Gå til innhold

Sy perlebroderi på stramei

sti9

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg skal sy bunadsveske og trenger litt hjelp. Jeg har funne gode forklaringer og skjønner hvordan jeg syr perlene fast, men finner ingenting på hvordan man begynner og slutter, festing av tråd. Jeg skal sy opp på stoff og dra stramei bort senere, derfor kan jeg ikke feste i stramei. Så jeg lurer på om det er noen av dere som har kommet over gode nettsider eller videoer på dette? Hvis noen har en god forklaring så er det bare til å skrive de her, Jeg blir glad for all hjelp jeg kan få😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lag en knute på enden av tråden, stikk den gjennom stoffet fra baksiden og begynn.

Når du er ferdig, stikk nåĺen gjennom til baksiden av stoffet og lag knuter gjennom tråder på baksiden.

Anonymkode: f9faf...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lag en knute på enden av tråden, stikk den gjennom stoffet fra baksiden og begynn.

Når du er ferdig, stikk nåĺen gjennom til baksiden av stoffet og lag knuter gjennom tråder på baksiden.

Var usikker på om det var en spesiell måte å gjøre det på, men dette høres bra ut. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan ikke se for meg at det er nødvendig å gjøre det mer spesielt. Så lenge utsiden blir pen og innsiden blir brukbar så tenker jeg personlig at teknikk/metode ikke er så nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...