mann som ikke har utseendet med seg. Man er nødt til å legge ned en enorm innsats, hverken mer eller mindre. Du har sikkert et smart svar til dette og. Men som sagt, det du kommer med her hjelper TS null og niks. Anonymkode: e4479...23e Herregud da. Jeg prøvde jo. Men ok... 1
Teethgrinding Skrevet 9. juni 2019 #15 Skrevet 9. juni 2019 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han skrev jo innlegget fordi han ikke får seg dame antar jeg? Da hjelper det ikke om du synes han ikke skal trenge å gjøre noe som helst. Det hjelper absolutt ingenting. Du kan ikke sammenligne hva som skal til for unge menn og kvinner å finne seg en partner, jeg tror ikke du forstår hvor vanskelig det er for en mann som ikke har utseendet med seg. Man er nødt til å legge ned en enorm innsats, hverken mer eller mindre. Du har sikkert et smart svar til dette og. Men som sagt, det du kommer med her hjelper TS null og niks. Anonymkode: e4479...23e Jeg synes dette er gode poenger. Mange kvinner har en tendens til å komme med svevende utsagn om at man bare kan komme mer i takt med sitt indre så kommer kjærlighet når du minst venter det. ... Men dette er pissprat. Det vet vi alle sammen. Faktum er at utseende er helt klart den primære faktoren for å bli valgt ut i mengden. Hvis du er en som ikke er født med et vakkert ansikt og en flott høy kropp jobber alt mot deg fra første sekund. Jeg sliter ikke med damer, men jeg kan se hvor ting bærer hen fra første øyeblikk. Når hun sitter der og venter på meg og jeg kommer inn døren så avslører hun hva hun vil 100% i det første blikket. Det sier alt du vil vite. Hun er enten interessert eller uinteressert. Det kommer utrolig tydelig frem. Dette er rent biologisk. Hun sitter ikke og lurer på om jeg er handy eller hva slags utdanning jeg har. Hun ser på helt andre primale behov. Noen menn opplever aldri en positiv tilbakemelding i første blikket. Tenk på det? Blikket, eller det første møtet, er grunntesten. Sosiale faktorer som status og annet kommer i andre rekke. Hun kan velge å overstyre sin biologi og bli sammen med deg hvis du er steinrik, men det er stadig sjeldnere overveiende attraktivt i et likestilt middelklassesamfunn som Norge. Kvinner trenger ikke mannens penger, og bra er det. Men, da hviler det i større grad på utseendet. Mannen taper i 2019. Eller mer konkret, noen menn taper alt. Og de har det faktisk ganske dårlig. Endret 9. juni 2019 av Arcturus 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #16 Skrevet 9. juni 2019 Jeg tenker at jeg går for status. Klart noen kvinner primært går etter utseende, mens andre etter andre karakteristikker. Fokus på utseende er kjedelig. Fokus på å få god jobb og bli respektert er morsomt. Anonymkode: e66f0...799
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #17 Skrevet 9. juni 2019 Er det et problem at du har mykere ansikstrekk? Drikker du mye alkohol? Hvis det er mangel på hormoner, så kan jo testosteron kanskje være verdt å måle. Men ansiktet går jo lite an å gjøre med når er ferdig utvokst... Anonymkode: c3347...9d7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #18 Skrevet 9. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det et problem at du har mykere ansikstrekk? Drikker du mye alkohol? Hvis det er mangel på hormoner, så kan jo testosteron kanskje være verdt å måle. Men ansiktet går jo lite an å gjøre med når er ferdig utvokst... Anonymkode: c3347...9d7 Tror ikke jeg har for lite testosteron. Ingen manglende sexlyst her. Anonymkode: e66f0...799
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #19 Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke jeg har for lite testosteron. Ingen manglende sexlyst her. Anonymkode: e66f0...799 Du tror, men det faktisk bevist at de fleste har lavere hormoner i dag enn for 30 år siden. Mye takket være moderne kosthold og mye tv titting . Anonymkode: c3347...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #20 Skrevet 9. juni 2019 Uansett, synes du skal satse på å utvikle personligheten og ambisjonene i livet. Det er nok mye mer viktig enn utseendet. Utseendet vil jo forfalle om noen tiår så sånn er det. Anonymkode: c3347...9d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå