Gå til innhold

Er robotstøvsuger verdt det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er fint om man har store åpne flater. Vi har stort hus med minimalistisk stil, men selv hos oss setter den seg fast innimellom. Det er litt styr å rydde unna alt vi den kan sette seg fast i, men det er jo MYE mindre styr enn å støvsuge selv. 

Anonymkode: 1f01c...f8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2019 den 16.58, Hmmmmmm skrev:

Jeg syns det er verdt det. Jeg har en som er smart, det vil si at den scanner taket i rommene og danner seg et kart. Det kartet får jeg opp via en app. Når den for førte gang har fått gått rundt i første etasje så kan jeg senere via appen markere stue delen så vil den da støvsuge kun stua, eller kun gangen. Veldig praktisk. Den har også fire nivåer på sugeevnen. Funker like godt på alle nivåer. På teppe vil den alltid øke vakumet. Justerer seg ned igjen på parket. Den kan også vaske gulvet da den har mopp med vanntank til. Den snakker høyt når den er ferdig å går tilbake til lader på engelsk.

Ulempen med den er at i vaskefunksjon så vet den ikke forskjell på teppe eller gulv. Så da må man passe på. 

Ellers så er den helt suveren. Den konkurrere med de beste på markede til en fantastisk pris. Den kommer i hvit og svart. Min svarte kostet 4200 på nett. Xiaomi Roborock mi s5. 

Vi har den samme, elsker den ❤️Har brukt vaskefunksjonen bare én gang, men kan man ikke skru av "carpet mode" så unngår den teppene?

Anonymkode: d8575...88a

Skrevet

Har en Romba 980 og jeg elsker den! Har hatt fremme den vanlige støvsugeren 1 gang på 3 år, og det var for å støvsuge sofaen. Tar trappen med en feiekost, ellers flytter jeg roboten opp en etasje når det trengs. Min går hver dag mens jeg er på jobb, hadde ikke klart meg uten <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...